Epolog

9.8K 297 36
                                    

Prilazim sudu i  skupljam svu snagu svijeta... Emotivna sam jer me hormoni ubijaju.  Kada udjem, Filip je stajao u odijelu namrgodjen sve dok me ne primijeti.

-,, Pahuljice"

Kada to cujem moje srce zatreperi, a oci se nakupe suzama koje vjesto stezem. 

-,, Filipe, da li mozemo samo na 5 minuta?"

Sta god njegov advokat krenuo reci Filip ga ucutka pogledom i spoji nase ruke malo dalje od sudnice.

-,, Zelim nesto da ti kazem"

Zapocnem dok on spaja nase oci i znam da vidi tugu jer njegove imaju trag koji navodi na suze.

-,, Reci Liana..."

Jedva je rekao da bi stegnuo svoju saku

-,, Ja... Ovaj... Trudna sam"

Ne okolisam i ne idem po planu koji sam napravila kada sam zamisljala nas razgovor. Njegova ruka se nadje na mom stomaku, dok ja spustam svoju ruku.

-,, Jos je mala da se mrda"
Procitam njegove misli

-,, Devojcica?"

To pucanje u glasu me natera na ono sto nisam htela. Suze su polako krenule kapati dok se ne usudjujem da podignem glavu.

-,, Ne znam jos ali imam osjecaj da ce biti devojcica.."

-,, Tatina mala mezimica"

Rekao je dok prste pomjera njezno na stomaku, a oboje smo zaboravili gde se nalazimo u ovom trenu.

-,, Ako ne zelis shvaticu i necu ti traziti nista, neces imati obaveza obecavam samo bih voljela da je priznas kako bi nosila prezime svog oca"

-,, Ne lupaj gluposti Pahuljice, ona je moja kcerkica imace sve sto pozeli i bice mala maza. Liana molim te da..."

-,, Sudija vas poziva, molim vas pozurite. Kasnimo"

Sklonila sam se od njega, i krenula prema sali. Sjela sam, a citanjem naseg predmeta suze su krenule da se slivaju. Moji hormoni mi ne daju da budem lazno jaka. Placem i jecam dok on pogled drzi spusten.

Advokat mi pruza maramicu ali i 100 njih mi je malo

-,, Gospodjo Liana je li sve uredu?"

Gutam kneglu i klimam glavom. Nije uredu, njegov bolan pogled u hodniku, ruka na stomaku i osjecaj koji sam imala je potvrdio da ja ne mogu bez Filipove ljubavi.

-,, Ne zelim razvod"

Filipov glas se zacuje duz sale dok gleda u mene. Kao da me ove rijeci izvade iz same rupe bez dna.

-,, ovo je zavrseno... Vodim svoju zenu kuci."

Srce mi kuca kao ludo dok ja ustajem sa stolice

-,, Vas potpis je ovde na papiru"

Prosao je do sudije i uzeo papire cjepajuci ih na sitne djelove.

-,, Nema ovoga!"

Kao lud preskoci pola sale za tren hvatajuci me za ruku

-,, Gospodjo da li vi zelite razvod"

  Sudija pita, dok ja stezem njegovu ruku  i gledam njegove oci

-,, Ne, zelim samo da nadoknadim svo izgubljeno vreme sa tobom, da odemo iz one kuce i budemo srecni samo nas troje dok pravimo nove uspomene."

Udjelio je smijesak koji mi govori da ce biti bas tako kako san rekla... Izvukao me je iz  sudnice, te me ne pusta iz svog zagrljaja ni tren.

-,, Vise nikad necu dozvoliti da se razdvojimo, uradicu sve da popravim i nadoknadim izgubljeno vrijeme bez tebe. Do kraja mog zivota cu da zivim za tvoj osmeh i osmeh nase male princeze"

U njegovom zagrljaju sam se scucurila dok je on vozio ka kuci mog oca. Odakle u opste zna gde sam bila svo vrijeme?

-,, Kako znas?"

Tiho pitam, dok se on osmijehuje.

-,, Neko je morao da pazi na tebe,  a taj neko sam ja... Napravicemo  ovde kucu na mestu gde je sve pocelo, na mestu gde sam te prvi put poljubio. Nasa kcerka ce uzivati ovde u koliko to zelis."

-,,Zelim..."

Stidljivo kazem jer ne verujem da se seca gde smo se poljubili i upoznali. Prosetao je ovim putem sa svijim ocem, i jos tada smo znali da smo sudjeni.

-,, Dok disem Pahuljice, dok disem cu te voljeti i ciniti srecnom"

-,, Znam, znam da hoces Filipe."

Mozda grijesim i mozda nije zasluzio drugu sansu, ali nasa mala kcerkica jeste... Imace srecan zivot pored nas!
Osjetim njegov poljubac u svojoj kosi, a rukom obgrli moj struk dok ulazimo u kucu mog oca i za sobom zatvaramo vrata proslosti jer obecali smo jedno drugom da cemo se voljeti dok disemo jos kada smo imali 18. Izgleda da je tako ostalo od prvog do poslednjeg dana naseg zivota... da se bezuslivno volimo cak i kada neko od nas pogresi.

***************

Kraj :*

Ja sam uzivala u pisanju price, nadam se da ste i vi u citanju uzivali. Pisite mi misljenje i vidimo se uskoro opet. 💛

Dok Disem Where stories live. Discover now