A Bájitalok mesterének ennél nem is kellett bővebb válasz, már nyúlt is a másik kis üvegtégely felé, amiben a bőrnyugtató szérum volt és két ujját belemártva újra elkezdte aprólékosan bekenegetni a sérült bőrt. Ám ezúttal nem állt meg kizárólag a fiú sebes térdeinél... ujjai felbátorodva a kölyök pozitív reakcióját látván, feljebb merészkedtek a feszes bőrű kecses combok majd teljes hosszán. Lágyan simogatta a fiú lábait, centiről centire körkörösen, majd játékosan mintákat rajzolva a márványszín vásznon... gondosan ügyelve arra, hogy ne legyen túl sok vagy túl kielégítő a kontaktus. Csupán ingerlés volt a férfi célja és az, hogy feszegesse a kölyök tűrőképességét. Tesztelni akarta a másik határait, hogy hol van az a pont amikor megálljt parancsol a lelkes kutatómunkájának.
Harry Potter pedig ennek hatására elért arra a pontra, amikor is erősen megkérdőjelezte saját épelméjűségét. Úgy érezte forog vele a világ, mintha csatak részeg lenne pedig egy kortyot sem ivott. Mégis teljesen olyan érzése volt, mintha nem lenne kontrolja a teste felett. Mert arra amit tett semmi racionális magyarázatott nem volt képes felhozni mentségül. Legalább ha ivott volna... akkor lenne mire fogni a megmagyarázhatatlan cselekedeteit. De így kénytelen szembenézni az igazsággal. Ugyanis ahogy megérezte az idősebb puha ujjbegyeit felfele siklani a combjain, majd játszani velük, nem került két percbe és máris gondolkodás nélkül cselekedett. Rámarkolt a nagy, vörös mahagóni asztal szélére és óvatosan lejjebb csúszott az asztallapon, ezzel egyidejűleg pedig kissé szélesebbre is nyitotta combjait. Ennek pedig az lett az eredménye hogy Piton varázslatos, játékos ujjai egyenesen a szoknyája alatt landoltak egészen a belső combja közelében. Ezzel gyakorlatilag felajánlkozott a másiknak, szinte a tudta nélkül... egyszerűen olyan érzése volt mintha a józan esze cserbenhagyta volna és az uralom alól felszabadult teste önálló életre kellve ámokfutást rendezne az élete felett. Úgy sejtette bármi is történjék ezután az meg fog változtatni mindent. Tudta jól, hogy ideje lenne megkérdőjelezni mindazt amit eddig a saját szexualitásáról gondolt. Habár a lelke mélyén úgy érezte, a válasz a napnál is világosabb és nincs min gondolkodni. Mégis megdöbbentő és némileg zavarba ejtő is volt azzal szembesülni, hogy majd 16 és fél évig rossz irányba kereste a megoldást. Ráadásul erre ÍGY kell rájönnie... a tanára kezei alatt.
Perselus pedig megdöbbentséggel vegyes áhítattal figyelte a fiú reakcióját. A kecses combok forrók voltak az ujja alatt, a piciny szoknya takarásában és tisztán érezte, ahogy a kölyök remeg az érintése nyomán. Józan eszével alig hitte felfogni mindazt, aminéppen a szeme előtt történt.
Tulajdonképpen ő csak zavarba akarta hozni a Kis Túlélőt, szórakozni egyet a kétségbeesett, zavart és felháborodott reakcióin majd bekötözni a térdét... őszintén nem gondolta, hogy a fiatal Griffendéles annyira fogja élvezni a kis játékát, hogy reakciója ennyire messze áll majd attól amire ő számított. Hogy a fiú nem csak élvezni fogja a ténykedésért, de egyenesen többet akar majd. De mindez most már egyértelmű volt... ha akarta volna se tudta volna letagadni a kis bajkeverő, hogy MENNYIRE hatott rá az a néhány gyengéd érintés amivel megajándékozta. Az idősebb meglátása szerint, diákja már most úgy festett mint akit legalább egy órája döngetnek folyamatosan. A haja csapzottan tapadt a homlokára, a fogai az alsó ajkát rágcsálták szinte bíborvörössé és teljesen ki volt tikkadva az orcái lángoltak a forróságtól. Ettől a gondolattól és a fiatal nyílt, tündöklő vágyától pedig azonnal megrándult a farka nadrágja szorításában. Egy tizedmásodpercre engedve a csábításnak lehunyta a szemét és elképzelte ahogy a kölyök alatta élvezkedik, nyög a gyönyörtől... hogy az ő nevét sikongatja, majd könyörög neki az orgazmusért. Szinte érezte, ahogyan elmerül a feszes, fiatal test csábító nirvánájában és a fiú heves tüze őt is teljesen felemészti. Annyira élénk volt a lelki szemei előtt a felvillanó kép, hogy kibuggyanó előváladéka jókora nedves foltot hagyott nadrágján. Nagyon úgy tűnt, hogy a saját szórakoztatására indult kis játéka kezdett neki is komoly problémákat okozni. Súlyos problémákat. Kemény problémákat. Ugyanis hiába is hazudna magának, a helyzet egyértelmű volt... kívánta a kölyköt. Merlinre, de még mennyire kibaszottul kívánta! A fiú nem csak gyönyörű volt de ezzel az öltözékkel még a mocskos fantáziájának legmélyebb bugyrait is felszínre hozta. Pedig soha az életben nem gerjedt még rá nőre. Soha. Azzal se volt eddig tisztában, hogy izgatná a szerepjáték vagy az egyenruha. Soha nem volt egyik se a szexuális fantáziáinak szerves része. Mégis ezt a Merlincsapását így látni azonnali merevedést okozott neki, ami immáron legalább fél órája kitartóan követeli a figyelmet magának. A férfi úgy sejtette ez a hirtelen jött pusztító vágya inkább volt köszönhető a Griffendéles évek óta növekvő bájának és varázsának mintsem a szoknya puszta létének. Ez a különleges ruházat inkább csak a kulcsa volt a lelke ketrecében már hosszú ideje raboskodó vágya felszabadításának. És most, hogy ez megtörtént... a Bájitalok mestere nem szándékozott önuralmat tanúsítani. Meg akarta tudni, hol vannak a határok. Kísérletezni akart és könnyíteni lelke sóvárgásán, kielégíteni határtalan kíváncsiságát.
Ugyanis azzal, amit a kölyök az előbb tett - gyakorlatilag könyörgött neki - megkapta az engedélyt amire várt és élni is fog vele, Merlin lássa lelkét.
Miután lelkében megszületett a határozott döntés nem habozott soká máris munkához látott.
Lágyan ingerelni kezdte a Griffendéles combjait ott, ahol a keze a fiú szoknyája alá került. Ujjai ezúttal már jóval határozottabbak voltak és sokkal inkább kielégítőek. Amit egyértelműen jelzett a fiú halovány remegései is amik minden egyes alkalommal végigszáguldottak a testén amikor csak akár egy millimétert is megmozdította a kezét. A kölyök hiperérzékenynek bizonyult és amint pici, szinte szégyenteljes nyögések kezdték elhagyni azokat a cseresznyepiros ajkakat, a férfi minden kontrollja úgy foszlott széjjel akár csak a hajnali köd. Fejét lehajtotta, hogy végre megcsókolja a fehér combok puha bőrét... és amint ajkai elértek a céljukat a zöld szemű Merlincsapása szinte azonnal hangosan nyöszörögni kezdett munkája nyomán minek köszönhetőn végre szabadjára engedte vágyát és odaadó kényeztetésben kezdte részesíteni a márványszín végtagokat ami saját maga számára is legalább akkora élmény volt mint a fiúnak.Kedves Olvasóim!
Nagy valószínűséggel ezt a rörténetet a wattpad törölni fogja, irányelv sértés miatt.
(Öncélú szexuális tartalom)
Ezért arra kérek mindenkit, hogy aki olvasni szeretné a továbbiakban is, az vegye fel velem a kapcsolatot az alábbi platformok egyikén:Instagramm: @Victoria_W_Knight
Email: victoria.w.knight@gmail.com
Ha elkülditek nekem az email címeteket, akkor tudlak titeket értesíteni, hogy mikor lesz kész az írói oldalam. Illetve amíg ez nem történik meg, addig lehetséges, ilyen formában folytatom a storyt.
Üdv,
Victoria W. Knight
YOU ARE READING
Külcsíny [18+] - II. RÉSZ BEFEJEZVE!
FanfictionHarry Potter meglehetősen szokatlan viseletben jelenik meg Pitonnál korepetáláson és ennek a döntésének váratlan következményei lesznek. (Kibktober 3.része - "uniform" hívószóra készült). I. rész - BEFEJEZETT (11 fejezet) II. rész - BEFEJEZETT (21...