27-Loving you

850 67 178
                                    

BÖLÜM ŞARKISI - Don't let me go -Harry Styles

Louis başını tutarak uyandı. Kapısı bir anda açıldı. Elinde tahtadan kahvaltı tepsisi ile Harry içeri girdi.

"Kahvaltı için mutfağa gitmene gerek yok diye düşündüm." gülümsedi.

Harry gitmemiş miydi?

"Harry... Burada ne arıyorsun?"

Harry hala gülümsüyordu.

"Gideceğimi düşünmedin değil mi? Sen benim evimsin Lou. Seni bırakırsam kaybolurum."

Louis gülümsedi ama hala şaşkındı.

"Seni gece boyunca çok özledim. Saçlarını koklayamamak iyi gelmedi."

Harry elindeki tepsiyi sehpaya koydu.

"O halde, kahvaltı biraz bekleyebilir değil mi?"

Harry tişörtünü çıkardı ve yatakta dikleşmiş Louis'nin üstüne çıktı. Kucağına oturduktan sonra ağlamaktan morarmış ve şişmiş göz altlarını öptü.
Burnunu, dudaklarını...

Louis tepkisiz duruyordu. Buna çok ihtiyacı vardı çünkü. Harry onu öperken o ağlamaya başladı. Onsuz yapamıyordu. Onsuz birkaç saat bile onu çok yıpratmıştı ve henüz 1 saat falan uyumuştu.

"Ağlama bebeğim... Ben buradayım. Ştt...Asla gitmeyeceğim."

"Asla mı?"

"Asla."

"Özür dilerim."

Söylediği ses ile tekrar titreyen dudaklarına yumuşak bir öpücük bıraktı Harry. Onları tekrar gülümsetmek adına.

Louis de öpücüğüne tutkulu bir karşılık verince Harry'nin gözleri açıldı. İzin almak adına Louis'nin ince dudaklarını yalayıp kafasını çekti. Louis de minik bir öpücük ile karşılık vererek izni vermiş oldu.

Harry hala kucağında oturduğu Louis'nin tişörtünü de çıkardı. Sonra hemen pantalonunu indirdi. Ellerini Louis'nin eşofmanının ipine götürüp onun da kalçalarını kaldırması yardımıyla çıkardılar.

Harry Louis'nin yanına oturdu ve koltuk altlarından Louis'yi kendine doğru çekti. Louis de ağır harakerlerle Harry'nin kucağına oturup ona sıkıca sarıldı. 

"Seni çok özledim." 

Harry Louis'nin boynunu öptü. Louis kendi kafasını Harry'nin boynuna gömerek kendi boynunda Harry'e daha çok yer açtı. 

Harry de boynuna dudaklarını tekrar gömdü. Boynuna doymak istercesine aynı yeri sürekli emen Harry arada da yalamaya başladı. Kıpkırmızı olmuş eti bir de dişlerinin arasına alınca Louis inledi. 

Harry bunun üzerine Louis'nin yüzünü elleri arasına aldı. Yüzünün ona bakmasını sağladı. Ellerini yüzünden beline, belinden kalçalarına indirdi. Kalçalarını hafif sıktıktan sonra bekledi. Bu da bir izin isteme şekliydi. 

Louis de kalçalarını haraket ettirip Harry'nin penisine kendini sürtünce onayı vermiş oldu. 

Harry de Louis'nin göğsüne bir öpücük verdikten sonra Louis'yi geri yerine oturttu. Üzerine doğru gelip dudaklarını öptü tekrar. Harry bir eliyle Louis'nin kalçasını bir eliyle de Louis'nin ensesini tutuyordu. 

Bacaklarından hafifçe çekerek Louis'nin tam yatmasını sağladı. Harry tamamen üstündeydi artık. 

Harry açlıkla Louis'nin dudaklarını öpüyordu. Öpücüklerini çenesine indirdikten sonra Louis kafasını geri atarak Harry'nin dudaklarının yönünün boynuna doğru olmasını sağladı. 

OBSESSIVELY (Larry Stylinson) (Smut!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin