26

3.9K 415 91
                                    

"Yoko'yla ayrıldık."

"Ne? Ciddi misin?"

"Evet. Telefonumu karıştırıp mesajlarımızı okumuş."

"Siktir ya!"

"Çok üzüldü. Bok gibi hissediyorum kendini. Ona bunu yapmaya hakkım yoktu."

"Öyle deme. Sen bir şey yapmadın."

"Nasıl yapmadım amına koyayım?!"

"En azından bilerek yapmadın. E peki, şimdi ne olacak?"

"Ne bileyim. Akaashi'ye karşı bir şey hissetmek beni çok suçlu hissettiriyor. Boşu boşuna Yoko'yla ilişkim bitti şu an. Akaashi'nin böyle bir öpücükten bile ne kadar rahatsız olduğunu biliyoruz. Aramızda bir şey olacak olsa tamam, ama olmayacağı belli.

"Rahatsız olduğunu söylemedi ki sana. Belki olmadı."

"Olmasa o kadar tepki verir miydi?"

"Belki utandı."

"Sanmıyorum."

"Bak ne diyeceğim. Ona karşı duygularının olduğundan emin olduktan sonra onunla konuş."

"Saçmalama. Hem daha Yoko'yla yeni ayrıldık Kuroo. Böyle bir şey yapmam ona haksızlık olur."

"Gidip çocuğun kollarına atla, sonra da bunu Yoko'nun gözüne sok demiyorum ya aptal. Zaten bitti ilişkin. Akaashi'den hoşlandığın için ayrıldı Yoko senden. Aranızda bir şey olursa buna şaşırmayacaktır. Zaten olacağını düşündüğü için bitirdi sizi." Dediklerinde haklıydı aslında. Bokuto tek eliyle yüzünü sıvazlayıp "biraz düşüneceğim." diye mırıldandı.

"Tamam. Yine ararsın beni."

"Ararım. Görüşürüz."

"Görüşürüz."

Oturduğu banktan kalkıp otobüs durağına yürümeye başladı. Eve gidip yatacaktı biraz. Akaashi'yle bu konuyu konuşmak istiyordu ama rahatsız olduğunu düşündüğü için de cesaret edemiyordu açıkçası.

Bir şeyleri yanlış yapmış gibi hissediyordu. Belki de uzun zamandır içinde olduğu ilişkisi bittiği içindi. Zaten şerefsiz gibi hissedip kendine kızıyordu, bir de bu yanlışlık hissinin varlığı daha da kötü hissetmesini sağlıyordu.

housemate || BokuAkaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin