🤺30.kapitola🤺

59 6 0
                                    

OMLOUVÁM SE, ALE SMUT PÍŠU POPRVÉ, TAKŽE SE OMLOUVÁM ZA PŘÍPADNÉ VYPADNUTÍ OČÍ A ZNIČENÍ VŠECH MOZKOVÝCH BUNĚK :DD
Naše rty se zase spojily v jedny, a začal v nich být čím dál tím větší chtíč. Tahle emoce se ve mně začala více a více projevovat. Začal jsem pociťovat, že už není cesty zpět, ale přestávalo mi to vadit. Jen doufám, že se mé tělo a srdce rozhodlo zprávně. Nějakou tu chvíli jsme se jen líbali a Jimin mi přejížděl rukama po mých bocích.

Když nám začal docházet vzduch tak jsme se museli od sebe odpojit. Dýchali jsme si do tváře a koukali se sobě do očí. Miluju ty jeho kaštanově hnědé oči. Najednou mi Jimin chytl lem od trička a pohledem se mě ptal jestli ho může sundat, jen jsem přikývl na souhlas a moje tričko v tu ránu leželo na zemi.

Celé moje tělo teď pojal stud. Jimin se skouslím rtem si mě začal prohlížet. Trochu jsem zčervenal a sklopil hlavu. ,,Nemusíš se stydět” zvedl mi hlavu a pousmál se a zase spojil naše rty v jedny. ,,Není to trochu nefér” usmál jsem se na něj a naznačil mu, aby si taky to tričko sundal. Jimin na to hned zareagoval a jeho tričko leželo s tím mým na zemi.

V tuhle chvíli jsem měl pohled na Jiminovu hruď. Pomalu jsem k ní natáhl ruku a pohladil jí až k lemu kalhot. Jimin se jen usmál a zase spojil naše rty. S radostí jsem se přidal a trochu to prohloubil. Jimin si do svých rukou vzal moje boky pohl s nimi o proti jeho. Přes místnost se ozval můj vzdych. Tohohle Jimin využil a přehodil naše pozice. Najednou se skláněl nade mnou a začal mě líbat na krku.

Nevynechal ani jedno místo. Jeho nadýchané,měkké rty jsem cítil, jak pomalu sjíždějí k mému pupíku. Začal mi rty objíždět lem mých kalhot. Trochu jsem znervózněl a začal dýchat o něco rychleji. Když si toho Jimin všiml tak se vrátil k mému obličeji a políbil mě. A jednou rukou mě chytl a propletl si se mnou prsty. V tu chvíli se mi v břiše rozvýřilo stovky motýlů. A tou druhou pomalu rozepínal můj knoflík u kalhot.

Moje kalhoty už byli dávno na zemi a já si kousal ret nedočkavostí. Jimin dobře věděl co dělá, protože tím co dělal mě hrozně dráždil. Slíbával mi mojí vnitřní část stehna, ale až moc u hlavního místa kde jsem nejvíce potřeboval jeho doteky, se vyhýbal. Už jsem to nemohl vydržet tak jsem se svou pánví pohl oproti jeho obličeji. Po svém činu jsem se prohl v zádech a trochu zavzdychal.

,,Tady je někdo nedočkavý” řekl hlubším hlasem než normálně má, a to jsem myslel, že se udělám jen z toho. V tu ránu moje boxerky letěli vzduchem a dopadli na zem, a mě polil takový stud. Tohle byla snad moje nejtrapnější chvíle mého života. Svůj červený obličej jsem si překril rukama a trochu jsem pokrčil nohy, aby toho nebylo vidět tolik.

Jimin mi hned mé ruce z obličeje dal pryč ,,Nezakrývej se” řekl mi jemně u ucha až jsem se z toho otřásl. Začal mi slíbávat každičký kousek mého těla, ale jako naschvál se vyhýbal tomu hlavnímu místu.

Jeho ruka bloudila po mém těle. Jeho prsty chytli mého kamaráda, a jeho palec přejel po mé špičce. Myslel jsem, že se zblázním, jak to bylo příjemné. Jeho ruka se začala pohybovat nahoru a dolů čím dál tím rychleji, a já si myslel, že se zblázním. ,,J-jimine ahh ja-ja-” nestihl jsem to ani doříct a udělal jsem se Jiminovi na ruku.

Jimin to ze své ruky začal slízávat, trochu nechápavě jsem na něj koukal. ,,Hmm jsi sladky” z ničeho nic řekl, v tuhle chvíli jsem se cítil, že se chci vytratit. Pro něco jsem se teď rozhodl. S Jiminem jsem si prohodil pozice tím pádem on byl pode mnou a já se skláněl nad ním. Pomalu jsem mu začal sundávat kalhoty ,,Aby to bylo fér” trochu jsem se na něj ze zdola pousmál a ve svojí praci jsem pokračoval.

Když už jeho kalhoty leželi na zemi, pomalu jsem stahoval jeho boxerky. Rozhodl jsem se ho potrápit jako on mě. Lem boxerek jsem posunul jen o kousek dolů a na odkryté místo položil menší pusinku. Na to, že tyhle věci dělám poprvé tak si myslím, že to až tak špatný není.Jimin se nespokojeně pohl oproti mému obličeji.

TRUST ME  [JIKOOK] Kde žijí příběhy. Začni objevovat