Akaashi evden çıktığında yine tek seçeneği olan Kenma'nın yanına gitmeye karar vermişti. Burada başka yakın arkadaşı yoktu, ayrıca olayları bilen tek oydu zaten.
Yol boyu ağlamamak için zor tutmuştu kendini. Belki ağlayacak bir şey yoktu ama kendini o kadar değersiz hissediyordu ki şu an. Ayrıca Bokuto'ya çok öfkeliydi.
Kenma kapıyı açtığında çocuğu karşısında görmesiyle şaşırmıştı. Akaashi şaşırdığını fark edince "habersiz geldiğim için üzgünüm." diye mırıldandı.
"Önemli değil, içeri geç." Akaashi yavaşça içeri geçerken kötü bir şey olduğunu anlamıştı Kenma. Çocuğu odasına götürdü.
"Ne oldu?"
"Çok kötü hissediyorum Kenma." Sesi ağlamaklıydı. Başını eğmiş, dolu gözlerini saklıyordu.
"Neden? Bir şey mi oldu?"
"Öptü beni." Bunda ne sorun olduğunu anlayamamıştı Kenma, ama bir şey demeyip çocuğun devam etmesini bekledi.
Akaashi kafasını kaldırıp sinirle güldü. "Yine sarhoşmuş ama!" Sol yanağının ıslandığını hissedince elinin tersiyle hemen sildi akan yaşı.
Kenma diyecek bir şey bulamadı. Bokuto'nun yaptığı şerefsizlikti ve Akaashi'yi ona karşı yumuşatmak şu an ne kadar doğru olurdu bilemiyordu.
"Ben de ne bekliyorduysam! Daha dün sevgilisiyle ayrıldığı için ağlıyordu. Beni öpmesinin bir sebebi olduğunu düşünmem saçmalık! Kafasını dağıtmak için yaptı bunu." Kenma'nın varlığını unutmuş gibi kendi kendine konuşuyordu şu an. Ne kadar üzgün olduğu belliydi, siniri de üzüntüsündendi zaten.
"Ne diyeceğimi bilemiyorum. Yaptığı şey gerçekten çok kırıcı."
"Tanrım! Kendime o kadar öfkeliyim ki! Beni öpmesine izin verdiğim için aptal gibi hissediyorum kendimi. Sanki bilmiyorum iyi olmadığını."
"Ondan hoşlanırken öpmesini engellemek istememen çok normal, suçlama kendini."
"Ama aptalım. İradesizin tekiyim!"
"Hayır Akaashi. İradesiz bir aptal olan o." Akaashi sertçe yutkunup yumruğunu sıktı. "Artık o evde kalmayacağım. Halamın yanına dönerim, daha sonra kalacak başka bir yer bulurum. Artık onunla aynı evde olmak istemiyorum." Hissettikleriyle böyle bir karar vermesini garipsemedi Kenma. Kendine acı çektirecek bir insanla birlikte yaşamak mantıksızdı zaten.
"Seni ne iyi hissettirecekse onu yap." Akaashi başını salladı. Kenma'yla tanıştığı için şanslı hissediyordu kendini.
Yarını bekleyemedim çünkü yorum okumayı çok seviyorum.. ldcmşsmcks
ŞİMDİ OKUDUĞUN
housemate || BokuAka
Fanfiction"Ben Akaashi Keiji. Ev arkadaşı aradığınızı yazmışsınız"