I./5. Terhelő bizonyitékok (18+)

5.1K 138 20
                                    

A válaszát hallva Piton nem tétovázott egy percet sem, azonnal a nyakára tapasztotta puha ajkait miközben baljával ezúttal a másik combját vette célba egy kis simogatásra. Harry érezte, hogy egyáltalán nem fogja vissza magát amitől megmagyarázhatatlanul megkönnyebbült és a szenvedély kezdte őt is teljes mértékben elvakítani. Tanára szája bejárta a nyakát majd ugyanazt a metódust követve mint combjain korábban, először egy nedves nyelvet érzékelt majd egyre erősödő határozott szívásokat amiket buja cuppogások kísértek. Kellett néhány perc, mire lestrapált, mámorködben úszó agya felfogta a történteket és képes volt eljuttatni a vészjelzést a tudatába, miszerint a férfi NAGYON erősen szívja a nyakát. Ami bizony nyomot fog hagyni. Sok nyomot. Sokáig.

- NE!

- Szeretné ha abbahagynám Mr.Potter? Igen gyorsan váltogatja az elképzeléseit....

- Nem.... ne, istenekre, csinálja, csakh... OTT ne.

- AH, érttem már... nem akarja, hogy a kis barátnője kérdezősködjön a színes foltok mibenlétéről.

- Ha túl erősek akkor a fedőbűbáj nem használ. Gyanút fogna.

- HMMM... nos ez nem az én problémám...

És a vita ennyivel le is zárult, Pitont láthatóan cseppet sem hatotta meg a dolog. Továbbra is saját kedve szerint díszítette nyakát és torkát különböző méretű szívásfoltokkal. És Harry annyira elalélt az okozott gyönyörtől, hogy képtelen volt megállítani hiába volt tisztában a lehetséges következményekkel. Imádta azt az érzést, hogy valaki tökéletesen tud játszani a testével. Hogy ennyire magabiztosan és hozzáértően ér hozzá. Hogy nem neki kell irányítania... nem kell gondolkodnia mit tegyen, nem kell aggódnia hogy jól csinálja -e. Egyszerűen csak élvezi. Minden egyes apró kis érintést, a férfi lélegzetvételének csiklandozó érzését a nyakán, a mámoritó gyógynövényillatot. Ginnyvel teljesen más... sokkal körülményesebb, sokkal bonyolultabb és stresszesebb. Pitonnal pedig minden olyan egyszerűnek és természetesnek érződött. Egy pillanatra még a szégyen is elöntötte de hamar elhessegette magától ezt az érzést. Nem ennek volt most itt az ideje....

Sokkal inkább annak, hogy végre ő is tegyen valamit és viszonozza Professzorának az eddig kapott rengeteg kényeztetést és végre ő is felfedezőútra induljon a másik testén. Minden, híres Griffendéles bátorságát összeszedve egy határozott mozdulattal rásimított Professzora dudorodó nadrágjára és lágyan meg némileg félénken simogatni kezdte. Ám nem volt mitől tartania, ugyanis bátor tettét Piton egy túlfűtött nyögéssel és egy hatalmas harapással díjazta. Harry biztos volt benne, hogy a fognyomok még napok múlva is látszódni fognak a nyakán... de ez nem tudta érdekelni mert tanára szinte azonnal cselekedett és határozottan mozgatva csípőjét a tenyerébe lökött párszor, miközben elégedett és buja morgások hagyták el ajkát. A fiú mindezt olyan hihetetlenül szexinek találta, hogy még nagyobb örömet szeretett volna okozni partnerének. Tetszett neki, hogy Piton reakciói ennyire nyíltak és élénkek voltak. És még gondolatolvasónak sem kell lennie, hogy rájöjjön, mi tetszik partnerének. Így hát remegő kézzel kicsatolta a férfi övét és lehúzta a sliccét - ami koránt sem volt egyszerű feladat - majd a keletkezet résen át benyúlt és immáron csupán az alsónadrágon keresztük kezdte izgatni tanárát. És attól amit ujjai alatt érzett, csak még inkább nőtt lelkében az izgalom és már egész bensője vibrált a vágytól. A férfi forró volt, annyira forró hogy ez szinte lehetetlennek tűnt, az erekciója lüktetett a keze alatt és az alsója pedig nedves volt az előváladéktól. Sose érzett még ilyet. Sose érezte még más férfi vágyát, de többet akar belőle!
Barátnője van?
Igen!
Elment a józan esze?
Határozottan!
Érdekli most bármelyik is?
Egyáltalán nem!
Ám mielőtt még bármit is véghezvihetett volna tervéből és folytathatta volna lelkes tapogatását, a férfi lenyúlt és gyengéd erőszakkal elhúzta kezét az ágyékától. Harry már épp hangot akart adni nemtetszésének amikor is tanára egy laza mozdulattal előkapta a farkát nadrágjából.
És amint Professzora büszkesége teljes pompájában meredt előtte, Harrynek még a lélekzete is elállt. Nem gondolta volna, hogy így fog hatni rá a látvány de most úgy érezte magát mint valami kibaszott szűzlány. Piton farka egyszerűen tökéletes volt. Nagyjából átlagosan hosszú viszont baromi vastag... amitől Harry egyszerre remegett meg és kezdett el némileg aggódni. A gondolatra, hogy mindez perceken belül benne lesz annyira elpirult mint életében még soha... szabályosan érezte ahogy ég az arca és feneke már csak az szeme előtt lepergő buja kepéktől is bizseregni kezdett. Ajkait beharapta és minél tovább csodálta tanára szerszámát annál izgatottabb lett. Már ha lehet egyáltalán az izgalmát még bárhová fokozni.
Megfigyelte ahogy a vastag kidomborodó erek végig futnak az enyhén ívelt hímtagon, makkja pedig majdnem teljesen szabályos volt. És már gyakorlatilag lila a benne tomboló vérmennyiségtől. Meg akarta érinteni... végig futtatni rajta az ujjait. Az erős izmot fedő bőr nagyon puhának és selymesnek látszott. Még sose érintett más férfit most mégis leküzdhetetlen késztetést érzett rá. Amit csak fokozott az a tény, hogy tanára NAGYON vágyott rá... Éppen ennek a bizonyítékban gyönyörködött.

- Úgy látom tetszik.

Piton önelégülten figyelte ahogy a kölyök csillogó vággyal teli szemekkel meregeti a farkát. Tisztan látszott rajta hogy mennyire lenyűgözte a látvány és ez baromi jól esett az egojának. A srác egyértelműmen odáig meg vissza volt tőle. De az a mód ahogy elpirult a látványtól aggodalomra adott okot. Piton elméjén egy röpke pillanatra átsuhant az a gondolat, hogy vajon Potternek volt - e már valaha szexuális élmenye. De szinte azonnal el is hessegette az aggodalmát, hiszen az Aranyfiúnak köztudottan barátnője van... biztosan megfektette már. Ha a vörös oroszlánon múlt a dolog akkor ezer százalék. Erre a feltevésre pedig hirtelen indokolatlan féltékenység árasztotta el az egész testét, ami a semmiből jött mégis meglehetősen erős volt. Ám mielőtt még teljesen magával ragadhatta volna a váratlan érzelemhulláma, a fiú smaragd szemei, kócos feje és a nyaka köré fonódó karok kizökkentették gondolatmenetéből. Amint felfogta mire készül a kölyök, gondolkodás nélkül, reflexből cselekedett.

Kedves Olvasóim!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kedves Olvasóim!

Nagy valószínűséggel ezt a rörténetet a wattpad törölni fogja, irányelv sértés miatt.
(Öncélú szexuális tartalom)
Ezért arra kérek mindenkit, hogy aki olvasni szeretné a továbbiakban is, az vegye fel velem a kapcsolatot az alábbi platformok egyikén:

Instagramm: @Victoria_W_Knight

Email: victoria.w.knight@gmail.com

Ha elkülditek nekem az email címeteket, akkor tudlak titeket értesíteni, hogy mikor lesz kész az írói oldalam. Illetve amíg ez nem történik meg, addig lehetséges, ilyen formában folytatom a storyt.

Üdv,
Victoria W. Knight

 Knight

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Külcsíny [18+] - II. RÉSZ BEFEJEZVE!Where stories live. Discover now