17

4K 434 99
                                    

Akaashi gözlerini açtığında etraf karanlıktı. Telefonunu ararken üstündeki yorganı fark edince derin bir nefes almıştı. Bokuto neden onu kendine bağlayacak şeyler yapıyordu ki hep? Akaashi için durumu zorlaştırıyordu sadece.

Odasına geçmek ve geçmemek arasında kalmıştı yorganın altından çıkmak istemiyordu. Aklına yağmurda ıslandığı gelince ofladı. Hasta olmuş olma olasılığı yüksekti. Zaten bağışıklık sistemi güçlü olmadığından dolayı çok çabuk hasta oluyordu.

Tekrar uyuyamamıştı. İstemeye istemeye koltuktan kalkıp mutfağa ilerledi. Ne yiyebileceğine bakmak için dolabı açtı ve biraz göz gezdirdi. Sıcak bir şeyler istiyordu, almış oldukları dörtlü pizzadan birini çıkarıp mikrodalgaya koydu ve ısınmasını beklerken sandalyeye oturdu.

Isınan pizzasını önüne alıp bıçak yardımıyla kesip bir dilimini aldı eline. Çok halsiz hissediyordu. Bunu yiyip uzacaktı uyuyamayacak olsa bile.

10 dakika içinde pizzayı bitirip koltuğa geri geçti ve televizyonu açtı. Zaten uyuyamayacaktı, en azından kafasını boşaltacak şeyler bulabilirdi televizyonda.

Bir yarışmada karar kılıp kumandayı kenara bıraktı. Ellerini bacaklarının arasına sıkıştırmış, yorganı çenesine kadar çekmişti. Evet, kesin hasta olmuştu. Kendi kendine bakması gerekecekti şimdi..

housemate || BokuAkaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin