JIMIN.P.O.V.
Ráno jsem se probudil dřív jak Kookie a ani toho moc nelituju, protože pohled na tu andělskou tvář je k nezaplacení. Nějakou tu chvilku jsem se na něj díval jak poklidně spinká, ale pak už jsem se rozhodl jít udělat snídani. Předtím jsem vykonal ranní hygienu. Rozhodl jsem se, že udělám palačinky a tak se do toho pustil.
Když už jsem měl hotovo tak jsem zase vyšel nahoru do pokoje a pomalu vzbudil Jungkooka. ,,Kookiee vstáváme” jen se převalil na druhý bok a přetáhl přes sebe víc peřinu. Jen jsem se nad tím usmál ,,Notáák Kookiee vstávej, dole na tebe čeká snídaně” mírně jsem se usmál.
Konečně se začal probouzet a otevřel ty svoje krásné oříškové oči a rozespale se začal zvedat z postele. Oba jsme došli do kuchyně a tam jsme začali snídat ( co jiného že, ale jedna možnost by tu byla (¬‿¬) ) . Po tom co Jungkook dojedl se šel obléct a já jen seděl kuchyni a přemýšlel. Co když mi nebude věřit? Co když se se mnou nebude bavit tak jako předtím? samé takovéhle otázky se mi honily hlavou.
Z mého přemýšlení mě vyrušila ruka mávající před mým obličejem. ,,Promiň trochu jsem se zamyslel” řekl jsem a usmál se na něj. ,,Jen jsem se chtěl zeptat co budeme dělat, docela se nudím” ,,Co kdyby jsme si zahráli nějaké videohry?” jen s radostí přikývl a šel něco vybrat já zatím došel pro něco k pití a něco dobrého.
,,Aish!! zase si vyhrál! to není fér” nafoukl tváře a dal si ruce křížem na hrudi. Jen jsem se nad tím zasmál ,,Ale noták nebuď uražený, jednou mě určitě porazíš”.
JUNGKOOK.P.O.V
Když už jsme dohráli tak už bylo celkem dost tak jsem se rozhodl domů. ,,Jimine, já už budu muset jít domů” začal jsem se obouvat a jen jsem slyšel kroky mířící ke mně. ,,Tak se měj a děkuju, že jsi mě tu nechal” usmál jsem se a už chtěl odejít, ale zatáhl mě za ruku zpátky. Chvíli jsme si dívali do očí. V jeho očích byl strach a nejistota, jen jsem se na něj díval, ale pak udělal něco co jsem nečekal.
Pomalu se ke mně začal naklánět a po chvilce jsem ucítil jeho rty na těch mých. Celým mým tělem projela příjemná elektřina a v břiše se mi rozlétlo miliony motýlů. Jeho rty byli tak měkké a chutnaly po jahodách. Chvilku jsem tam jen stál, ale když se chtěl Jimin odtáhnout tak jsem jeho pohyb zopakoval a začal spolupracovat. Jen se do polibku usmál a jazykem mi přejel po spodním rtu. Jen jsem pootevřel pusu a v tu chvilku se v naší puse ocitla válka mezi našimi jazyky o dominanci, kterou samozřejmě vyhrál Jimin.
Prozkoumával každý kousek v mé puse. Jeho ruce se přesunuli na můj pas a začali po něm pomalu putovat a někdy zajel i pod tričko nebo na můj zadek. Já jsem si omotal ruce kolem jeho krku a prsty mu vjel do vlasů. V tomhle polibku byli všechny naše city, vášeň, jemnost i hrubost. Po chvilce jsme se s mlasknutím od sebe odpojili a rozdýchavali to so se právě teď stalo. Koukali jsme si navzájem do očí a usmívali se na sebe.
,,J-já už bych m-měl jít, aby o mě m-máma neměla strach” vykoktal jsem ze sebe a dal mu ještě rychlou pusu na tvář a vydal se domů. Při cestě jsem nepřemýšlel o ničem jiném. Myslel to vážně? Co, když mě chce jen využít? Ani jsem se nenadál už jsem stál před domem. ,,Ahoj už jsem doma” řekl jsem a vešel do domu a vyzul si boty a zamířil si to rovnou do pokoje. Tam jsem si dal napustit vanu a vlezl si tam.
Po zbytek celého večera jsem byl úplně mimo. Doufám, že se to zítra vysvětlí co to mělo znamenat. Už jsem si jen vzal notebook a začal se koukat a nějaký film, protože bylo brzo a já nevěděl co mám dělat. Po dokoukání filmu jsem se přikryl peřinou a snažil se usnou což se mi překvapivě povedlo po krátké době.
_______________________________________
- Dnes trochu kratší 😄
- Když tak se omlouvám za odumření mozkových buněk, ale takovouhle věc píšu poprvé tak se omlouvám 👏🏻😅 (nebudu lhát vůbec netuším jak to dopadne se smutem (⊙_⊙))
- Jinak doufám, že se bude líbit a omlouvám se za chyby
- I PURPLE YOU 💜💜💜
ČTEŠ
TRUST ME [JIKOOK]
FanfictionJungkook nastoupí do nové školy a doufá že tam potká svou druhou polovičku. -zvládne Jungkook nástup na novou školu? -najde ji? 🥀💜💛