STRANE IZ DNEVNIKA
1.02
,,Dosla nam je snaja, prelepa je kao sam andjeo. Moj brat je srecan sa njom. Od kad je nasao je u oblacima i konacno smo je upoznali i mi. Djeluje tako milo i pametno... Moj brat ce da je voli dok god dise jer ko je ne bi voljeo. Stranice starog dnevnika sam sve ispisala pa cu sada pisati u ovaj dnevnik sve novosti"
28.02
,, Dugo me nije bilo i moram ti reci da sam se zaljubila u njegove pesme. On je kao najljepsi dragulj koji sam dobila ali ne smijemo reci mom bratu. On mu je najbolji prijatelj i njegova proslost je losa... Ne smeta mi, zaista mi ne smeta jer ja zelim buducnost sa njim. Mozda i ja budem imala srece kao Liana. Primjetila sam da je moja majka stalno promatra i lazno se smjeska od kad je brat rekao da ce se preseliti od nas"
11.03
Majka je otkrika da Liana planira oteti novac mom bratu. Rekla sam joj da je to glupost. Liana je najbolja devojka koju sam ikada upoznala. Tako mrzim sto majka umislja gluposti. Ta devojka zasluzuje da bude srecna! A sto se tice mene i Pejaka... Spavali smo i mislim da me voli.
10.04
Majka me ucjenjuje, ucjenje i Pejaka da ce reci nasu tajnu, a Pejak ne zeli da razocara Filipa, ne zelim ni ja. Ucjenjuje nas da ucestvujemo u njenoj prljavoj igri protiv Liane. Brat bi me ubio, a ona zna njos nesto o Pejaku cim on ne smije nista da kaze.
Bez datuma
Ne mogu vise ovo!! Brat je izbacio Lianu, a Pejaka je poslao ko zna gde svog isprebijanog! Majka je uspjela u namjeri ucinila je nevinu dusu prljavom. Ja sam kukavica ja sam najgora jer sam gledala nju kako pati. Nisam progovorila ni kad je Pejaka unistio.
Bez datuma
Filip pati, nije danima jeo. Majka ga truje lazima i izmislja budalastine. Molim se Bogu da cuva i Lianu i Pejaka srecni su sto nisu deo ove porodice. Pokusacu da kazem sta je istina, ali prokleta kucka od majke ce me unistiti. Ta zena ne voli nikog samo bogastvo i osmijeh na licu kada je cula da Ariana voli Filipa.
Nema datuma
Oce da ga spoji sa Arianom, a moj brat nikada nece voljeti tu zenu. Svjesna je ona toga. Vec godinu dana je nije takao prstom i ako je lepa. Nikog ne vidi Filip osim Liane. On pati i jako ga boli ali od te vjestice ne moze da vidi istinu.
Kraj dnevnika.
-,, Pahuljice"
Zastao je iza mene te pogleda u moje ruke potom u mene
-,, Ustala si prije pola sata... Milin dnevnik je u tvojim rukama..."
-,, Tvoja majka je pokusala da ga nadje prije mene"
Pokusaj da ustanem zavrsi tako sto vidim samo crnilo ispred sebe. Proklinjala sam nevinu devojku dok vjestica jos zivu...
-,, Liana otvori oci"
Cujem ga ali polako sam padala u neki ponor.
YOU ARE READING
Dok Disem
RomanceKazu da gde inat udje ljubav kofere pakuje, a ovde sukobice se jace nego ikada ljubav, zelja, strast i inat, bol... Nesto ce morati da pobjedi, a nadajmo se svi istina jer laz ih je rastavila vec jednom... Romance/ Drama❤