17-I feel u man

1.5K 102 226
                                    

Smut**

Bu bölümü ig:larryspig e ithafen yazıyorum haydi bakalım skskdmekks

Gece birbirlerinden çok uzak uyumuşlardı. Ona rağmen sabah sarmaşdolaşlardı. Harry birine ya da bir şey sarılıp bacağını ona atmadan uyuyamazdı. Bu yüzden göğüsünün yarısı Louis'nin üstündeydi. Bacağı da onun bacaklarındaydı.

Harry bir ses ile kaşlarını çattı. Gözlerini açtığında oldukları pozisyonu fark etti. Tam çekilecekti ki Louis'nin çatılmış kaşlarını gördü. Hala uyuyordu fakat. Kaşları çatıktı.

Harry bacağındaki sertliği hissetti... Şimdi anlamıştı. Louis erekte olmuştu. Harry'nin bacağı da Louis'nin penisine değince Louis inlemişti. Az önceki ses buydu.

Harry çekilmek için bir haraket yapınca Louis tekrar inledi. "Uhm..." Harry de penisinin seyirdiğini hissetti. Onunla tam burada sabah seksi yapmak isterdi... Ama güvenini kazanmak için yapamazdı. Onunla sadece o günü beğenip seks için yanında olduğunu düşünebilirdi...

Louis tekrar rahatsız bir haraket yapınca uyanacak gibi oldu. Harry gözlerini tekrar kapadı. Louis uyanmıştı. Hallerini fark edip gülümsedi. Ama bir şey fark etmiş olacak ki yatakta doğruldu.

"Siktir..."

Louis kendindeki şişliği fark etmişti anlaşılan. Kalkacak ve bundan kurtulacaktı. Harry dayanamadı

"Sana bu kadar etkileneceğini bilmiyordum demiştim ama... Cidden bu kadar tahrik olacağın aklıma gelmezdi."

Harry yanlış anlaşılmamak üzere bunların hepsini gülerek söyledi. Louis arkasına bir anda döndü. Mavilerini sertçe yeşille birleştirdi. Harry korkmuştu. Ah işte yanlış anlamıştı... Ya da doğru...Bilmiyordu ama bir şey onu kızdırmış olmalıydı.

Louis tek haraketle Harry'nin üstüne çıktı. Harry şaşkın şaşkın ona bakıyordu ki Louis Harry'nin dudaklarına minik bir öpücük kondurdu. Bu öpücük öyle yavaştı ki ikisini de çılgına çevirdi.

Harry mesajı anlamış olacak ki kalçasını kaldırıp birbirlerinin penislerini birbirlerine sürttü. Ikisi de odaya güçlü bir inleme bırakınca bir saniye birbirlerine baktılar. İkisinin de bakışları şaşkındı. Ne ara bu raddeye geldiler ikisi de bilmiyordu. Ama ana o kadar kapılmışlardı ki...

Louis bakışmaları kesmek adına bir an Harry'nin penisini tuttu. "Ah Lewiss..." Harry tıslamıştı. O yüzden sanki adını 'Lewis' olarak söylemiş gibi çıkmıştı. Louis bu haraketi Harry sertleşsin diye yapmıştı fakat zaten Harry neredeyse son noktadaydı.

Louis buna neredeyse kızaracaktı. Harry çok büyümüştü. Ve gözleri kapalıydı. Louis ona dokunduğunda kafasını hafif geriye itmişti.

Louis elini Harry'nin eşofmanına attı. Sonra dudaklarını Harry'nin dudaklarına götürdü. Harry ona minik bir öpücük bahşedince Louis iznini almış oldu ve eşofmanını Harry'nin de yardımı ile tek harakette çıkardı.

İkisinin de kalp atışlarını tüm dünya duyuyor olmalıydı...

Louis de altındaki eşofmanı çıkardı ve yerine geri yerleşti. Kolları Harry'nin iki yanında sabitti. T-shirt'ünü de çıkardı. Louis kendini Harry'e itip sürtmeye başlayınca ikisinin de artık boxerlerinden bile canını acıtmaya başlayan penisleri onları inletmişti. İkisinin de gözleri kapandı.

Harry artık dayanamadı ve Louis'nin iç çamaşırına elini attı. Louis'nin gözlerine bakarak izni aldıktan sonra onu indirdiler. Harry de belinden destek alıp kalçasını kaldırınca Louis onun iç çamaşırını çıkarttı. İkisinin de renkli boxerleri ve kıyafetleri odanın etrafına yayılmıştı. Louis kafasını aşağılara götürüp Harry'nin erekte olmuş penisini baştan aşağıya yalayıp ıslattı. "Lou- ah!" sonra dilini Harry'nin deliğine götürüp birkaç ileri geri haraket yaptı. İkisi de yüksek sesle inlemişti şimdi. Doğrulup Harry'nin son kalan beyaz uzun transparan t-shirt ünü de çıkarınca artık ikisi de tamamen çıplak kalmıştı.

OBSESSIVELY (Larry Stylinson) (Smut!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin