Oscar's perspektiv
Jag vaknar av att mitt alarm ger ifrån sig ett tjutande ljud. Jag suckar tungt innan jag sätter mig upp och tar upp telefonen. Jag stänker av alarmet och ska precis lägga ifrån mig telefonen och somna om när jag ser ett sms från Daff.
Från Daff skickat 06:28
Ni är lediga från skolan idag och ska vara i studion hela dagen. Kom hit runt 09:00!Jag struntar i att svara på det och går istället in på klocka som finns på telefonen. Jag sätter på ett nytt alarm som ska ringa klockan 08:00 och sedan kryper jag ned bredvid Felix igen. Han har fortfarande inte vaknat av alarmet vilket jag är glad för, det är bättre att låta honom sova vidare än att väcka honom. Jag sluter ögonen och snart sover jag också.
~ En & en halv timme senare, Felix perspektiv ~
Jag vaknar av att täcket försvinner från min kropp och när jag tittar åt höger ser jag hur Oscar har rullat in sig i täcket, det ända som syns är hans fluffiga hår. Jag skrattar bara åt honom eftersom han ser så rolig ut där han ligger inrullad i täcket. Jag tar upp min telefon från golvet och tar ur laddaren, jag lägger mig ned i sängen igen och låser upp den. När jag tittar på klockan ser jag att den är 07:49. Snabbt reser jag mig upp från sängen och slänger på mig gårdagens kläder som ligger i en hög på golvet. Jag sätter på mig tröjan och sedan börjar jag ta på mig byxorna. När jag står med byxorna halvt uppdragna kommer jag på att jag måste väcka Oscar också. Jag går fram till sängen och ruskar om honom där han ligger inrullad i täcket, han gör inget tecken som visar att han är vaken så därför upprepar jag hans namn istället.
"Oscar, Oscar vi måste gå upp. skolan börjar om 2o minuter!" Säger jag stressat och fortsätter ruska om honom, tillslut rullar han ut från täcket och slår upp ögonen.
"Vad är det som händer Felix?" Säger han en aning förvirrad och jag tittar konstigt på honom. Är han helt efter eller, om han inte minns det så går vi i skolan.
"Om du inte minns det Oscar så går vi i skolan och den börjar om 20 minuter!" Säger jag och fortsätter sätta på mig byxorna. Oscar gör fortfarande ingen större ansträngning för att resa sig upp från sängen och jag tittar konstigt på honom. "Ska du inte gå upp eller?" Säger jag men han skrattar bara åt mig.
"Daff sms:ade imorse, vi ska vara i studion hela dagen och därför behöver vi inte gå upp förens klockan åtta!" Säger han och fortsätter skratta, jag ger honom bara en mordisk blick innan jag slänger mig på honom där han ligger i sängen. Han fortsätter bara skratta åt mig och jag sätter mig gränsle över honom. jag börjar kittla honom i magen och direkt börjar han skratta ännu mer än vad han gjorde innan om det ens går att skratta så mycket.
"Snälla sluta Felix" Får han fram mellan skratten som bubblar upp genom hans hals men jag lyssnar inte på vad han säger utan fortsätter bara kittla honom. "Men kom igen, det här är bara elakt Felix!" Försöker han igen men jag ger fortfarande inte upp, om man skrattar åt mig så kommer man få sota för det.
Plötsligt börjar Oscars telefon att tjuta och jag förstår att det är hans alarm som går igång. Det plötsliga ljudet får mig att hoppa till och därför halvt ramla av Oscar.
Oscar's perspektiv
Felix fortsätter kittla mig fast jag ber honom att sluta flera gånger. Plötsligt börjar mitt mobil alarm att ringa och Felix hoppar till av det plötsliga ljudet. När han hoppar till ramlar han samtidigt av mig och då ser jag min chans. Jag hoppar snabbt upp från sängen och joggar bort till min telefon som ligger på golvet. Jag stänger av alarmet men precis när jag ska vända mig om känner jag ett par varma armar som slingrar sig runt mig och håller ett stadigt grepp om min midja. Jag lägger mina händer på hans och njuter av att ha hans kropp tryckt mot min, känslan får mig älskad och det är underbart. Han släpper greppet om min midja lite och direkt vänder jag på mig så våra magar är pressade mot varandra istället. Jag lutar mig fram och han gör detsamma tills våra läppar pressas mot varandra. Jag fördjupar direkt kyssen och han biter löst i min läpp för att be om inträde. Jag särar villigt på läpparna och jag känner direkt hans tunga mot min. Jag låter mina händer glida ned för hans rygg och stanna på rumpan. Hans händer gör likadant men istället för att stanna på rumpan för han dom vidare till mina mer privata delar. Snabbt drar han sina händer över min kuk och sedan vidare över min mage. Jag kan inte låta bli att stöna av hans beröring och det börjar snabbt växa innanför mina kalsonger. Jag släpper kyssen och tar snabbt av Felix tröjan innan jag fortsätter kyssa honom igen. Jag låter mina händer vandra ned för hans mage och sedan låter jag dom stanna på hans six - pack, Jag vet att han är stolt över det men jag ska inte klandra honom för jag är rätt nöjd med mitt också.
BINABASA MO ANG
Live Love Laugh - Foscar
Fanfiction"Varför kan du inte bara acceptera att jag älskar dig Felix Sandman" En dag när Felix kommer till studion är allt annorlunda. Hans bästa kompis har slutat prata med honom och helt plötsligt är det så stelt mellan de bästa kompisarna. Han vet inte v...