,,V pohodě” jen jsem se usmál a on se posadil vedle mě na lavičku. ,,Tak co chceš dělat?” zeptal jsem se, když už jsme tam seděli dobrých pár minut. ,,Můžem jít na pouť, jestli chceš” usmál se na mě a mně se úplně rozzářily oči ,,JOO!” úplně jsem vyjekl radostí. Snad všichni lidi co byli poblíž tak se na mě otočili s nechápavým pohledem. Jimin se na mě podíval s úsměvem na tváři a vzal mě za ru a táhl ke vchodu na pouť.
Už jsme byli vevnitř a jsem nevěděl kam se dřív hnout. Bylo toho tady hrozně moc a každá atrakce svítila nebo blikala všemi barvami. Všude tu voněla všelijaká jídla a cukrová vata. První na co jsem chtěl jít byla taková houpačka, která se točila a houpala na všechny strany. Potom jsme s Jiminem šli na takovou věc, která se myslím jmenovala rameno? jo asi nějak tak. ,,Jimineee, koupíš mi prosím cukrovou vatuu prosíím? udělal jsem na něj psí očka, protože jsem věděl, že těm nikdo neodolá.
,,No tak pojď “ vřele se na mě usmál a tahal mě ke stánku. Už jsem ji držel v ruce a poprvé jsem se zakousl, chuť cukru a jahod se mi hned rozplynula na jazyku. Když jsem ji do jedl tak jsem zjistil, že mám uplně ulepené ruce a pusu. Jen jsem si je o pláchl vodou co jsem si koupil a mohli jsme vyrazit na další atrakce. ,,Tak a teď vyberu já kam půjdeme” dořekl Jimin a už mě tahal k horské dráze.
Takhle jsme si užili celý den, ale po nějaké době nás začaly bolet nohy a tak jsme se vydali domů. Musím se přiznat, že domů se mi vůbec nechtělo, ale musel jsem. Za prvé zítra je škola a za druhé nevím co bych dělal, když už je celkem pozdě. Procházeli jsme se po prázdných ulicích, jen na cestu nám svítily lampy a trochu i měsíc.
,,Už bych měl jít domů, aby máma neměla strach” prolomil jsem docela příjemné ticho. ,,Jo jasně, půjdu tě doprovodit”, když to dořekl tak mě objal kolem ramen a rozešli jsme se společně k mému domu. Už jsme byli před vchodovými dveřmi a já se na něj otočil, abych ho objal, ale to co se stalo jsem nečekal.
Jeho rty přistáli na těch mých. Zase jsem mohl cítit ty jeho dokonale měkké rty, které chutnaly jako nejsladší jahody. Užíval jsem si ten skvělí pocit a pomalu mu začal odpovídat. Líbali jsme se pomalu a já se rozhodl to trochu prohloubit. Ob motal jsem mu ruce kolem krku a přeje mu jazykem po spodním rtu.
Jen jsem cítil jak se ušklíbl a hned mi přístup povolil. V tu chvíli začala válka o dominanci, naše jazyky se proplétaly navzájem. Jeho ruka se přesunula na můj bok a vjela mi pomalu pod tričko. Hladil mě po boku a já mu příjemně zavrněl do polibku, jenže všechno jednou končí a nám začal docházet kyslík, a tak jsme byli nuceni se od sebe odpojit.
Koukali jsme si do očí a zhluboka dýchali. Jimin se odtáhl úplně a já u cítil chlad na mém boku. ,,Děkuju za hezký den” usmál se na mě a ještě i dal rychlou pusu na rty předtím než odešel. Já tam asi ještě pár minut stál úplně mimo přemýšlející nad tím, co se teď právě stalo.
Po nějakém tom vzpamatování jsme odemkl dveře a vešel do domu kde jsem si zul boty a vydal se do pokoje. Dal jsem si rychlou sprchu převlékl jsem se do věcí na spaní, na řídil budík a zalehl do postele a snažil se pochopit co se před pár minutami stalo. Začali se mi klížit oči, tak jsem se jen pořádně zabalil do deky a pomalu usínal.
Ráno mě probudil pípajíci budík. Líně jsem se zvedl a vypl ho a rozešel se do koupelny kde jsem spáchal ranní hygienu. Vydal jsem se ke skříni a hodil na sebe jen nějaké džíny, tričko a mikinu. Vzal jsem si batoh a vyrazil do kuchyně, kde jsem si vzal jen banán jako svačinu a vyrazil do školy. Po cestě do školy jsem přemýšlel nad včerejší událostí co se stala a musel jsem se po usmát, ale něco mě zamrazilo na zádech, co když to Jimin bere jako úlet? co když to nemyslí vážně a jen mě využívá? zaklepal jsem hlavou a zašel do školy.
Sedl jsem si do lavice a vyndal si jen nějakou propisku, protože už se moc neučíme, jen už konec roku a za chvilku začínají prázdniny, taže celé hodiny trávíme tím, že koukáme na nějaký film nebo tak.
Po tom co skončila škola ak jsem měl namířeno rovnou domů, ale zastavili mě něčí ruce. Hrozně jsem se lekl, ale když jsem zjistil, že je to Tae tak jsem se uklidnil. ,,Ahooj, hele jen jsem se tě chtěl zeptat jestli by jsi s námi nešel se projít do parku?” Trochu jsem se zamyslel, ale nakonec jsem přikývl.
Došli jsme před školu a tam vytvořily náš povídací kroužek, ale já tak moc nedával pozor a pokukoval jsem po Jiminovi ,,...že jo Jungkookie” řekl najednou Tae. Vůbec jsem netušil o čem mluvili ani na co se mě ptal ,,C-co? promiň trochu jsem se zamyslel” snažil jsem se to trochu za kecat. ,,Jen jsem říkal, že jestli s námi jdeš do toho parku” zeptal se mě znovu ,,Jo klidně” trochu jsem se pousmál. ,,Dobře tak jdem?” řekl Hobi, a tak jsme se všichni rozešli.
_______________________________________
- omlouvám se, že kapitola nevyšla trochu déle, ale teď to bylo trochu náročný a nemela jsem tak moc času a náladu na psaní, takže doufám, že chápete 🥸
- omlouvám se za chyby ✋🏻🥴
- I PURPLE YOU 💜💜💜
ČTEŠ
TRUST ME [JIKOOK]
Hayran KurguJungkook nastoupí do nové školy a doufá že tam potká svou druhou polovičku. -zvládne Jungkook nástup na novou školu? -najde ji? 🥀💜💛