Když jsem se konečně do kopal k tomu vůbec dojít ke dveřím a jeste asi 'půl hodiny' jsem se přemlouval zazvonit. Konečně jsem se odhodlal k tomu, abych zmáčkl zvonek. Jen jsem slyšel, jak celým domem projel hlasitý zvuk a ještě lehké kroky vedoucí ke dveřím.
Když se otevřeli dveře, tak tam stála ta svatá osoba. Stál tam Jimin s bílým tričkem a uplými černými džínami. Chvilku jsem tam jen stal a zíral na něj, ale z myšlenek mě vyrušil Jiminův hlas "Ehm, půjdeš dovnitř?" pousmál se a podíval se mi do očí.
Já jsem mírně přikývl a vešel do vnitř a zul se a bundu si dal na věšák. Přišel jsem do obýváku a a viděl jsem tam Taeho,Yoongiho, Hobiho, Namjoona a Jina. "Ahoj" všichni mě pozdravili a usmáli se na mě, já jim to samozřejmě oplatil.
Pak už se to jen rozjíždělo, přicházeli další lidé ze školy, pil se alkohol a taky se tancovalo. Já jsem zrovna šel si nalít něco k pití. Zrovna tam přišel Jimin a nalil sobě "Chceš taky nalít?" zeptal se a já jen přikývl, když mi lalil tak jsem si šli za tancovat. Upíjel jsem že svého kelímku, ale najednou se mi za točila hlava a jediné co jsem jako poslední viděl byli mžitky před očima a pak už jen tma.
Probudil jsem se a ležel jsem v posteli a příšerně mě bolela hlava. Zvedl jsem se a zjistil jsem, že nejsem ve svém pokoji. Z obýváku byla pořád slyšet hudba. Podíval jsem se na hodiny a bylo půl dvanácté, zvedl jsem se a vyrazil jsem zase dolů za klukama, ale na chodbě jsem se s někým srazil. "Koukám, že už si se probudil" uchechtl se Jimin a já byl zmatený "Co se vůbec stalo?" zeptal jsem se a mírně se pousmál. "Vůbec nic si ne pamatuju" dodal jsem.
"No, když jsme si nalili pití tak jsme šli tancovat a ty si omdlel, tak jsem tě odnesl k sobě do pokoje" trochu jsem se zarazil, že jsme omdlel? vůbec nevím proč. Odpověděl jsem prostě 'Aha' a chtěl jít dál, ale on mě zastavil. Dal mi ruku na čelo "Jsi nějaký červený, neboli tě hlava?" a v tuhle chvíli mi to prošlo nejvíc vhodné a taky jsem po tom toužil takovou dobu, vlastně od té doby co jsem ho poprvé uviděl.
Pomalu jsem se k němu přiblížil a jemně přiložil své rty na ty jeho. Hned jsem ucítil jak je má neskutečně měkké a sladké. Už to bylo pár vteřin, ale pro mě to bylo, jako by se zastavil čas na té nejlepší vteřině mého života.
Pomalu jsem se od táhl a ted nastala trapná chvíle tichá, ale já ji prolomil "J...já už a..asi půjdu domů" hrozně se mi klepal hlas a byl jsem v šoku, že jsme to vubec udělal a byl jsem nehorázně červený. Pomalu jsem se otočil a odešel z Jiminova domu a několik otázek mi vrtalo hlavou.
"Je Jimin taky na kluky?"
"Neudělal jsem blbost?"
"Co, když se se mnou přestane bavit?"
_______________________________________- omlouvám se, že dlouho nic nevyšlo, ale nemohla jsem se k tomu dokopat 😂😂
- dnes trochu kratší 🙃🙃
- omlouvám se za chyby 💜💜
- I PURPLE YOU 💜💜💜💜
ČTEŠ
TRUST ME [JIKOOK]
FanficJungkook nastoupí do nové školy a doufá že tam potká svou druhou polovičku. -zvládne Jungkook nástup na novou školu? -najde ji? 🥀💜💛