🥀1.kapitola🥀

185 8 1
                                    

Jungkook P.O.V

Dnes mám nastoupit na novou školu. Docela dost se bojím, že nezapadnu.
Z mého přemýšlení mně vyrušila mamka "Tak co těšíš se do nové školy?"
"Jak se to vezme" povzdychl jsem si a rychle dojedl snídani a vyrazily jsme do školy.

"Tak jsme tady" řekla mamka a povzbudivě se na mně usmála já jsem ji úsměv opětoval, vzal si tašku a šel směr škola.

Došel jsem k prvnímu stromu a opřel jsem se o něj a rozhlížel se kolem sebe.

Pak jsem uviděl jednoho kluka s růžovými vlasy jak se baví s nějakou skupinkou lidí. Asi vycítil můj pohled na něj tak se otočil a ja se schoval za strom rudý jako rajče.

Pochvilce jsem si ho všiml jak u mě stojí v duchu jsem si řekl že jsem asi umřel, protože přede mnou stojí anděl.
"Ahoj já jsem Jimin ty jsi ten nový ne ?"
"J....Jo já jsem Jungkook" vykoktal jsem svoje jméno a koukal na něj jako na Svatý obrázek.

Ty jeho plné, růžové rty mě doháněli k šílenství. Nejraději bych hned teď ochutnal  musí být tak sladké.

"Do jaké třídy jdeš?" zeptal se pochvilce ticha "D.. Do 1B"  nikdy jsem takhle nervózní nebyl "Tak to je náhoda ja mám třídu hned nad tebou" takže se uvidíme častěji. Pak na něj zavolala jeho parta, že už jdou " Já už asi půjdu tak zase někdy" řekl a odešel.

Ještě chvilku jsem tam stál a pak se taky vydal do třídy. Když jsem došel do třídy sedl jsem si do poslední lavice. Pochvilce začalo zvonit a já se připravil na nudný den ve škole.

TRUST ME  [JIKOOK] Kde žijí příběhy. Začni objevovat