"Tanrım! Sırılsıklam oldum!" Eve girerken sinirliydi ama girdiği an yarı çıplak Bokuto'yu görmesiyle sinirli olduğunu unutmuştu.
"Hoşgeldin. Gerçi, pek hoş değil galiba ama.." Gülmemek için kendini zor tutuyordu sanki. Akaashi gerçekten sırılsıklam olmuştu ve perişan hâlde duruyordu. Yüz ifadesi daha da komikti.
Akaashi Bokuto'nun yanından geçerken yutkundu. Onu böyle görmeyi beklediği söylenemezdi. Yine de çok şaşırmış davranmamaya çalışarak çantasını kenara bıraktı.
"Duşa gireceğim."
"Tamam. Ben de makarna yapacağım, yersin değil mi?"
"Hı hı." Odasına ilerleyip temiz kıyafetler ve havlu alarak banyoya yürüdü.
Hızlıca duş aldıktan sonra giyinip çıkmıştı. Saçlarını kurutmamış, havluyla suyunu almıştı sadece. Ve dağınık saçları...mükemmel görünüyordu.
Bokuto görünürde yoktu. İki tabağa makarna koyup masaya bırakmıştı. Üstüne bir şey giymeye gitmiş olmalıydı. Buna sevindi Akaashi, yemek boyunca bakmamak için kendini tutmak yorucu olurdu.
"Güzel kokuyor." diye mırıldandı Bokuto da geldiğinde. Çocuk gülümseyip "tadı da güzel." dedi ve oturdu. Akaashi oturmadan önce dolaptan iki kola çıkardı ve birimi Bokuto'nun tabağının yanına koydu.
"Sağ ol."
Televizyonu da açıp yemeye başladılar. Normal bir domatesli makarna olmasına rağmen çok beğenmişti Akaashi. Belki de yapmak için uğraşmak yerine hazır bulduğu içindi.
"Güzelmiş cidden, ellerine sağlık."
"Afiyet olsun. Ama hep bana güvenme, sen de yemek yapacaksın." Akaashi gülümseyip başını salladı.
Bölümler kısa diye dayanamadım birkaç bölüm daha atıyorumm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
housemate || BokuAka
Fanfiction"Ben Akaashi Keiji. Ev arkadaşı aradığınızı yazmışsınız"