🥀11.kapitola🥀

70 7 1
                                    

Když jsme ho dokoukali tak jsem si všiml, že už je venku tma. "J..jimine já už budu muset asi jít domů" řekl Jungkook a já se na něj otočil "Aaaaa nechceš tady přespat?" namítl jsem mu návrh a jen jsem si všiml jak se napl "Ale jako jestli nechceš nutit tě nebudu" ještě jsem dodal.

"Já nevím, když je zítra škola a a nemám tady věci na převlečení" chvilku jsem přemýšlel a pak mě napadlo "Tak zavolej mamce jestli by jsi tady nemohl přespat a jestli by ti ne přivezla věci" usmál jsem se na něj a on se zamyslel "To by šlo, tak chvilku počkej já ji zovolám".

Když to dořekl zvedl se a vzal do ruky telefon a vytocil číslo.

"Ahoj" "No jen jsem se chtěl zeptat jestli bych mohl přespat u jednoho kamaráda" celou dobu jsem ho pozoroval a něčeho jsem si všiml, když chtěl říct kamaráda tak zčervenal a slovo 'kamaráda' řekl straně potichu a při tom se na mě koukal.

"Jo a přivezla by jsi mi teda věci?"  "Učení už mám připravený v batohu jen mi vem prosím nějaké oblečení na zítra" a já z toho pochopil, že může. Za což jsem byl docela rád, protože v poslední době jsem si ho oblíbil a zítra mám v plánu ho seznámí s dalšími kluky.

"Tak jo ja teda můžu mamka tady za chvilku bude s mými věcmi" řekl a o pár minut jsme slyšeli zvonek. Sebehli jsme dolů a ve dveřích stála jeho mamka podala mu batoh a ještě dodala "Chovej se slušně" on jen přikývl a to už jsme zavírali a běželi zpátky  nahoru.

Když jsme došli nahoru "Hele tak nejdřív půjdu do sprchu já a pak ty?" "Jo klidně" tak jsem si vzal čisté boxerky a větší tričko na spaní vlezl si do koupelny. Tam jsem si že sebe sundal všechno oblečení a umyl si celé tělo a vlasy. Když jsem že sebe oplacl mýdlo tak jsem se usušil a vzal si na sebe čisté oblečení.

Otevřel jsem dveře a pohled se mi naskytl na Jungkooka sedícího na mé posteli a koukají i někam do země. "Už můžeš" řekl jsem a on leknutim naskočil a přikývl. Vzal si své oblečení a zavřel se v koupelně. Po pár minutách jsem ho slyšel si zpívat. Má krásný hlas prolétlo mi v hlavě a pak už utichla voda a otevřeli se dveře od koupelny a z nich vyšel Jungkook s mokrým vlasy.

Musím uznat, že takhle je docela sexi. Přelétlo mi v hlavě "Moc hezky zpíváš" podíval jsem se na něj a jen sem se usmál, protože se začal červenat. "Ehm kde mám spát?" zeptal se potichu, chtěl jsem mu na to něco říct, ale bylo by to ode mě docela hnusný "Se mnou v posteli, je dost velká vejdeme se tam oba" jen se na mě podíval jako jestli to myslim vážně tak jsem se na něj usmál a ukázal vedle sebe na postel.

On jen opatrně vlezl pod peřinu a počkal až zhasnu. Já jsem teda zhasl, "D..dobrou noc Jimine" řekl mi a otočil se ke mě zády "Dobrou noc Kookie" usmál jsem se pro sebe a po chvilce jsem se vydal do říše snů s Jungkookem v hlavě.

_______________________________________
- dnes trochu kratší, ale doufám, že nevadí 😊

- omlouvám se za chyby 🙃

- doufám, že se bude líbit 💜

TRUST ME  [JIKOOK] Kde žijí příběhy. Začni objevovat