13-For ur eyes only

1.2K 108 142
                                    

Bölüm müziği multide♡ şarkı yazan yerde dinleyerek okumanızı tasviye ediyordum luvs ♢

Louis hissettiği titremeyle mesaj geldiğini anlayıp eline telefonu aldı.

Harry yazmıştı! Bakmalı mıydı?..

Onu yüzsüz gibi Ziam partisine çağırmıştı. Tabii ki gitmeyecekti... Gitsin de onu yine kandırsın ya da acı çektirsin değil mi? Asla gitmeyecekti.

Louis L.A. 'a kızların ve eski arkadaşlarının yanına gitmişti. Attığı fotoğraf da eski bir arkadaşıydı zaten. Jack vardı bir de. Daisy'nin en yakın arkadaşı. Louis' ye karşı haraketleri biraz farklı da olsa Louis onu çok sevmişti. Tatlı çocuktu yani...

"Merhaba. Ben Harry Styles."ZİAM CO" partisi için hazırlıklar başlatıldı. Size yeri yarın mesaj üzerinden konum olarak atacağım. Önceki konuşulan her şey aynı dizayn edildi. Yarın saat gece 09.00' da başlayacak. Mesaj üzerinden konumu atacağım "
(Görüldü 16.46)

Önündeki shot bardağını kafasına dikti, kız kardeşi ve arkadaşlarıyla dansa katıldı. Ortalama boyut bir villadalardı. Louis'nin aklına - her içtiğinde olduğu gibi- Harry geldi. Yüzünü unutmak üzereydi ama aklından da çıkmıyordu. Nasıl oluyordu bu? İntikam ateşi dedikleri falan bu muydu yani?

İntikam demişken. O partiye gitmeye karar verdi. Ne yani korkak gibi kaçacak mıydı? Louis Tomlinson lafından geri dönmezdi. Hem en yakın arkadaşları için yaptıkları bir şeydi bu. Gidecekti. Belki intikamını almak için, belki arkadaşları ve itibarı için. Ama gidecekti.

...
Harry mesajı attıktan sonra ekrana bakarak bekliyordu. Sonunda! Louis mesajı görmüştü. Harry heyecanla geri mesaj beklese bile almadı. Offline olduğunu gördü. Ama gelecektir diye düşündü Harry.Umarım...

***
Harry gece uyuyamamıştı. Ama enerjikti. Sabahın körüydü.Akşam hep beraber çıkacaklarından hepsi Zayn ve Liam'ın evinde kalmışlardı.

Harry koşa koşa Niall'ın odasına gitti.Üzerine atladı.

"HADİ DOSTUM, AMMA UYKUCU ÇIKTINIZ!"

Niall küfürler savururken Harry Zayn ve Liam'ın odasına girdi.

"iİiiiyüüüvvv öğk. Giyinsenize be. Banyo yapmış olsanız bile yine yapın lütfen. Ben de gözlerimi yıkatıcam...Hadi hızlanın aaaa kahvaltı vakti!."

Harry'i 1 aydır böyle görmeyen çift, şaşkın olduğundan bir şey demedi. Liam kıkırdadı. Zayn ona yastık fırlattı. Harry" Iyyy! Oradan bir şey dokundurma bana! " diyip gülerek aşağı kata kaçtı.

Herkes aşağı indiğinde gözlerine inanamamışlardı. Harry onlara kelimenin tam anlamıyla mü-kem-mel bir kahvaltı masası hazırlamıştı. Pastırmalar ile süsleyerek sanat eseri gibi gülücüklü yumurtalar bile vardı. (yazar diyette çok anlatamaz hayal edin dlepkeowke)

Niall mutlu ve heyecanlı olduğunu ses tonundan anlayacağınız sesler çıkararak masaya oturdu ve tam olarak masaya "daldı". Zayn sorgular bakışlar atınca,

"Ya ne bekliyorsunuz yiyin hadi."

Dedi Harry. Sabahın körü olduğundan şikayet ede ede yediler. Ama... Aman tanrım kahvaltı cidden mükemmeldi.

Akşam olduğunda herkes odasına kapandı. Büyük organizasyona saatler kalmıştı. Herkes çok heyecanlıydı. Zayn ve Liam'ın odasından kıkırtılar duyan Niall onlar görmeyecek olsa bile göz devirdi ve beyaz gömleğini geçirdi. Odaları yan yanaydı. Onun yan odasında olan Harry ise en başından beri belli olan siyah gömleğini giydi. Üstüne siyah, kırmızı çizgili gömlek ve onunla matchleşen pantalonunu giydi. Yüzüklerini de taktı. Güzel bir banyo yapmıştı bu gün. Ayçiçeği kokuları yükseliyordu saçlarından ve vücudundan.

OBSESSIVELY (Larry Stylinson) (Smut!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin