Budim se u svom krevetu, opet sam uzivala u njegovom zagrljaju... Sada je druga strana kreveta hladna. Moje srce kao da se oporavilo naglo od juce kada je ceo dan bio pored mene.
-,,Gospodjo Liana gde zelite rucak?"
Rousa udje sa ogromnim smijeskom na licu. Pogledam je zbunjena jer ona se rijetko kada tako smije
-,, Odavno ni tebe, a ni gospodina nijesam vidjela tako srecne. Vidi se da si stecna."
Klimam glavom i smijeskam se skrivajuci svoje lice ispod cebenceta.
-,, Dorucak u dvoristu za mene i tebe?"
-,, Odmah"
Ustala sam lijeno i pogledala se u ogledalo. Njegov pecat je na mom vratu... Ne smeta mi sto se ponasamo kao tinejdzeri jer ovo nas vraca u zivot.
(***)
-,, Saznala sam sta su trazili"
Njen sapat me trgne iz romanticnog razmisljanja o njemu
-,, Onaj dan kada su precistili Milinu sobu trazili su dnevnik koji je Mila vodila...Nisam puno saznala ali negde ga je sakrila"
I tako ceo dan sam provela u razmisljanju o tom dnevniku, gde bi mogao da bude i sta je pisala u njemu. Da li ima dokaza da nism kriva da je vjestica sve to sredila!
-,, Pravices onu tvoju cuvenu pitu od jabuka danas?"
-,, Da"
-,, Zamisljena si Liana"
-,, Taj dnevnik... Mislim da znam gde je."
Zapocnem dok skidam jabuku sa stabla i odlazem u korpicu.
-,, U kuci nije, pronasli bi ga''
-,, Znam da nije, pogledacu kad se vratimo"
Srce me steze u grudima na pomisao da znam gde je dnevnik! Juce je bilo savrseno sa nama, a vecera sa porodicom Putin je dodatno sve posecerila jer smo pricali o nasem upoznavanju. Ispitivali su nas i o porodici, a taj osmijeh koji je imao kada sam rekla da planiramo porodicu bio je tako iskren i djecackni ako nismo o tome pricali dugo. Njegova ruka je tada drzala moju tako ponosno. Da li bi on zaista hteo porodicu sa mnom cak i bez dokaza da nisam nevjernica.
-,, Ako nadjes taj dnevnik to znaci da ce Filip unistiti Klaru. Kruze price da je ona pripomogla da Mila umre kada je krenula pricati"
I vjerovala sam u to...
-,, Mislim da joj je Filip zabranio stalne posjete od kad te je udarila."
Rousa se raspricala ali koliko god htela ja nijesam mogla. Kopkao me taj dnevnik, a cim ga ona vjestica trazi znaci sa u njemu nesto ipak ima.
-,, Postovanje gospodjo Vladov"
Klimam glavom ljubazno ljudima u znak pozdrava.
-,, Nadam se da cemo vas cesce gledati"
-,, Cekala sam malo toplije vrijeme, a danas je lepo i ko zna kad opet"
-,, a takva je Rusija gospodjo Vladov nikad se vremenu ne zna. Mogu li vas ugostiti u svoj skromni dom"
-,, Naravno"
-,, Sigurno me se ne secas... ali Vas i gospodina gradonacelnika znam jos kada ste voljeli duge setnje kao tinejdzeri"
Zaista se ne secam, kad sam sa njim nista oko sebe ne vidim i ne pamtim osim momenata sa njim.
-,, Nikako da vas upoznam, a prve smo komsije. Ocekujem vas ovih dana"
Trenutni mi nije do razgovora ni do upoznavanja.
-,, Hvala na pozivu, svakako da cu navratiti"
Podigla sam korpu i zajedno sa Rous krenula ka kuci.
-,, Dame..."
Njegov glas prepoznam te se hitro okrenem prema njemu.
-,, Rousa odnesi korpu sa Lavom, a ja i moja supruga cemo da prosetamo"
Strpljivo je sacekao da odu samo da bi me okrenuo prema sebi i poljubio.
-,, Poranio si danas"
-,, Marljivo sam radio da bih gledao kako moja zena vrijedno sprema rucak"
(***)
Nisam mogla da spavam mirno sve me teralo da ustanem i da odem do stabla hrsta na samom kraju dvorista. Polako sam ustala iz kreveta i nagrnula cebence oko sebe.
Kuca je bila prazna, a par cuvara bili su oko dvorista.-,, Da li je sve u redu gospodjo Vladov?"
-,, Jeste, samo ne mogu da spavam... prosetacu malo"
-,, Ako se plasite pocicemo sa Vama"
-,, Hvala. Sama cu"
Krenula sam prema drvetu dok mi cijelo tijelo podrhtava. Koliko bih htela da nadjem taj dnevnik, toliko i ne bih jer dogovor da ostajem sa njim ako ne nadjemo dokaze mi je bio najdrazi dogovor ikada. Svaki korak sam pratila dok sam ovde zivelq, znala sam navike svih pa i ovo drvo ispod kog se krila Mila dok je pisala.
Opruzim drvo, te kada dodjem do pukotine u kojoj stoji mali drveni kovceg srce samo sto ne zastane. Tu je... Dnevnik pokojne Mile Vladov.
YOU ARE READING
Dok Disem
RomanceKazu da gde inat udje ljubav kofere pakuje, a ovde sukobice se jace nego ikada ljubav, zelja, strast i inat, bol... Nesto ce morati da pobjedi, a nadajmo se svi istina jer laz ih je rastavila vec jednom... Romance/ Drama❤