37

4K 355 532
                                    

Akaashi uyandığında gereksiz bir enerji vardı üzerinde. Uzun zamandır böyle uyanmadığı için garipsemişti. Kalkıp hemen üstünü değiştirdi ve odasından çıktı.

Bokuto ortalıkta yoktu. Dersinin kaçta başlayacağını bilmediği için uyandırmak istememişti. Boşu boşuna erken uyanmak hoşuna gitmezdi herhalde.

Sessizce gevreğini yerken koridordan gelen sesle yerinden sıçradı. Bir saniye bile geçmeden Bokuto'nun "hassiktir" deyişini de işitmişti.

"Bokuto-san! İyi misin!" derken çocuğun yanına koşmuştu. Bokuto düştüğü yerden kalkıp başını salladı. "İyiyim. Ayağım takıldı sadece."

"Öyle ses gelince korktum."

"Üzgünüm, korkutmak istememiştim."

"Sorun değil. Sana bir şey olmasın da." Dediği şeyden sonra Bokuto hafifçe gülümsedi. Çocuğun onu önemsemesi hoşuna gidiyordu.

"Kahvaltı mı yapıyordun? Hiç ses gelmedi."

"Uyuyorsun sanıp ses yapmamaya çalıştım da."

"Çok tatlısın Akaashi." Bu cesaret nereden geliyordu bilmiyordu ama her cesur anından sonra utanıyordu şimdi olduğu gibi.

"Şey, ben giyinip geleyim en iyisi." diyerek odasına kaçınca Akaashi istemsizce gülümsedi arkasından. Aşırı tatlı olduğu gerçeği sürekli yüzüne çarpıyordu.

Normalde olduğundan daha geç kalktığından ve sonra odasında oyalandığından dolayı kahvaltıya vakti kalmamıştı çocuğun. Bir kase gevrek almıştı o da aynı Akaashi gibi.

"Seni beklememi ister misin?"

"Evet lütfen. Az kaldı zaten."

"Tamam." Bokuto kaşığı ardı ardına ağzına götürürken Akaashi onun bu hâline gülüp tekrardan telefonuna döndü. O sırada çocuk önündekini bitirmiş, dişini fırçalamak için banyoya koşmuştu.

"Koşma, yine düşeceksin." derken gülmesini engelleyememişti Akaashi. Bokuto kendisiyle dalga geçtiği için diş fırçası ağzındayken kapıdan başını uzatmış, çatmış olduğu kaşlarıyla ona bakmıştı.

"Dalga geçme!" diye söylendi diş fırçasının el verdiğince. Bu hâli düşmüş hâlinden daha komikti ama Akaashi gülmemek için kendini tuttu. Dalga geçerse çocuğun yine utanacağını biliyordu.

.

Akaashi ödevlerini yapacağını söyleyip odasına geçmişti ve Bokuto da o hazır odadayken ona yemek hazırlamıştı. Şansına, o sürede hiç odasından çıkmamıştı çocuk.

"Akaashi!" Normalde yapmayacağı bir şekilde, kapıyı çalmadan içeri daldığında sadece iç çamaşırıyla duran bir Akaashi görmeyi beklemiyordu. Donup kalmıştı o an, gözlerini kapatmayı bile unutmuştu.

"Bokuto-san!" diye kızdı Akaashi çocuğa. Böyle yakalanmış olmanın utancı yanaklarına yansımıştı hemen.

"Özür dilerim, kapıyı çalmalıydım." diye mırıldanarak arkasını döndü Bokuto ama odadan çıkmamıştı. Akaashi eşofmanını üstüne geçirdiğinde "tamam." diyerek çocuğun ona geri dönmesini sağladı.

"Üstün.."

"Giyerim şimdi. Ne oldu?" Akaashi karşısında öyle dururken nasıl konuşacağını bile unuttuğunu hissetmişti.

"Akaashi, giyinmezsen seni öpeceğim." Akaashi'nin gözleri kocaman açıldı. Bokuto bazen böyle açık sözlü oluyordu ve bu ona çok garip hissettiriyordu.

'Öp o zaman' diye geçirdi içinden ama dışından söyleyemezdi. Henüz o kadar cesur değildi..

"Bilerek mi yapıyorsun?" diye boğukça sordu Bokuto. Aralarındaki mesafe iyice azalmıştı ve oda bir anda ısınmıştı sanki.

"Belki.." diye mırıldandı Akaashi. Bokuto'ya gelen cesaret ona da ufak ufak geliyordu sanki. Kendisi de çocuğa bir adım attı. Dudakları arasında sadece birkaç santim mesafe kalmıştı.

Büyük bir açlıkla birleştirdi dudaklarını çocuk. Nazik davranmaya çalışmıyordu, tek istediği onu öpmekti. Akaashi ona göre daha sakindi ve bu birbirleriyle uyumlu olmalarını sağlıyordu.

Akaashi'nin sırtı duvara çarptığında hafifçe inledi. İnlemesi Bokuto'nun hoşuna gidiyor, içindeki isteği daha da arttırıyordu.

Dudaklarını Akaashi'nin boynunda gezdirirken aynı zamanda kendini ona bastırmasıyla çocuk "Bokuto-san!" diye inlemişti. Şu an ikisinin de utangaç halinden eser kalmamıştı, farklı insanlar gibiydiler hatta.

Akaashi Bokuto'yu hissettikçe karnı kasılıyordu, yaşadığı şeyin fazlasını istiyordu. Bunu ilk yaşadığında tam olarak böyle hissetmemişti çünkü çok şaşkındı ve idrak edemiyordu olanları. Ama şimdi...

Bokuto da kurtulmuştu tişörtünden. Vücudu yanıyordu sanki. Nefes almak güçtü ama durmak istemiyordu. İkisi de istemiyordu.

Nasıl olduğunu anlamadan yatağa geçmişlerdi. Garip bir şekilde bu sefer Akaashi üstteydi. Şu ana kadarki öpüşmelerinde kontrolü elinde tutan kişi hep Bokuto olmuştu ama şimdi Akaashi'ye bırakmıştı bunu.

Akaashi'nin elleri çocuğun vücudunda gezinirken dudakları dudaklarındaydı. Birbirlerini keşfedercesine yavaş yavaş hareket ettiriyorlardı onları. Birkaç saniye sonra Bokuto'nun dili de devreye girmişti.

Akaashi ellerini farkında olmadan Bokuto'nunkine değdirdiğinde Bokuto inleyerek "siktir" diye mırıldandı ve çocuğu bir anda altına aldı. Bunu yaptığı an üstüne oturup iyice bastırmıştı kendini ona. İkisinin inlemesi de odada yankılandı. Üstünde hafifçe hareket etmeye devam ediyordu.

"Bokuto-san, dur lütfen." diye mırıldandı Akaashi birkaç saniye sonra. Devam edecek hâli kalmamıştı, ayrıca ikisi de ter içinde kalmıştı. Zar zor nefes alıyorlardı hatta.

Bokuto kendini çocuğun yanına attı. Hızlı nefes alış verişleri duyuluyordu şimdi sadece. Sertçe yutkunup "tanrım.." diye mırıldandı. "Akaashi, aklımı başımdan alıyorsun."

O da Akaashi'nin aklını başından alıyordu. Onu çok farklı bir insana dönüştürmüştü az önce. Böyle bir yanı olduğunun bilmiyordu çocuk. Bokuto olmasaydı hiçbir zaman da öğrenemezdi herhalde.

"Duş alacağım." diyerek yataktan kalktı ve odadan çıktı Bokuto. Farkındalık gelince utangaçlık da geri gelmişti. Şimdi Akaashi'ye nasıl bakacağını bilmiyordu.

O gittiğinde Akaashi eşofmanını hafifçe indirip iç çamaşırına baktı. "Siktir! Çok utanç verici!" diye mırıldandı kirlendiğini görünce. Hâlâ şokta sayılırdı. Az önce yaşadıkları...düşünse bile o hâle gelecek gibi hissediyordu.

Yaklaşık beş dakikadır yatakta oturuyordu ve sırıtmasını engelleyemiyordu. Bu olan...kendisine çok yabancı bir şeydi ama hiç garip gelmiyordu bir yandan da. İlk kez birisine karşı böyle bir istek duymuştu. İlk kez birisinin kendisine dokunmasını bu kadar istemişti. Dahasını da istediğini biliyordu..

Well, im a little bit horny bc of my period...

Utanmicam utanmicam utanmicam utanacak bir şey yok utanmicam habxlanxjahc

Sexual şeyler yazamıyorum abi hep aynı boka geliyo hepsi benzer oluyo bunu beceremiyorum hü

ama yine de😼😼

housemate || BokuAkaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin