1- Opponent

5K 154 113
                                    

Louis yıllar sonra kendisini çok daha rahat hissedebileceği şirketini kurdu. Şirketini kuralı 5 yılı geçiyordu ve her şey çok iyiye gidiyordu. Tek ve ufak bir sorunu vardı. Yaklaşık 2 yıl önce aynı şehirde yeni bir şirket kurulmuştu ve hızla yükselişe geçiyordu. Tabi bu koca TOMLINSON şirketi için "halledilmesi gereken ufak bir sorun"dan başka bir şey değildi. Zaten Louis şirketin adıni bile hatırlamıyordu... Bazen zevk için alıp okuduğu gazetelerin küpürlerinden hayal meyal. Stiles mi, Sylink mi..? Öyle bir şeydi işte.

Louis bilgisayarı ile uğraşırken susadığını ya da bir şeyler içmek istediğini fark etti. Asistanını aradı. "Neill,bana bir kahve getirir misin?"
Niall kahveyi de alıp normale göre hızlı adımlarla yanına gitti. Kapısını çalıp ardından açtı.Louis'nin önüne kahveyi koydu. Bu sefer azar işitmemek için tam istediği gibi olduğundan emin oldu.Louis gülümsedi. Niall 'a karşı pek gülümsemezdi. Ama Niall ile aralarında garip bir bağ vardı. Mesela şirketteki herkes Louis ile konuşmak için bile 3 kez düşünürken, Niall bazen Louis ile dalga bile geçiyordu. Louis de ilk önce sinirlenip onu atmayı düşünse de onun bu hareketlerini çok tatlı bulduğunu inkar edemezdi. Yakın arkadaşı gibi hissettiriyordu. Zaten şirket açmak için geldiği Londra'da pek arkadaşı olduğu söylenemezdi. Ama yine de bunu Niall'a belli etmeyecekti.

Niall,Louis'ye başka bir şey isteyip istemediğini sordu. "Sağol." dedi Louis. Niall tam çıkacakken "bu arada adım Niall." dedi ve havalı olduğunu düşündüğü şekilde çıktı. Lanet olsun kapıyı açık bırakmıştı. Louis, "kapıyı..."diyemeden o çıkmıştı bile. Ah onunla ne yapacaktı?



Hellü

Selamlarr, ilk kurgu yazışımla karşınızdayım... Böyle bolll olaylı , bolll feels geçirilmeli veee isteğe göre arttırılıp azaltılacak olan boll smutlu hikayemizi yazmaya başlıyorum.

    Louis kendi şirketini açacağını söylediği için çook mutluyum... O yüzden konuyu benzetmeye çalışacağımmmmm.

     HAYYYDİ BİSSSS....

(12 mart:)

İLK FF YAZIŞIM OLDUĞU İÇİN ÇOOOK HEYECANLIYIM AKLIMDA FENA FIKIRLER VAR NELER OLACAK BAKALIM SKSLKSKSMWKDJDKLDLK

(Medyada louis var :))

OBSESSIVELY (Larry Stylinson) (Smut!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin