2-Encounter

2.2K 143 69
                                    

  Ertesi gün hava çok güzeldi. Ondan dolayı Louis üzerine sadece bir gömlek geçirip şirkete geçti. Şirkete geleli 1 saati geçmişti. Ama henüz Louis'nin kapısı çalınmamıştı.Louis bunun fırtına öncesi sessizlik olduğunu düşünse bile gelir gelmez Niall'ın getirdiği sabah kahvesini yudumladı. İkinci yudumu alacaktı ki... Ah Niall kapıyı tekmeler gibi açmıştı. Louis neredeyse kahveyi üzerine dökecekti. Ama Niall bu kadar endişeli olduğuna göre cidden bir şeyler vardı. Bu yüzden Louis ona bunun yüzünden kızmayı,sonra yapılacaklar listesine ekledi.


- Ah...Ne var Niall?
Kaba olduğunun farkındaydı ama o da öyle içeri dalmasaydı...
- B-bay Tomlinson...
-Ne oldu Niall? Söyleyesene.
- Styles şirketi büyük bir reklam yapmış ve şirkete olan ilgi artmış. İnsanlar sadece bu şirketi konuşuyor. Yaptıkları reklamın detayl...

Louis yüzünü elleriyle kapadı, Niall da susması gerektiğini anladı. Louis daha önemli bir şey sanmıştı. Ne olabilirdi ki yani? Bu bir sorun bile değildi.Yani umarım...Ama yine de Niall'a kızmayacaktı.Çünkü Niall gerçekten bu şirket için çabalıyordu.


...

Bu olayın üzerinden yarım saat geçmemişti ki Louis'nin kapısı tekrar çalınmadan açıldı.Gelen Zayn'di. Louis'nin buraya geldiğinden beri her anında yanında olan ve Louis'yi anlayabilen sayılı insanlardandı. Aynı zamanda Zayn şarkıcıydı ve halk onu çok severdi. Zayn yakın arkadaşı Louis'nin şirketine bağlıydı. Zayn'in bir de sevgili vardı.O da şarkıcıydı.Liam...Ah o Zayn'in bal gözlü Liam'ı. Onun da bağlı olduğu bir şirket vardı. Ah zaten Zayn de bunu konuşmaya gelmişti.

-Dostum!
Zayn bağırarak içeri daldı.
-Hey! Selam dostum...Ama bir sonrakinde kapıyı normal insanlar gibi aç olur mu?
Zayn'in yüzünde sahte bir somurtma belirdi ve sertçe Louis'nin önündeki masaya oturdu.

-Konuyu uzatmayacağım dostum.Liam'ın yeni girdiği sayılan şirketi büyük yükselişteymiş. Kutlama mı ne yapacaklarmış. Diyorum ki...

-İstemiyorum Zayn.

Zayn son 1 senedir Louis'yi dışarı çıkarıp eskisi gibi normal insan aktiviteleri yapmaya davet ediyordu.Louis'nin çok çalıştığını biliyordu ve bu ona iyi gelirdi sonuçta.

-Dostum hadi ama.Şirket çok yüksek diyorum.Ne bileyim şirket buluşması falan gibi düşün olmuyor mu sizde öyle şeyler? Styles şirketi diyorum.Herkes onu konuşuyor.Belki bir değişiklik olur hem.

Louis onu dinlemiyordu bile. Gözünü çeviriyordu sadece. Ama...Bir dakika...Ne? Styles şirketi mi dedi o? Hani bu sürekli lanet haberleri ortalıkta dolanan ayak bağı Styles şirketi...Evet gitmek mantıklı olabilirdi.Kimmiş bu Bay Styles görse iyi olacaktı.

- Tamam,gidelim.Eğlenmeyeli çok oldu ha? deyip güldü.

Zayn otomatik olarak,reddettiğini sandı.

-Dostum sadece bir gece, sonra sıkıcı işine dönersi... Ne? Gidiyor muyuz?

Louis kafasını salladı.Tam bir şeyler diyecekti ki içeriye Niall girdi. Zayn'ı görmüştü ve onlar demeden ikisine kahve getirdi.

-H-Hey,adamım! deyip ayağa kalktı Zayn.

Niall ile sarıldılar. Çok iyi anlaşırlardı. Niall ile eğlenmek çok güzeldi ve Louis'nin ona yanlış bir haraket yaptığını görürse Zayn, Louis ile ciddi bir konuşma yapardı. Louis de biliyordu zaten! Sadece bazen çok sinir bozucu oluyordu ve bu Louis'nin sorundu değildi.Ya da sadece Louis öyle düşünüyordu.

-Niall da geliyor. dedi Zayn.
Louis tam hayır diyeceken Zayn arkadaşının reddedemeyeceği bakışı attı. O da geliyordu.Çok güzel.Umarım ki saçma bir karar vermemiş olsun.Bakalım neler olacaktı.Zayn ile gidecekleri günü ve saati konuştu.






HIZLI MI OLDU YAVAS MI BILMIYORUM HADI INS

(MEDYADA NIALL VARR) :')

OBSESSIVELY (Larry Stylinson) (Smut!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin