Povinně přečíst dole!
JIMIN P.O.V
Ráno jsem vstal a měl jsem divný pocit. Jen sem si nad sebou zakroutil hlavou a odešel do koupelny spáchat ranní hygienu. Když jsem vyšel z koupelny přišel jsem ke skříní a díval se do ní pár minut než jsem se rozhodl, že si prostě vezmu bílé tričko a modré uplé džíny a mikinu, protože začala být zima.
Pak, už jsem jen hodil batoh na záda a vyšel z domu. Normálním krokem jsem došel k autobusové zastávce a sedl si na lavičku. Po chvilce autobus přijel a tak jsem vyjel do školy.
Za několik minut jsem byl u školy. První koho jsem uviděl byl Tae. Přišel jsem k němu a objal ho ze zadu on jen nadskočil a já se jen začal smát.
"Tohle, už mi nedělej" řekl se smíchem a pohladil mě po vlasech.
Ale pak jsem něco uviděl, byl to Jungkook a u něj stály tři kluci a strčily do něj a on spadl. V ten moment jsem k němu přiběhl a stoupl si před něj. "Nechte ho na pokoji, nic vám neudělal" zastal jsem se ho. Jen se na mě s nechutí podívaly a odešly.
"Jsi v pořádku?" podal jsem mu ruku, aby se zvedl. On jen přikývl a vztal ze země.
Když jsem si všiml kolik je hodin jen jsem mu řekl "Dávej na sebe pozor" usmál jsem se a odběhl ke klukům. Ani nevím proč jsem to řekl.
"Proč si najednou odešel?" zeptal se mě Tae a natočil hlavu na stranu. Já jsem se jen usmál "Nic, to máš jedno".
Jen si odfrkl a odešel do své třídy. Já se taky vydal do své třídy a připravil si na hodinu. Dnes jsme měli první hodinu korejštinu, takže docela vklidu, když začalo zvonit tak jsem si toupl na pozdrav a pak si zase sedl do lavice.
Den ubíhal docela rychle, už jsme měli po poslední hodině, takže, už jsem vycházel ze třídy. Ale než jsem odešle došel jsem si ještě na záchod opláchnout si obličej, abych nevypadal jako můmie, ale pak jsem něco uslyšel. "Teď, už nám jen tak neutečeš" jeden z nich se zasmál "Napij se vody ty buzno" už jsem jen slyšel splachování záchodu a Jungkookovi prosby "Pro... Prosím nech-" zase mu strčily hlavu do záchodu a to, už jsem toho měl dost.
Do jednoho jsem ze zadu strčil a on spadl na zem. Další dva se na mě otočily a jen na mě koukaly. Na téhle škole mám docela dobrou "autoritu", takže si na mě moc nedovolují i na to, že mám jinou orientaci. Jsem totiž gay. Teď už vím, že Jungkook taky. Projelo mi hlavou jen sem jí zaklepal do stran a a vzal Jungkooka za ruku a táhl ho ven ze záchodů.
Když už jsme byli před školou tak jsem se zastavil. "Jsi v pořádku?" zeptal jsem se ho, ale on neodpověděl jen na mě koukal a tekly mu z vlasů kapky vody.
Takhle byl docela hezký i se- Ne vzpamatuj se! Řekl jsem si pro sebe.
"Dobře...... tak nechceš jít třeba zítra ven? třeba si zabruslit?" zeptal jsem se, protože dnes je pátek a zítra je víkend a aspoň si chci ty dav dny užít než sedět doma.
"J...jo klidně" řekl roztřeseným hlasem "Tak třeba zítra před kluzištěm ve dvě?" on jen přikývl "Dobře tak ahoj" usmál jsem se a odešel domů.
Když jsem přišel domů tak jsem sebou švihl do postele a pozoroval strop.
Když jsem si prohlédl každou skvrnu, kámen, hrbol a nějakého broučka v mém pokoji zvedl jsem se a došel do koupelny, sundal že sebe všechno oblečení a vlezl do sprchy. Umyl jsem si vlasy a tělo, usušil se vyfoukal si vlasy a vzal si čisté boxerky a tričko na spaní a lehl si do postele.
Asi po pár minutách mě zavolala mamka na večeři. Sešel jsem schody a došel za ní. Ona mi jen podala talíř s jídlem. Já si ho převzal, sedl si ke stolu a začal jíst. Když jsem dojedl tak jsem odnesl nádobí do dřezu a odešel do pokoje kde jsem asi po deseti minutách usnul.
_______________________________________
- nic proti LGBT komunitě nemám právě naopak já ji podporuji takže to neberte jako urážku, děkuji
- jinak doufám, že se bude líbit 🙃💜
- omlouvám se za chyby 🙂
ČTEŠ
TRUST ME [JIKOOK]
FanfictionJungkook nastoupí do nové školy a doufá že tam potká svou druhou polovičku. -zvládne Jungkook nástup na novou školu? -najde ji? 🥀💜💛