II./5. Klasszikus megoldások (18+)

1.9K 81 15
                                    

Harry nem egészen volt biztos abban, hogy pontosan milyen műsort is fog előadni perceken belül, de arról egészen határozottan meg volt győződve, hogy le akarja vele nyűgözni a férfit. És ez az elhatározása olyan erős volt, hogy azonnal beindította az agyában a fogaskerekeket, amik szinte megszállottan próbálták kitalálni, mi is volna a megfelelő előadás részéről. Tetszett neki ez a kis játék, amit a Bájitalok mestere kezdeményezett, valahogy sokkal... intimebbé és izgalmasabbá tette az egész estét, mintha csak egyből egymásnak estek volna. Habár az sem lett volna ellenére. Dehát Piton mindig is stílusos volt, és igen jól értett a körítéshez... mi mást is várhatott volna tőle. Kedvelte az idősebb kreativitását, és merte remélni, hogy nem ez az egy ötlet van még a tarsolyában. Bár volt egy erős sejtése arról, hogy koránt sem, és ez csupán bemelegítés az elkövetkezendőkre. Miközben lassan feltápászkodott az eddigi térdelő pozíciójából és kinyújtóztatta elzsibbadt végtagjait, folyamatosan azon volt, hogy előszedje az agyában tárolt, némileg hiányos információkat a különböző mugli bárokról, ahol a lányok és ritkábban fiúk, különböző műsorokkal szórakoztatják a vendégeket. A vetkőzés gondolatát hamar elvetette, hiszen az öltözéke koránt sem volt mondható rétegesnek vagy éppen soknak. Nem igen lenne mit levennie. Úgyhogy kizárásos alapon marad a tánc, amihez a férfi hatalmas, diófa dohányzóasztala tökéletes színpadot nyújtott. Már csak az volt a kérdés, hogy milyen fajta. Habár mindig is elképesztően szépnek tartotta - és nagyon érdekelték is - a keleties hastáncok, nem érzett magában kellő tehetséget, meg persze képzetséget sem egy ilyen műsorhoz. De azért az agya egy hátsó szegletében feljegyezte, hogy sürgősen pótolnia kell a hiányosságot és meg kell tanulnia hastáncolni. Aztán persze meglepni vele Tanárát... a Griffendéles biztos volt benne, hogy a férfi odáig meg vissza lenne egy jól kivitelezett, csábító produkcióból. De ez a jövő Harry dolga volt, és most be kellett érnie a jelen tehetségével, ami nem volt kifejezetten széleskörű, ami a táncokat illeti. De valószínű a klasszikus, és egy kissé elcsépelt rudas megoldás működhet. Talán egy kis odafigyeléssel kiküszöbölheti a csorbát, amit a kiszámíthatósága fog okozni a férfinek. Azokban a mugli bárokban, ahol ő megfordult - nyilvánvalóan teljes titokban - gyönyörűen arányos testű, magas, hosszú lábú lányok táncoltak a rudaknál, de úgy gondolta, hogy ez jó kiindulási alap lehet, és talán számára sem megvalósíthatatlan még itt a Roxfort pincéjében sem. Ugyanis ellesett pár igen hatásos mozdulatot a profi táncosoktól. Bár akkor még nem sejtette, hogy valaha ilyen szinten - és ilyen izgató módon - lesznek ezek a hasznára. Már akkor is úgy vélte, hogy érdekli ez a dolog és irigyelte azt a könnyedséget és elképesztő csáberőt, amivel a lányok mozogtak a színpadon. Irigylésre méltó volt látni azt a magabiztosságot ami belőlük áradt... Tisztában voltak vele, hogy szépek, hogy kívánatosak és egzotikusak. Meg persze tehetségesek. Ő sose volt ilyen szinten magabiztos. Egészen idáig. Most szokatlanul elégedettnek és eltökéltnek érezte magát és habozás nélkül neki is látott megvalósítani a kigondolt tervet. A tőle telhető leggyorsabban megkereste az eddig mellőzött pálcáját, majd amint a kezébe fogta nekilátott kialakítani magának a tökéletes színpadot. Rámutatott az asztalon lévő kis tükörre, ami egy jól kivitelezett átalakító bűbájnak köszönhetően egy a plafontól az asztal lapjába ágyazott ezüst rúddá változott, majd némileg megnövelte az asztal szélességét, hogy kényelmesen elférjen rajta.

A fiú úgy gondolta, zene most nem lesz szükséges. Csak elterelné mindkettőjük figyelmét a lényegről és számára is egyszerűbb volt így elsőre, hiszem így majd kedve szerint mozoghat, nem kell a zenéhez igazodnia. A gyors átalakítások után már minden készen állt arra, hogy a móka kezdetét vegye. De még mielőtt bármit is tett volna, egy gyors pillantást vetett az idősebbre, hogy megbizonyosodjon arról, tetszik-e neki a kis rendezkedése. És Pitonnak láthatóan nagyon is kedvére volt az ötlete, ugyanis a férfi várakozó állásba helyezkedett, minden figyelmét neki szentelve. A koromfekete íriszek lesték minden rezdülését, és Harry azt is észrevette, hogy Tanára pupillái máris kitágultak az izgatottságtól, habár semmit sem lehetett leolvasni az arckifejezéséről.

Külcsíny [18+] - II. RÉSZ BEFEJEZVE!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon