U kuci je tisina, njegova majka nije dolazila vec 2. dana kao ni Ariana. Posluge gotivo da nema nakon preciscanja, a ni ja ni Rousa nijesmo shvatile zasto su svi oni angazovani da to rade.
-"Gospodjo Liana"
Rousa pokuca na moja vrata, a ja odlozim knjigu i pogledam u nju. Usla je pazljivo, a ja cu poludeti dok je ne oslobodim. Ona mi je jedini prijatelj i ne odgovara mi da se ponasa kao da sam ja sef odje.
-" Veceras je gospodin rekao da budete spremni po dogovorenim vremenu"
Blago sam klimnula glavom,nisam ga vidjela od onog dana kad me je u svom zagrljaju naterao da mirujem. Odavno se nisam spokojnije osjecala od tog trena... Ova tisina i mir trajace jako kratko i toga sam svijesna jer njegova majka sigurno ne planira da me ostavi na miru tako lako.
-" Nisam sigurna sta da obucem"
Tiho izustim, a ona po prvi put slobodno otvori ormar i zadrzi se par trenutaka u njemu.
-"Ova duga zlatna haljina, sa ovim crnim potpeticama"
Znam da je znala koliko je Filip nekad voleo na meni videti tu haljinu, a nije izdrzao puno kako bi mi istu skinuo. Znam kakvu bi mu reakciju izazvala kad bih je ukonbinovala sa parfemom za koji znam da voli... U glavi mi je samo kako zelim da ga izazovem jer to njegovo izbjegavanje kuce me je izludjivalo nisam ga vidjela dva dana.
-" Da li bi mogla da mi napravis onu urednu pundju"
《 Filipova perspektiva》
Prilazila je mom autu sitnim koracima, a ja ocarano gledam u nju. trepni Filipe ne gledaj kao ludak! Opomenuo sam sebe ali uzalud u haljini je koja me je kako nekad tako i sada terala da zaboravim na humanitarno vece i da je vratim u sobu skudajuci sve sa nje. Njen prirodan izgled sa minumalno sminke bio je ocaravajuc. Kako sam ja bez nje mogao 2 godine??? Jebena 2 dana i poludeo sam
Nedostaje mi stara ona, njena braon kosa i osmijeh kojim me skenira od glave do pete ponosna na muza kog ima. Nedostaje mi, jer njen hladan pogled kojim me prostreli, a zatim prodje ne dozvoljavajuci cak ni da joj vrata otvorim me je izludjivao. Ponosno je drzala glavu uspravno, a parfem koji osjetim u nozdrcama pomjesan sa mirisom jorgovana koji je sirila svakim trenom je bio neprocenjiv i podsecao me je na jeseni dan koji smo proveli u kolibici daleko od ljudi. Gledali smo kisu sa prozora umotani u cebe dok ona pije caj i cesto poljubu moju ruku.-" Drzaces se price i zazaluces ako kazes bilo sta sto nije po mojoj prici"
Smireno je udahnula i posvetila mi minimalno paznje. Konacno se nase oci sudare i mogu da uzivam u pogledu, dok ona djeluje kao santa leda. Kao da sam ja nju prevario?
-" Zasto niste rekli istinu ljudima?"
Pogledala me je puna prkosa, a persiranje? Cemu!?
-"Da zaboravila sam vi ste politicar vas posao je da lazete kada god progovorite"
Izdahnem i svjesan sam sta radi! Svjestan sam da trenutno zeli da mi digne pritusak, veceras cu ostati imnun jer moja zena bice najljepsa, svojom ljepoton drzace moje misli u proslosti gde uzimam njeno tijelo nemilosrdno dok uziva i trazi jos.
-" Cemu prefinjen govor pahuljuce?"
Vratila je svoj pogled i duboko udahnula. Lomi me njena hladnoca, kojom mi vrace za moje ponasanje. Dva dana sam proveo u nasoj kolibici, razmisljajuci o njoj.
-" Da te pitam, juce su svu osim Rouse cistili kucu... Celu Milinu sobu su preslozili u potrazi za necim. Sta traze?"
Vidljiva je moja zbunjenost, nisam imao pojma da je iko cistio sobu i kucu.
-" Ne znam, razgovaracu sa majkom..."
-" Najbolje da ne razgovaras sa njim,nije mnogo vazno."
Progundjala je tiho ali sam cuo i razumeo svaku rijec.
-"Zasto da ne razgovaram?"
Rekao sam kada se auto parkiralo
-" Gospodja svekrvica upravlja tvojim mozgom,moze reci da sam ukrala tvoj novac i sakrila u Milinu sobu ili da sam sakrila eksploziv mozda. Ti si mamin sin sve slusas mamu"
I eto uspjela je da mi digne zivce, a veceras cu i ja njoj da malo dizem zivce. Opet mi je bacila kosku da mislim o greski koju sam napravio kada sam je bez mogucnosti objasnjenja otjerao na drugi kraj Rusije.
YOU ARE READING
Dok Disem
RomanceKazu da gde inat udje ljubav kofere pakuje, a ovde sukobice se jace nego ikada ljubav, zelja, strast i inat, bol... Nesto ce morati da pobjedi, a nadajmo se svi istina jer laz ih je rastavila vec jednom... Romance/ Drama❤