7- ziam party

1.5K 113 92
                                    

O günün üzerinden 3 gün geçmişti. Louis'nin işleri çok iyiye gidiyordu. İçeri Niall girdi. Garip olan, normal girmiş olmasıydı. Ne yani hala sinirli miydi? Belki de sadece kırgındı. Beraber bir şeyler içmeye gideriz ve normale döner diye düşündü Louis. Ama bu yaptığının hata olduğunu henüz bilmiyordu. Niall düz ve ciddi bir ses tonuyla

-Şirketimiz için büyük bir reklam fırsatı olacak bir vakıf işi var. Detayları bu kağıtta yazılı. Dosyalarını hazırladım. Toplantı istiyorlar. Birkaç şirkete daha başvurma ihtimalleri yüksek. Bu reklamı almalıyız. Bir şey isterseniz çağırabilirsiniz Bay Tomlinson.

Dedi ve çıktı. Louis Niall'ın bu tavırlarına alışık değildi ve hoşlanmamıştı. Ama dosyaları okumaya koyuldu. Cidden almaları gereken bir işti bu. Slayt ve dosyaların hazırlanması üzere insanları ve Niall'ı görevlendirdi. Niall ilk defa erken izin istedi ve çıktı. İlk defa olduğu için Louis şaşkın bir şekilde çıkabileceğini söyledi.

...
Birkaç saat sonra Harry'nin odasının kapısı tıklatıldı. Jess içeri girdi. Harry'nin asistanı.

- Sabah aldığımız reklam işi Tomlinson şirketine de teklif edilmiş. Ne yapıp edip bu reklamı almalıyız Bay Styles.

Harry şaşırdı.
-Sen nereden öğrendin peki bunu Jess?
Jess sırıttı.
- Louis'nin salak asistanı Niall ile takıldım. Ağzından kaçırdı. Şapşal bir şeye benziyor. Louis ona kötü davranıyormuş sanırım. Yazık.

Harry Jess'e iğrenerek baktı. Tamam bazen sinir bozucuydu ama bu kadar kötü düşünceli biri olduğunu bilmiyordu. Bu işi aldıktan sonra bu dediklerini ona ödetebilirdi. Harry Niall'ı çok sevmişti. Bir saniye... Tomlinson mu dedi o? Rekabet yok aramızda diyen Harry, şimdi mükemmel Tomlinson şirketine bu reklamı mı verecekti? Hayır olamazdı böyle bir şey. Düşündü. Çok düşündü. Hatta bir ara uyuyakaldı.

O sırada Niall Jess 'in yanına gitmek istedi. Hem Jess kulaklık kabını kaybetmişti. Niall Harry ile de iyi anlamıştı. O yüzden şirkete gitmekte sorun görmedi. Yukarı çıktı. Harry' i Niall 'ın geldiğini haber vermek için aradılar. Ama Harry Jess ile hararetli bir konuşma içerisinde olduğu için duymadı. Ama şirket Niall Horan' ı tanıyordu. İzin verdiler. Harry'nin odasına yaklaştıkça konuşmalar duydu. Müsait değil sanıp gidecekti ki sesin Jess'e ait olduğunu fark etti. Duydukları karşısında ağızı açık kaldı. Harry kapı aralığından Niall'ı gördü. Niall'a seslense de o çoktan kulaklık kabını yere atıp gitmişti. Harry'nin kafası karışmıştı. Reklam işini yapmayı düşünmüyordu sanırım. Jess 'e gitmesini söyledi. Sonraya atacaktı bu işi sonuçta daha vardı. Louis'nin deyişiyle "ziam parti" yi düşünmek istedi. Bu deyişe güldü. Güzel bir mekan bulmuştu. Hem Louis ile konuşmak iyi gelmişti. Samimi biriydi. Ona parti yerini ve davetliler hakkında konuşmak üzere mesaj atmayı düşündü. Buluşmak yerine yine mektup göndermeye karar verdi.

Mektupta düşündüğü yer ve parti planlanması vardı. Louis mektubu alınca yer mekan ona da mantıklı gelmişti. Davetiye fikrini Niall'a anlattı. Sade bir şey istedi. Birkaç büyük ismi çağıracaktı zaten sadece. Niall hala düzdü.Ama en sevdiği ve tek shipi olan (şu anlık) Ziam için çok mutluydu. Kabul etti ve çalışmalara başladı. Niall aynı zamanda diğer toplantıyı da halletmeyi eksik etmiyordu. Keşke bazen bunu dostu sayılan Louis de görseydi.

Zayn gelmişti. Yine bir şeyler anlatmaya başladı. Louis dinlemek ve dinlememek arasında onaylayan sesler çıkarıyordu. Ta ki...

-Liam bebeğim bizi cidden seven insanları da çağırmak istediğini söyledi. Gideceğimiz yer kapalı bir yer olsun bu sayede en fazla 100 - 150 kişiyi alırız. İnternetten ve haberlerden duyuruyu yaptırırız. Şansa dayalı olacak ama herkesi alamayız sonuçta.

Louis tam hayır diyecekken

-Liam Harry ile konuşmaya gitti. Hadi Louis...
Louis huzursuz bir şekilde iç çekti. Belli ki bu olacaktı ama o tanımadıkları 100-150 kişi yüzünden çıkabilecek olayları düşünmüyorlardı sanırım diye düşündü. O gün gelince belli olacaktı artık. Kafa salladı. Bu yüzden organizasyon değişecekti ve 2 aya yakın sürer diye düşündü. Ondan diğer toplantıyı düşünmeye verdi aklını...

...
Niall duyduklarını düşünüyordu.
Flashback
"Jess:Niall diyorum ağzından kaçırmasaydı yapacaktık bu toplantıyı. Ne şans ki kaçırdı salak. Duymamış da haberimiz yokmuş gibi yaparız Bay Styles.Bizim için de çok önemli bu reklam.
Harry:Bilemiyorum Jess."
Louis'ye söylemeli miydi? Aman Louis neyi önemsiyordu ki?..

Birkaç gün geçmişti İnternete " Ziam Parti" olaylarını yayma vaktiydi. Yavaş yavaş yayıldığında haberler çıkmaya başladı. Louis ve Harry aynı anda haberleri okuyorlardı. Kendi odalarında.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Louis yüzünü buruşturdu. Harry'de ise bir rekabet ateşi vardı. Neden böyle hissediyordu bilmiyordu ama eğer bu işi alırsa böyle haberler sonlanırdı değil mi? Sıkıntıdan kafası patlayacaktı.

Harry Jess'den Louis'e ulaşmasını ve çay içmek için geleceğini söylemesini istedi. Aklında bir fikir vardı ve umarım kötü sonuçlanmazdı.

...
Louis'e haber gittiğinde elinden çay kaşığını düşürdü. Niall ile etrafı toparlamaya başladılar. Harry 1 saate geleceğini Niall'a mesaj attı. Niall ve Harry nasıl bu kadar iyi anlaşmıştı Louis anlamıyor ve sürekli bunu kafasına takıyordu.

MEDYA ZIAM😢
DIGER BOLUM SMUT AHAHA

OBSESSIVELY (Larry Stylinson) (Smut!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin