🥀9.kapitola🥀

81 6 0
                                    

Chvilku jsem na jeho ruku a na něho koukal a s červenými tvářemi jsem ho chytl za ruku. Celým mým tělem projela příjemná elektřina, jenže pak nastalo toho čeho jsem se bál. Když jsem stoupl na led tak jsem zavrávoral a spadl na záda a zadek.

"Jsi v pořádku?!" zeptal se mě vyděšeně Jimin a já jen bolestně přikývl. Nějak jsem se s Jiminovou pomocí vyškrábal na nohy a pevně jsem se držel okraje kolem celého kluziště.

"Klidně si zabrusly j...já to tady nějak zvládnu" řekl jsem nejistě a usmál se na něj "Dobře, dám si dvě kolečka a pak ti pomůžu se to naučit" usmál se a rozjel se mezi ostatní lidi.

Jen jsem se podíval na svoje nohy a pokusil se rozjet. Pevně jsem se držel okraje, abych nespadl. Po tom co jsem dojel do půlky oválu za mnou ladně přibruslil Jimin.

"Tak pojď naučím tě to" usmál se na mě a já mu úsměv oplatil. "Takže je to jednoduchý, prostě dáváš nohy, jakoby do stromečku" řekl mi a následně ukázal. Skusil jsem to a docela mi to šlo. "No vidíš už ti to začíná jit" zasmál se a rozjel se přede mě.

Já jsem ho jen s úžasem pozoroval a pak se  nějak rozjel za ním. Když jsem ho uviděl jak se opírá o okraj tak jsem nabral všechnu sílu a rozjel se k němu. Ale nepočítal jsem s tím, že se rozjezdu moc a nestihnu to dobrzdit. Tím pádem jsem na něj spadl. Moje srdce tlouklo jako o život, protože jsem byl tak blízko jeho rtům, že jsem cítil jak se o sebe jemně otřely.

Po chvilce jsem se z něj zvedl "O...omlouvám se j...já jsem to neubrzdil" řekl jsem a díval se dolů, aby neviděl mé rudé tváře. "Nic se nestalo". Pozvedl mi hlavu a podíval se mi do očí "Víš, že jsi roztomilý když se červenáš" usmál se na mě a potom mě objel.

Když jsem se probral tak jsem se vydal za ním. Chvíli mi to trvalo, ale dojel jsem aniž bych spadl, což byla výhra. Když jsem došel k lavičce a sedl si vedle Jimina tak jsem se cítil trochu trapně za to, co se stalo na tom  kluzišti.

"Nechceš zajít ještě na horkou čokoládu?" zeptal se Jimin aniž by se na mě podíval "Klidně" řekl jsem. Byla mi docela zima takže mi to nějak nebránilo v jiné odpovědi.

Když jsme se přezuli tak jsme vyšli do kavárny pro horkou čokoládu. "Dvě horké čokolády" řekl jsem a zaplatil. Jimin se na mě jen zamračil a převzal si čokoládu.

Šli jsme si sednout do parku na jednu lavičku. Při tom jsme se hřáli kelimkem s čokoládou. "Co máš zítra v plánu" zeptal se mě Jimin "No asi ležet v posteli a dívat se na seriály" ,,kéž bych v té posteli mohl být s tebou,, prolétlo mi v hlavě "A co ty?" zeptal jsem se ho na oplátku "Asi to samé, budu ležet na posteli a lenošit" zasmál se a já s ním. Nějak dál jsme si povidali.

Když jsme dopili tak jsme kelímky vyhodili do koše a šli jsme směrem domů. "Tak ahoj byla to sranda a děkuju za hezké odpoledne" dořekl to a usmál se "Jo byla a taky děkuju za hezké odpoledne" ukázal jsem mu králíčí úsměv.

Teď jsem měl v plánu udělat jednu věc ke, které jsem se přemlouval, ale nakonec jsem se přemluvil, že to udělám. Přistoupil jsem blíž a objal ho a pak se odtahl a odešel. Nechal jsem ho tam stát s tím co se právě stalo. Bylo mi to trochu trapné, ale nechtěl jsem to řešit takže jsem prostě odešel.

Když jsem došel domů tak jsem měl rovnou namířeno do pokoje, ale zastavila mě mamka. "Ahoj co jste dělali? Nemáš hlad?" řekla mi několik otázek "Ahoj no byli jsme bruslit na kluzišti a jo něco bych snědl" odpověděl jsem jí na to co se mě zeptala a šel si sednout ke stolu.

Když mi mamka přinesla jídlo tak jsem se najedl a odešel do pokoje s tím, že to bylo dobré. Hned co jsem přišel do pokoje tak jsem za sebou zavřel dveře a svalil se do postele. Už bylo půl šesté tak jsem se rozhodl, že si dám horkou vanu, protože mi byla ještě trochu zima.

Došel jsem do koupelny s čistým oblečením. Položil jsem ho na umyvadlo a ze sebe všechno oblečení sundal, napustil jsem si vanu a nalil pěnu do koupele. Když jsem si do vany vlezl tak se mi ulevilo. Začali mi padat víčka a já po chvilce usnul. Vzbudila mě zima po celém těle tak jsem otevřel oči a zjistil, že jsem pořád ve vaně. Podíval jsem se na mobil, abych zjistil kolik je, už bylo půl osmé.

Rychle jsem vylezl, usušil se, vzal si na sebe čisté boxerky a tričko a šel si lehnou do postele. Přikryl jsem se peřinou a na stehna si položil notebook a pustil si ještě nějaký seriál.

Když jsem na sobě pocítil únavu tak jsem zaklapl notebook, lehl si tak jak mi to bylo nejpohodlnější a po chvilce usnul s myšlenkami na Jimina.

_____________________________________

- omlouvám se za chyby 🙃

- doufám, že se bude líbit 💜

- dobrou noc ❤️

        

TRUST ME  [JIKOOK] Kde žijí příběhy. Začni objevovat