19- don't you love me ?

1.2K 87 422
                                    

Louis'nin ağızı açık kalmıştı. Harry bunu yapmış olamazdı değil mi?

Biraz daha ilerledi yatak odası olduğunu düşündüğü kapıyı daha da araladı.Hayır gördükleri gerçekti...

HARRY ELBİSE GİYMİŞTİ! Ama asıl şaşırdığı,bu elbise normal bir elbise değildi. Hemşire kostümü gibi bir şeydi. Kafasında hemşire şapkası dahi vardı. Kısa kırmızı çizgili beyaz bel üstü eteği,  göbeği açık beyaz bir üstü, beyaz dizine kadar çorabı... Harry ona döndü. Her hastanede olan klasik sus işaretini yaptı. "Şşşş..."

Louis şaşkın bir şekilde bekliyordu. Harry onu bir anda yatağa ittirdi ve oturmasını sağladı. Daha da yakınına gelip kucağına oturdu. Harry'nin altında etek dışında bir şey olmadığını fark eden Louis sertleşmeye başladı. Ama durumun hala şaşkınlığını atlatamamıştı. Harry böyle çok ateşli görünüyordu. Ama ilişkileri daha çok yeniydi ve daha önce böyle bir şey denememişlerdi. Ve üstelik kavgalılardı ulan! Louis dayanamadı. 

"Harry n-" 

"ı-ıı sessiz olmanı söylemiştim. Eğer uslu bir çocuk olmazsan sana iğne yapmak zorunda kalabiliriz." 

"Ama..." 

"A-aa sanırım anlatamadım." Louis'nin boynunu ısırdı. Louia inledi "Ah..." Harry devam etti. "Bu gün yeterince yaramazlık yaptın zaten... Beni o gerizekalıyla yalnız bıraktın. Tüm gün bana seni anlattı..." 

"Yine bu konuları açacaksak..." 

"cık-cık... Anlaşıldı. Sen uslu durmayacaksın." 

Harry oturduğu yerden kalktı. Yatağın yanında sağlık çantası vardı. Yanına gitti ve tahrik edici bir şekilde çantaya eğildi. Louis ile oynuyordu. 

Çantayı açtığında içinden sex oyuncakları çıktı. Eline bir stetoskop alıp kendi boynuna sardı. Sonra büyük ve sahte bir iğne aldı. Yatağın köşesine koydu. 

Eğilip Louis'nin pantalonunu açmaya başladı. Ondan kurtulunca t-shirtünü çıkarttı. Sadece boxer ile kalan Louis'yi uzaması için geriye itti. Üstünde yürüdü ve dudaklarına geldi. Deli eden bir yavaşlıkla ıslak ve yoğun öpücükler bıraktı. Louis de karşılık verdi. 

Bu sefer Harry Louis'nin bacaklarına doğru dört ayak üzerinde geri geri yürümeye başladı. Boxerinin üzerinde parmaklarını dolandırdı. "Ah... Harrehh..." Harry boxeri ısırıp ağzıyla çekti bu sefer. Ve bir anda bıraktı. "Ahmmm..." Louis artık çok sertti. 

Harry onu boxerinden de kurtardı. Dikleşmiş penisi artık Harry'nin gözünün önünde duruyordu. Harry stetoskopun ucunu Louis'nin penisinin başına dokundurdu. Louis hissettiği soğukla daha çok inledi. "Bakalım o da istiyor mu?" diyip kulaklarına aldı stetoskopu Harry. "Evet!" diye bağırdı Louis. 

"aa demekki sessiz olmayan bir çocuksun. Sana iğne yapmam gerekecek..."

Harry stetoskopu ile Louis'nin ellerini bağladı. İzledikleri filmde de elleri kelepçeliydi ve Louis'nin ne kadar zevk aldığını gördüğünden yaptı bunu. Yatağın köşesine koyduğu büyük iğneyi aldı.

"Hmmm...nereye yapsam..?" 

Harry iğnenin ucunu Louis'nin tüm vücudunda dolandırdı. Louis her dokunduğu yerde kasılıyordu. Kasıklarına götürdüğünde Louis inledi. Harry dudaklarını bu sefer kasıklarına sürttü. "Ah Harry... Em onu... Ah..." Louis inliyordu. "Ha-yıırr orası biraz bekleyecek. Bu gün beni çok kırdın." dedi Harry ona karşılık. 

İğneyi bu sefer Louis'nin ağzına doğru götürdü. Louis onu ağızına aldı ama ne olduğunu kestirememişti. Harry ağızından çıkardı. 

OBSESSIVELY (Larry Stylinson) (Smut!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin