Amint kissé lecsillapodott a légzése és végre sikerült elegendő mennyiségű oxigént préselni a tüdejébe, illetve az agyába ahhoz, hogy valamelyest tisztán tudjon gondolkodni, Harry lassan kezdte feldolgozni, hogy pontosan mi is történt az elmúlt pár percben. Érzékelte, hogy nem abban a pozícióban van, mint percekkel ezelőtt, sokkal közelebbről és intenzívebben érezte a férfi mámorító fűszeres illatát, és egy meleg, lágyan simogató tenyeret is regisztrált, ami komótosan és nagy odafigyeléssel simogatta a hátát, szelíden végig cirógatva gerincvonalát, néha-néha beletévedne a hajába is. Úgy döntött, hogy még néhány percig hagyja magát relaxálni és kiélvezni a szinte tökéletes pillanatot a Bájitalmester karjai közt, miközben megpróbálja a tőle telhető legpontosabban az emlékeibe vésni azt a majdhogynem földöntúli az állapotot, ahogyan érezte magát. Minden érzést, illatot és rezdülést meg akart jegyezni, és örökre az elméjébe zárni, hogy aztán bármikor felidézhesse ezt a néhány értékes, ámde nagyon tünékeny pillanatot.
Talán negyedóra is eltelhetett így, teljes harmóniában és nyugalomban, élvezve a férfi odaadó kényeztetését, mire képes volt rávenni magát, hogy megtörje a varázst. Óvatosan felemelte a fejét a férfi forró mellkasáról, és próbált valamelyest megtámaszkodni annak érdekében, hogy az idősebb szemébe tudjon nézni, de még mindig nagyon gyengének érezte magát, hiába gyűjtött erőt hosszú perceken keresztül... Ám mindez igazán nem is volt furcsa, hiszen az este eseményei igencsak kimerítették. És láthatóan nem csak őt, hanem az idősebbet is.
Miután sikerült egy hosszú távon is tartható stabil pozícióba helyezkednie, percekig csak némán vizsgálta a Bájitalmester teljesen ellazult és kifejezetten békés arckifejezését. A férfi határozottan ébren volt, de úgy tűnt, hogy még ő is kicsit szeretné elnyújtani az orgazmus kellemes utóhatását. Most olyan nyugodtnak és elégedettnek tűnt az idősebb, ahogy Harry még sosem látta. Szemei csak résnyire voltak nyitva, és Harry boldogan vette tudomásul, hogy a férfi ajkain halvány mosoly játszik, miközben kezei továbbra is kitartóan jártak fel s alá a testén, szorgalmasan kényeztetve őt. Harry legnagyobb megkönnyebbülésre most nem úgy tűnt, hogy a férfi siettetné a távozását, mint ahogy azt legutóbb tette. Így már megengedett magának némi reményt annak kapcsán, hogy ezúttal nem küldi majd el őt a Bájitalmester.
Nagyon reménykedett benne, hogy ezúttal maradhat egy kicsit a férfi mellett és talán még egy kis minőségi időt tölthetnek együtt, talán egy vacsorával, vagy ami még jobb, beszélgetéssel. Ha nem is egész éjszakára, de legalább pár órát még nagyon szeretett volna maradni, már csak azért is, hogy esélye legyen egy kicsit jobban belelátni a férfi életébe és ezáltal elkezdeni valami szorosabb viszonyt építeni köztük, érzelmileg is, nem csupán testileg. Határozottan úgy érezte, hogy szeretne egy mélyebb kapcsolatot is kialakítani Pitonnal... de fogalma sem volt, hogy ezt hogyan is kezdhetné el, vagy mit kéne tennie ezügyben. Pláne, hogy nem is tudta egészen konkrétan meghatározni, hogy mit is szeretne pontosan ettől az egésztől, nem voltak konkrét elképzelései, csak egy nagyon erős érzése volt, amit úgy gondolta, hogy követnie kell. Szeretett volna ebből a lehetőségből amit kapott többet is kihozni, mint csupán a fizikai, szexpartneri kapcsolat... eddig ezt nem is igazán akarta beismerni magának, de most úgy érezte, ez az egyetlen esélye, hogy ebbe az irányba terelje a dolgokat, így nem volt más választása, mint szembenézni a ténnyel, hogy ez számára máris többet jelent, mint aminek múlt héten hitte volna, vagy amit talán a férfi szeretne... És az sem elhanyagolható tény, hogy fogalma sem volt arról mibe mászik bele ezzel, szokásához híven nem gondolta végig a lehetséges és bizonyára nem kismértékű következményeket, de azt az egyet biztosan tudta, hogy már kötődik Pitonhoz. És két este alapján azt is el tudta dönteni minden hezitálás nélkül, hogy annyira szeretne közel kerülni a Bájitalmesterhez minden értelemben, amennyire csak ő hagyja ezt. Elhatározta, hogy annyira szoros viszonyt igyekszik majd kialakítani a férfival amennyire ez csak lehetséges. Még akkor is, ha ez nem lesz egy sétagalopp és vélhetően nem is kicsi nehézségekbe fognak ütközni, ha a kapcsolatukat komolyan gondolják. Habár nem tudta, hogy mennyire fogékony erre a férfi, vagy mennyi esélye van... és pont ez volt jelenleg a legnagyobb félelme, nem is az, hogy ez a reményei szerint jövőbeli kapcsolat milyen kockázatokat rejt magában. Azzal meg tudnak majd birkózni, abban biztos volt, de hogy Piton mit akar, arra egyelőre még nem volt rálátása és csak nagyon reménykedett benne, hogy a ma esti különös gyengédsége, és birtokló megnyilvánulásai után már nem zárkózik teljesen ettől a lehetőségtől. Mert akármennyire is tapasztalatlan volt, azért nem volt teljességgel idióta, és tökéletesen látta, hogy Piton igen is vonzódik hozzá. És nem csak testi értelemben. Ami egyrészt több mint megdöbbentő volt Harry számára, másrészt pedig valahol egészen megnyugtató... ugyanis kezdte magát nagyon nyomorultul érezni, amiért másfél hét alatt majdhogynem belezúgott a férfiba. Természetesen ezt még nem merte volna így kijelenteni, de abban egészen biztos volt, hogy amit ma csináltak, az túlmutat egy átlagos érzelemmentes kapcsolaton, ahol a hangsúly csak a szexualitáson van. A férfi törődött vele, gondoskodott róla és tanította, még sosem látott odaadással és gyengédséggel. Már egy este alatt több érzelmet és nyitottságot produkált, mint amennyit az elmúlt hét évben látott tőle összesen. Ez önmagában volt a bizonyíték arra, hogy ez már nem csak dugás. A kérdés már csak az, hogy ezt az igényét hogyan fogja kifejezni a férfi felé... még mindig nagyon bizonytalan volt annak kapcsán, hogyan hozza fel ezt az egészet, vagy hogyan fog erre reagálni a Bájitalok mestere. Nem akarta letámadni a férfit egy nyílt kérdéssel, mert félő volna, az megijesztené és túlságosan bezárkózna. Tehát csak az ellenkezőjét érné el annak, amit szeretne. De még mielőtt túlságosan aggódni kezdhetett volna a kérdésen, a férfi máris átvette az irányítást, szokásához híven.
YOU ARE READING
Külcsíny [18+] - II. RÉSZ BEFEJEZVE!
FanfictionHarry Potter meglehetősen szokatlan viseletben jelenik meg Pitonnál korepetáláson és ennek a döntésének váratlan következményei lesznek. (Kibktober 3.része - "uniform" hívószóra készült). I. rész - BEFEJEZETT (11 fejezet) II. rész - BEFEJEZETT (21...