17

5.9K 197 15
                                    

《FILIPOVA PERSPEKTIVA》

Zajedno sa Dmitrom ispijem i poslednju casu. Alkohol me polako uhvatio, ali ni priblizno kako umije kada zbog nje pijem. Odbijam Dimitrovu plavusicu koja pokusava da me poljubi i ustajem sa kozne garniture u klubu.

-" Kostace te sto si tako vjeran toj tvojoj... je li ona tebi vjerna?"

Svadjao bih se da nisam bio isuvise iscrpljen od zelje za njom. Samo sam hteo da je vidim, da je zagrlim...

-"Ja njoj mogu da oprostim prevaru"

Promrmljao sam to na glas dok sam odlazio iz kluba do svog vozaca.

-"Gde idem?"

Ovoga puta ne kazem stan, kazem kuca i duboko udahnem jer tu cu vidjeti nju. Odbijao sam pozive svoje majke nakon sto sam je otjerao iz kuce. Sam djavo mi kaze da sam jos davno trebao da je otjeram i zivim sa mojom Pahuljicom.

Svijetlo u sobi je bilo ukljuceno, a ovoga puta ona nije cekala niti provjerila da li sam to ja kao sto bi inace radila. Peo sam se gore i borba da li da odem kod nje ili odem u svoju sobu pocne biti kao pitanje zivota i smrti. Da li da udisem njen miris u svom zagrljaju ili da ostanem u hladnoj postelji sam.

-" Pahuljice"

Pokucao sam na njena vrata, a kada otvorim isti tren i ona izasla je iz kupatila umotana u peskir.

-" Filipe?"

Stidljivo spusti glavu, a ja bez pitanja udjem u sobu i zatvorim vrata za sobom... Odmah sam joj prisao i njezno dlanove polozio na njenu vilicu kako bih spojio nase oci.

-"Pijan si"

Pazljivo je rekla, kada ja spojim nase usne i njezno krenem dodirivati. Po prvi put posle duzeg vremena uzvratila mi je i nase usne kao nekad prave savrsene pokrete. Sklapam oci i opet uzivam dok svojim rukama obgrlim njen struk i pribijam je uz sebe samo da bi nasi poljubci postali brzi i snazniji. Koliko sam je povredio, duplo vise sam bio spreman da je volim.

Povlacim rukom peskir sa njene kose, a ona mokra pada preko njenih ledja. Kada osjetim da posustajemo sa poljubcima svoje usne njeno krenem spustati niz njen vrat sve do ramene kosti na koju ostavljam topao dah. Udisem njen miris, drzim je u svom zagrljaju i svaki deo mene je zeli.

-" Nemas pojma koliko te volim Pahuljice"

Govorio sam tiho kada ona brzinom svijetlosti rastrgne moju kosulju. Kut usne mi se razvije u osmeh jer me zeli bas kao i ja nju. Povlacim je blize krevetu, i strgnem peskir sa nje. Pre nego ista kaze zarobim njene usne u dug poljubac koji je opuste.

-"Prepusti mi se Pahuljice moja, prepusti mi se da bi uzivala"

-" Pijan si"

Spustim njene ruke uz tijelo i zarobim svojima. Nase pahuljice na zglobovima su konacno spojene bas kao ja i ona. Svoje usne krenem spustati do njenih grudi, niz stomak.Njega posebno ljubim trudeci se da ne pustim suze. Zasto mi je ponos bio preci od nje?

-" Filipe"

Izvijala se pod mojim tijelom dok obradjujem njene bradavice, nisam stao vec sam se spustio oped na dno stomaka sve do njenih butina. Na unutrasnjost njene budite ostavim topao dah i sitne poljubce.

-" Grijesim, ja grijesim..."

Izgovorila je brzo, a ja pre nego odreaguje jezikom prodjem njenim centrom sto je natera da ne progovori ni rijec. Vec da zastenje od uzitka. Ne zaustavim se dok je grickam i lizem. Hteo sam da slusam njeno stenjanje bas kao nekad. Ona i ja smo eksplozija koja godinama nije uspjela da miruje. Kada puknemo sve od nas odleze i ne stidimo se reci koliko dobro idemo jedno uz drugo. Valjda zato smo u braku..

Kada je dovedem do tanke linije kraja,uspravim se iznad nje i pustim njene ruke koje su se borile da zgrabe moju kosu. Svukao sam sve sa sebe dok ona lezi i zeljno me posmatra... Voljela je da je dovedem do crte, a potom stanem sa zadovoljavanjem u udjem duboko u nju sto i uradim. Bas onako kao ona voli duboko i jako. Dopustim da par trenutaka da se navikne na mene,a onda krenem da je uzimam jako i zeljno dok se prepustamo savrsenom zvuku koji proizvodimo.

Dok Disem Where stories live. Discover now