18- always you

1.1K 86 154
                                    

Bu bolumu ig:ema.styles bebisime adiyorum

Son bir kaç gün buna benzer geçmişti. Dışarı çıkıp alış veriş yapmışlar. Louis de Harry'nin sürekli mavi şeyler alma alışkanlığına kızmış onu birkaç kez vaz getirmeye çalışmıştı. Ama Harry ne zamam Louis sinirlenecek olsa dudağına minik ve yavaş bir öpücük konduruyor, Louis'yi transta bırakıp kaçıyordu.

Harry Louis'nin de onunla öpüştüğüne, ona sarıldığına, ona sevgisini hissettirdiğine inanamıyor her seferinde eskisi gibi rüya mı diye kontrol ediyordu. Ama değildi...

... 
Maalesef son günleri gelmişti. Louis yataktan hızla kalktı. Kahvaltıyı bu sefer kendisi hazırlayacağı konusunda kendine çok inanıyordu. İnancını boşa çıkarmayacaktı. 

Mutfağı kırılmış yumurtalar yere dökülmüş sütler ile süslemesi dışında her şey yolunda gitmiş gibiydi. Hepsini bir tepsiye koydu ve yatak odalarına gitti. Tepsiyi masaya koydu. Harry'nin üstüne çıkıp burnuna minik bir öpücük koydu. Sonra doğrulup Harry'nin kucağına oturdu ve uyanmasını bekledi. Harry gözlerini kırpıştırınca Louis kocaman gülümsemesiyle bağırdı 

"SÜÜÜRRRPPPPRRRİİİZZZ!" 

Harry olan biteni anlamadı

"Sana kahvaltı hazırladım... Iım... Umarım beğenirsin. Vee... Umarım doyarsın..." 

"Sen böyle bu şekilde durmaya devam edersen kendimi başka şekilde doyurmaya çalışacağım yaptığın emekler boşa gidecek." sırıttı. 

O günden beri sevişmemişlerdi. Günleri benzer geçti dedim ama... Bir o eksikti işte. O yüzden bu konuda hassaslardı. İlk defa ikisinin de isteği doğrultusunda seks yapmış ve bu cennet gibi hissettirmişti. Hayatının en mutlu aynıydı ikisinin de... Ama ikisi de seks için yaşıyor gibi gözükmemek için birbirlerine bu konuyu açmamışlardı. 

İkisi de hayatında birileriyle çokça kez yatmış insanlar değillerdi ama bu öyle iyi hissettirmişti ki... Neredeyse her sabah sert uyanıp birbirlerinden saklamaya çalışmışlardı. 

Louis Harry'nin sözüne utanıp hızla kalktı. Tepsiyi kucağına verdi. Harry yumurtadan bir çatal aldı. 

"Hmmm çok güzel olmuş Lou..." 

"Ah tanrım sadece bir yumurta." 

Ama cidden Harry'nin dediği hoşuma gitmişti. Louis de Harry'nin tabağından biraz yedi. 

"Teşekkür ederim BooBear. Çok güzel olmuş." 

"Önemli değil Sweetcheeks. Ama hep bekleme benden... Çok yorucuymuş." 

Harry gülümsedi ve bir öpücük verdi. Hızla tuvalete gitti. Louis de yine oturduğu yerde öpücüğün etkisiyle sabit kaldı. Sanırım en güzel anlarıydı. Umarım bozulmazdı... 

... 
Akşam yemeği yapıyorlardı. Otel yemeklerini sevmediklerinden sürekli kendileri yapmıştı. Bu sefer de "Chicken, stuffed with mozzarella, wrapped parma ham, with some homemade mush" yapmışlardı. Harry öğretmişti bunu ona söz verdiği gibi. Ve çok güzeldi... ( :') )  

"Bu gün izleyeceğimiz filmi ben seçmek istiyorum." dedi Louis heyecanla. 

Her akşam film izleyerek uyuyorlardı. En son "Holding The Man" (gönderme kraliçesi bne) filmini izleyip ağlamaktan beter olmuşlar ve eğlenceli bir şeyler izlemek istiyorlardı.

"Tabii bebeğim." 

Harry one ilk defa bebeğim demişti. Bunu kendi fark edince kafasını yere eğip yemeğini yemeğe devam ederek yüz ifadesini gizlemeye çalıştı. Louis ise gülümsedi. 

OBSESSIVELY (Larry Stylinson) (Smut!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin