A fiatal Griffendéles meg volt arról győződve, hogy zavarban kéne lennie, de mégsem volt. Egész furcsa módon, imádta ezt a helyzetet és megdöbbentően ösztönösen jött az is, hogy mit csináljon. Egyszerűen szerette azt a forró, lüktető érzést amit az váltott ki belőle, hogy a másik megőrül tőle. Bolondult a férfi elismerő és vággyalnteli vad tekintetéért magán. Élőnek, tüzesnek és erősnek érezte magát tőle. Annyi energiával töltötte el, mint még soha semmi se. És egyre inkább vágyott arra, hogy Piton szóban is kifejezze irányába azt, amit a szemei sugalltak neki. Ehhez mérten pedig, meg is próbálta kellőképen lenyűgözni Tanárát, hogy ezt kiérdemelje.
A következő gyakorlat amit végrehajtott az a kalsszikus „vonaglás" de az Aranyfiú inkább lovaglásnak nevezte el magában, ugyanis nagyon hasonlított arra a bizonyos pozícióra, amit egyszer ő is szívesen kipróbálna. A rúd mögé állva, bal kezével megfogta a rudat és a testével nagy hullámokat kezdett leírni. Hasonlóképpen kezdett el hullámozni mintha éppen meg akarná dugni azt a szerencsétlen fémdarabot. Közben hátrafeszítette a fejét, és jobb kezét lassan végigfuttatta a saját nyakán először lágyan, és játékosan csak két ujjával ingerelve a torkát, fel-le simogatva, majd egyszer csak ráfektette teljes tenyerét, és kissé erősebben rászorított, minek következtében egy apró szusszanás és egy nyögés keveréke hagyta el az ajkait. Ez határozottan jól esett neki. Mindig is ki akarta próbálni az ilyen játékokat... de nos, nem igazán volt rá megfelelő alkalma. Elvégre a Roxfortban nem sok magánélete van diákként az embernek. És persze eddig alkalmas partnere sem volt. Most viszont a sejtése beigazolódni látszik, mert úgy tűnt számára, hogy ez egy olyan dolog, ami izgatja. Persze sokkalta jobban élvezte volna, ha Professzora hosszú, kecses ujjai tekerednek a nyakára jó szorosan, de bizonyára lesz még alkalma ezt átélni. Vagyis merte azt remélni. Az eddig történtekből arra a következtetésre jutott, bizonyára a férfinek is nagyon tetszenének ezek a játékok. Habár nem volt otthon az ennyire... perverz szexuális szokásokban, de szent meggyőződése volt, hogy partnere nagyon is ért az ilyen praktikákhoz, és több mint megfelelő mennyiségű tudás és tapasztalat áll rendelkezésére ahhoz, hogy megismertesse ezzel a világgal. De addig is maradt a kíváncsisága, és a saját ötleteinek, meg fantáziaképeinek óvatos tesztelése. Így hát nem állt meg a nyakán, hanem jobb keze tovább kezdett kalandozni a saját testén, fokozva a műsor színvonalát.
Ujjai ezúttal lecsúsztak a mellkasára, majd némi gyengéd bemelegítő simogatás után, szinte azonnal a mellbimbókat vették célba. Először a bal mellbimbó udvara körül kezdett el körözni a mutató ujjával, lassan, egészen addig még az meg nem merevedett. Miután ez megtörtént, óvatosan megcsípte a bimbót, amitől elégedett remegés szaladt rajta végig. Ezt követően morzsolgatni kezdte óvatosan a két ujja között egészen addig, amíg a testrésze hiperérzékennyé nem vált. Aztán áttért a másik oldalra, és azt is ugyan olyan gondossággal vette kezelésbe. A bimbós mutatványa után úgy döntött, ideje feljebb emelni a szintet, és rátérhet egy ici-picit az eddig igen sajnálatos módon elhanyagolt farkára. A csípője mozgását megállította, de csak annyi ideig, hogy ritmust és pózt tudjon váltani. Ezúttal mindkét kezével megragadta a rudat, és közelebb állt hozzá, annyira, hogy a két lába közé tudja azt venni. A szoknyáján keresztül is érezte a farkával a hideg fémdarabot, ami kellemes enyhülést hozott az eszméletlenül forró teste számára. Egy pillanatig élvezte a hűsítő élményt, majd újra mozgásba lendült, mégpedig úgy, mintha meg akarná lovagolni a rudat. Közben hangosan és igen profánul nyöszörögni, és sóhajtozni kezdett. Mintha csak már a férfin lovagolna. Legalábbis ezt képzelte maga elé, és ezt is szerette volna érzékeltetni.
Ekkor vette csak észre, hogy annyira el volt foglalva magával, annyira élvezte a szabad felfedező útját a saját testén, hogy egész elfeledkezett valamiről.
YOU ARE READING
Külcsíny [18+] - II. RÉSZ BEFEJEZVE!
FanfictionHarry Potter meglehetősen szokatlan viseletben jelenik meg Pitonnál korepetáláson és ennek a döntésének váratlan következményei lesznek. (Kibktober 3.része - "uniform" hívószóra készült). I. rész - BEFEJEZETT (11 fejezet) II. rész - BEFEJEZETT (21...