I./8. Kegyetlen játékok (18+)

5.3K 126 19
                                    

Perselus Piton számára igencsak kielégítő volt a kis játék, amit játszottak. Sokkolta inkább, mint azt valaha is gondolni merte volna. Szégyenletes mértékben élvezte a kialakult szituációt, és azt, ahogy a fiú az elmúlt órában viszonyult feléje. Már most tudta, hogy beleégett a tudatába a ragyogó smaragd íriszekben megcsillanó vágy látványa. De mint minden játék, az övék is véget ér egyszer... és ezt már őszintén nem bánta. Ugyan elmondhatatlanul jól esett neki ilyen édes kínzásában részesíteni a Potter kölyköt, de mostmár nagyon meg akarta kefélni... Gyakorlatilag a végletekig feszítette a saját határait is és mostanra eljutott arra a pontra, hogy alig bírt a testében tomboló, fékezhetetlen sóvárgással. És érezte, hogy innen már nincs más hátra, mint előre. A terve maradéktalanul teljesült, a könyök teljesen szét van esve. Így hát a Bájitalok mestere úgy gondolta, hogy ideje megfelelő fináléban részesíteni a tökéletesen megkomponált játékának forgatókönyvét.
Így nem is tétlenkedvet tovább, picit eltávolodva a fiú csábító fenekéről, majd lehunyta a szemét a megfelelő mértékű koncentráció reményében, és nonverbálisan magához hívott egy kis bájitalos fiolát. Tudta, hogy ez a receptje még egyszer aranyat fog érni, és a megmentője lesz. Hát íme a bizonyíték. Amint a díszes kristályüvegcse a tenyerében landolt, azonnal a fiú elé nyújtotta, szóban mellékelve a használati utasítást.

- Idd meg.

Amint a varázs világ hőse meglátta az orra elé nyújtott pici fiolát és a benne kavargó halványkék, enyhén pezsgő bájitalt, gyakorltilag gondolkodás nélkül cselekedett. Azonnal felpattintotta a fa dugót, és annak reményében, hogy talán nem olyan fertelmes az íze, gyorsan leöntötte torkán a meglepően selymes textúrájú folyadékot.
Szinte azonnal megérezte a hatását, és megkönnyebbülésében felnyögött... már kezdte azt hinni, hogy a férfi csupán játszik vele és igazából nem is akarja magáévá tenni... hogy csupán egy gonosz és kegyetlen bosszú eszköze a kialakult helyzet. Ám ahogy megérezte a kellemes bizsergést és szokatlan nedvességet a fenekében, tudta, hogy egy pillanatig sem volt erről szó, és ez csak az ő elméjének a sötét képzelgése volt. Egy pillanatig behunyta a szemét és hálát adott azért, amiért a férfi ennyire figyelmes volt vele. Valószínűleg az idősebb igen hamar rájött, hogy soha nem volt még férfival. És ez a fajta figyelmesség tanárától igen szívmelengető volt... de Harry úgy gondolta, hogy igazán meg tudná szokni. Mostmár biztosan tudta, hogy ez lesz élete legjobb estéje, és Piton csak élvezetet akar neki adni, akármennyire is játszadozik vele. Sejtése szerint ugyanis a bájital amit kapott, nem valami szokványos patikai darab volt, mert határozottan többet tudott mint az elvárható lenne egy ilyen készítménytől. A feneke mostanra már kellemesen elzsibbadt és benedvesedett. Egyértelműen úgy érezte, hogy nincs miért aggódnia, tökéletesen készen áll a férfi figyelemre méltó méretű farkára.

- Tetszik?

- Prah... praktikus. Igen. És figyelmes.

Harry úgy gondolta, hogy a férfi tudtára adja háláját azzal kapcsolatban, hogy ennyire odafigyel rá, és nem cikizni amiatt, mert finoman szólva is... nos, tapasztalatlan a témában.

- Saját fejlesztés. És te teszteled először.

- Ehz hízelgő...Uram...

A fiú nem hazudott, őszintén kiváltságosnak érezte magát emiatt. Tudta, hogy a férfinak a bájitalai a kincsei, és nem osztogatja csak úgy őket fűnek-fának, pláne nem a saját recept alapján készülteket. És már most, mielőtt bármi is történt volna köztük, őszintén szándékozott ezt a kivételes helyzetét hosszútávon is megőrizni.

- Nem szándékozom fájdalmat okozni. Épp ellenkezőleg.

De mielőtt még nagyon megmártózhatott volna a rá váró gyönyörök tengerében, Harry elméjén egy sötét hullám suhant át. Ugyanis megérezte, ahogy szoknyához nyomódó vesszejéből a történtek hatására egyre erősebben kezd szivárogni az előváladék. Ami bizony aggasztóan nyomot hagyhat a kritikus jelentőségű ruhadarabon.
Habár tudta, hogy szinte reménytelen a helyzet, lelkiismeretének nyomása hatására mégis megpróbálkozott a lehetetlennel: szembeszállni Perselus Piton akaratával.

Külcsíny [18+] - II. RÉSZ BEFEJEZVE!Where stories live. Discover now