21- It feels so good

1.5K 86 303
                                    

SMUT ALERT ANACIM

Louis ve Harry'nin hastanede olduğu haberini onlardan değil de sağdan soldan alan Liam, Zayn ve Niall sabah hastane odasına girdi.

İkisinin de o günkü gibi sarmaş dolaş yattığını görünce Niall'ın ağlayası geldi. Zayn Harry'i dürttü. Harry gözlerini kırpıştırmaya başladı. 

"Hey dostum. Şştt uyansana..." 

"Z-Zayn?.."

Niall duygusallıktan çıkıp hemen atladı. 

"Bize nasıl haber vermezsiniz dostum?Lanet olsun hepsi benim yüzümden.O şerefsizi ben buldum.O Jack piçini si-"

"Hey Louis'yi uyandıracaksın Nialler." diye lafını kesti Liam. 

"Sakin olun çocuklar. Sizi endişelenmek istemedim. İfade verdikten sonra haber verecektim." 

"Böyle başkalarından duyunca daha endişelendik Harold. Hadi ama dostum biz kardeşiz. İfadede de yanınızda olmak isteriz zaten. Ah neyse... Durumu bir de sen anlat bize." 

Zayn'in söyledikleri karşısında Harry biraz pişman olduğunu belli etti ve olan biten her şeyi onlara anlattı. Niall yer yer kendine yer yer J*ck'e küfrediyordu. Ne kadar onun suçu olmadığını söyleseler de Niall durmadı. 

Louis de kıpırdanmaya başlamıştı. Harry saçlarını öptü. 

"Merhaba meleğim." 

Louis buruk gülümsedi. Gözlerini açmaya çalıştı. Beceremeyince Harry'e daha çok sokuldu. 

"Louis... Bebeğim. Yavaş yavaş çıkalım artık." 

"Harry?" 

"Evet güzelim." 

"Bir ara hastane yatağında sevişmeliyiz."

Harry öksürüklere boğuldu. Niall kahkaha atmaya başladı. Zayn duymamış gibi yaptı. Liam normal karşıladı.

"Hem senden de hemşire gayet iyi oluyormuş..." 

"Çıkma vakti geldi sanki bebeğim?" 

İfadelerini verdikten ve hastanede de işleri bittikten sonra Zayn'in arabasına bindiler. Harry'nin evine yanaştıklarında Niall konuştu. 

"Bize ihtiyacınız var mı dostum? Bence gelmeliyi-" 

"Onları yalnız bırakalım Niall." dedi Liam. Zayn kafası ile onayladı. Niall ikisini de sulu sulu öptü. Hepsi buna kıkırdayınca toplu vedalaştılar. 

Harry anahtarı kilide soktu ve içeri girdiler. Tüm ışıkları açarken konuştu. 

"Seni bir duş aldırmalıyız." 

"Hazza. Ben iyiyim. Çocukmuşum gibi davranmana gerek yok." 

Harry göz devirerek Louis'yi bir an kucağına aldı.Louis tepinmeye başlasa da küçük vücudu kurtulamadı. Küvetin yanına gelince Louis'yi oraya oturttu. Louis'nin kırmızı lacivert kazağının eteklerinden tutup onu çıkardı. 

"Ben iyiyim dedim Harry." Louis diğer kıyafetlerini çıkarırken Harry o sırada suyu doldurdu. Su hazır olduğunda Louis konuştu. 

"Be-bebeğim sen girmeyecek misin?" 

"Seni bir duş aldırdıktan sonra..." 

"Ah hadi ama. İyiyim ben diyorum." 

Harry'nin pantalonuna elini attı. Kemeri tek hamlede çıkartıp atınca Harry ikna oldu ve soyunmaya başladı. 

OBSESSIVELY (Larry Stylinson) (Smut!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin