10

5.7K 194 5
                                    

《Lianina perspektiva》

Osjecala sam njegove prste u svojoj kosi, svaki dah sam ispratila, svaki trzaj i treptaj...  Njegovi prsti su ceo jedan sat njezno sarali, dok se nakon toga izvukao usporeno kako ga ne bih videla pored sebe kad se probudim. Nedugo zatim cula sam i Arianin glas u dvevnoj sobi koji me vrati u realnost. Nije on brinuo o meni jer brine vec jer ne zeli da se procuje kako ne brine o bolesnoj zeni i kako ona pada u nesvijest. Informacije procure jako cesto iz vile u kojoj zivi cak i ako su samo odabrani ljudi u njoj.

-,, Rousa rucacu napolje za 10 minuta"

Sisla sam iz sobe pravo u dnevni gde ugledam nju kako drzi mog supruga za ruku. Nije djelovao srecno ali on vec odavno ima tu namcorastu facu  jer sam ja tu.

-,, Naravno gospodjice..."

-,, Samo voce zelim"

Vratila sam se na drugi sprat ali  cujem kako ona nervozno ispituje odakle mi pravo da naredjujem njegovim zaposlenima.
Svukla sam svoju haljinu i za tren se nasla u kabinu kako bih njegov miris sklonila sa sebe. Sve je uzalud kad njegove prste osjecam u kosi jos uvijek. Nije dobro da ga toliko zelim jer znam da on mene svakako nikad vise nece.
Opet sam mirisala na jorgovan, uredno zavezane kose. Nabacila sam svoj polu osmijeh i u dugoj plavoj haljini izadjem iz sobe.

-,, Reka sam samo voce Rousa"

Proderem se ljuto jer na stolu u dvoristu stoji moja omiljena hrana.  Gladna sam kao vuk i dok nisam dobila vrtoglavicu nisam bila svijesna tog osjecaja medjutim inat u meni mi ne dozvoljava da sjednem i jedem.

-,, Gospodin Filip je rekao da da vam prenesem od reci do reci i izvinite na ovome"

Spustila je pogled vidno uznemirena

-,, Reci joj da sve pojede i da se ne inati jer ako je ja budem terao da jede nece se dobro zavrsiti... Zna ona metod od kog ogladni"

Tiho je prenijela njegove rijeci, a ja vec znam kakav perverzan smijesak  je imao dok sve to izgovara. Malo je reci da sam bila spremna da uletim u kucu i dobro mu dignem zivce i pokvarim romansu sa njegovom devojkom

-,, Onda je izasao sa gospodjicom Arianom"

To me je i sprecilo da udjem u kucu i dozivim razocarenje vise od ovoga.

-,, Imam jedno pitanje Rousa"

Povukla sam je za stolom kako bi zajedno rucale ako vec nema nikog kuci i ne moze joj se napraviti problem.

-,,   Rucaj sa mnom.."

Zapovjedim i prekorim je tako da nema prostora da se buni, uzela je par sitnica i u tisini rucala par minuta

-,, Hteli ste da me pitate nesto?"

-,, Koliko je Filip blizak sa Arianom"

Kao da izmjeri svoje reci pre nego progovori

-,, Gospodin Filip je ljubazan prema Ariani kao i prema svakom. Ne bih rekla da su ikada ista imali vise od poljubca koji mu je ona uzela ali i poljubac je skoro pa nemoguc."

-,,Ona nikada nije spavala u sobi gde sam ja malo pre spavala zar ne?"

Odmahnula je glavom, a kamen sa srca samo tako sklizne praveci mi olaksanje koje mi je preko potrebno bilo.

-,, Nije na meni da kazem, ja sam ovde pomocnica ali kao vas prijatelj ako se tako smijem nazvati mislim da ne treba da sumnjate u Filipovu ljubav. Zbog podvale koju je napravila njegova majka odaljio se od sestre i majke, a sa Arianom je samo ljubazan"

Ljubazan da ga ona drzi za ruku i dolazi kod njega svaki cas. Ne bi zensko radilo to da nema povod.

-,, volela bih naci dokaz kojim cu podkrepiti vasu nevinost"

Spustila je pogled, a ja je potapsem po ledjima...

-,, Kao moja prijateljica dovoljno si uradila sto si ostala ovde i pomogla mi da bar neke informacuje znam... da li znas zasto se kuca precisca?"

Odmahnula je glavom

-,, Svi osim mene su angazovani kao da traze nesto. Gospodja je naredila"

Dok Disem Where stories live. Discover now