🧃29.kapitola🧃

47 5 0
                                    

Už jsme došli do parku sedli jsme si společně na nějakou lavičku a začali si nějak povídat. Mluvili jsme o různých věcech o škole,holkách,klucích a tak podobně, ale pak najednou padla jedna otázka, která mě zarazila ,,A jak to vlastně máš teď s Jiminem?” zeptal se mě Tae. V tu chvíli ve mně hrklo a na sucho jsem polknul ,,N-no…..Jak to myslíš?” trochu nejistě jsem se pousmál a těkal očima všude kolem, abych jim nemusel koukat do očí. ,,No úplně normálně, jak to teď spolu máte s Jiminem. Teď jste byli často spolu” trochu jsem znervózněl a zčervenaly tváře a trochu nejistě jsem se podíval na ostatní a hlavně na Taeho, ale hned jsem svěsil zase hlavu dolů, a začal si hrát s prsty.

Nevěděl jsem jestli jim to mám říct nebo ne, protože je moc dlouho neznám, a taky ani pořádně nevím co se teď mezi námi děje. ,,No já vlastně ani nevím” řekl jsem tišeji než jsem předpokládal. ,,Jak jako nevíš?” zeptal se mě se smíchem Hobi. ,,No prostě nevím……, nejdřív se ke mně chová mile a jako kdyby jsme spolu byli, ale  zase někdy si mě vůbec nevšímá”. Jen co jsem to dořekl tak už kluci něco chtěli říct, ale najednou mě zezadu objali něčí ruce.

Hrozně jsem se lekl, až jsem skoro nadskočil a trochu vypískl. Když jsem však zjistil, že je to Jimin, tak jsem si úlevně oddechl a trochu se pousmál. ,,Co tu děláš?” zeptal se najednou Namjoon ,,Neříkal jsi, že budeš někde s rodičema?” následně dořekl. ,,No jo měl jsem být, ale nakonec jim do toho něco vlezlo, a nechtěl jsem být sám, tak jsem přišel za vámi” na konci se pousmál a podíval se při tom na mě.

Já jsem jen vnímal jeho ruce na mých ramenou a jeho skvělou vůni, které jsem se nemohl nabažit. Úplně jsem všechny vnímat, a nechal jsem se unášet pocitem, který mě hřál po celém těle. Byla to radost a štěstí, konečně jsem lidi co mám rád a chovají se mile. Musel jsem se nad touhle myšlenkou pousmát.

Najednou se, ale začali všichni zvedat a to mě vratilo zpatky do reality. ,,Kam to jdeme?” zeptal jsem se když se všichni rozešli někam pryč. ,,No, všichni jsme se nějak tak shodli, že by jsme si dali něco k jídlu, tak jse jdeme po něčem podívat” řekl mi náš plán a všichni se rozešli směr nějaké jídlo.

Po nějaké té době jsme narazili na pizzerii a nějak tak jsme se shodli, že na ni máme chuť. Vešli jsme do pizzerie a sedli si k velkému stolu. Vedle mě si samozřejmě sedl Jimin a Tae a ostatní posedali na zbylá místa. Když k nám konečně přišel nějaký ten číšník tak jsme si objednali pití a všichni jsme se shodli, na sýrové a šunkové pizze.

Nejdříve nám přinesli pití a o chvilku později pizzu. Začali jsme si postupně brát kousky a mezi tím jsme si povídali. Já jsem si konečně zakousl do sýrové pizzy, ale najednou ve mně hrklo když jsem ucítil ruku na mém stehně. Nenápadně jsem se podíval pod stůl a viděl tam Jiminovu ruku na mém stehně. Trochu jsem se začervenal a podíval se po ostatních. Ty si v klidu jedli pizzu a povídali mezi sebou.

Potom jsem se trochu pootočil a nenápadně se podíval na Jimina, který si z toho nic nedělal. Pořád měl ruku položenou na mém stehně a povídal si s ostatními kluky. Chvilkou se na mě podíval a usmál se, úsměv jsem mu samozřejmě oplatil a dál se věnoval té lahodné chuti. Když jsme všechno dojedli a dopili, tak asi moc dobře víme co následovalo…..,,Ne! já to zaplatím” vykřikl Tae a takhle se tam dohadovali dalších 5 minut, ale to už mi došly nervy. ,,Stačí!, přestaňte se tady hádat, tak to udělejme jednoduše, každý z nás sem dá něco a zaplatíme to všichni dohromady”. Všichni najednou ztichli a pokukovali po sobě a začali pokyvovat hlavou. ,,Jungkook má pravdu, přece se tady nebudeme dohadovat jako malé děti” dodal Jimin a jeho rukou, která stále spočívala na mém stehně, ho zmáčkl a při tom se na mě podíval a usmál se.

Trošku jsem se začervenal, a potom už jsme se složili na to, aby jsme zaplatili a společně odcházeli. Když jsme vyšli  ven, tak jsme tam chvilku staly. ,,Hele kluci, já už asi vyrazím domu” prolomil ticho Namjoon a potom se přidali všichni ostatní, že už taky půjdou. Jsem se se všemi rozloučil a už jsme tam zbyl jen já a Jimin.

Mezi námi bylo takové až dalo by se říct příjemné, ale zároveň trapné ticho. Chvíli jsme tam stáli, ale potom jsem to ticho prolomil. ,,Co chceš dělat teď?” zeptal jsem se a zadíval se mu do očí. On se na mě podíval ,,No nevim, ale jestli chceš můžeme jít ke mně a kouknout na nějaký ten film nebo seriál?” navrhl mi Jimin.

,,Jo tak dobře”, když jsem to do řekl tak jsem se vřele usmál a přiblížil jsem se blíž k Jiminovi. Když už jsme byli na cestě k Jiminovi domů tak jsem se odhodlal a udělal menší první krok, a chytl Jimina za ruku a propletl jsem si sním prsty. Při tom jsem stale koukal na svoje boty a červenal se. Jimin naše držení více zpevnil a šli jsme dál ruku v ruce.

Konečně jsme došli k Jiminovi k domu. Odemkl dveře, zuli jsme si boty a vyšli nahoru do Jiminova pokoje. Jeho máma zřejmě nebyla doma, takže jsme měli celkem klid. Sedl jsem si na jeho postel a Jimin za chvilku za mnou přišel taky s notebookem v ruce. Lehl si vedle mě a zapl tam nějaký seriál.

Po nějaké té hodině a něco to skončili a my dál nevěděli co dělat. Ještě jsme tam hledali nějaké filmy nebo seriály na, které by se dalo dívat. Nakonec jsme nějaký našli, vypadal celkem zajímavě. Chvilku jsme koukali, ale potom tam přišla osudová chvíle. V tom seriálu byla jedna scéna, všichni určitě víme jaká…. Začal jsem koukat všude kolem zatímco Jimin z toho nemohl spustit oči.  

Když už to skončilo tak už jsme na nic dalšího koukat neměli náladu. Jimin notebook položil na noční stolek a podíval se na mě takovým zvláštním pohledem, jakoby měl v očích chtíč, ale moc jsem to nedokázal vičíst, jaká emoce se za nimi skrývala.

Najednou se, ale jeho obličej začal přibližovat k tomu mému. Naše rty se zase setkali. Zase ty měkké lahodně jahodové rty na těch mých. Nejdřív to byly jemné a měkké polibky, ale proměnili se v dravé a plné chtíče. Naše jazyky se spojili v jeden a jeho ruce bloudily pod mým tričkem. Měl jsem husí kůži po celém těle, celou místností se ozyvali tlumenné vdychy a mlaskavý zvuk.

Jimin se jeho prstem otřel o mojí bradavku, a já mu tlumeně vzdychl do polibku a prohl se mírně v zádech. Kvůli vzduchu jsme se museli odtáhnout, a oba dva jsme se vydýchávali z toho co se právě teď stalo. Naše obličeje byli pořád hrozně blízko, oba dva jsme si koukali do očí. Trochu jsem zarazil, protože jen tohle se mnou udělalo hodně, moje srdce zběsile tlouklo a můj kamarád, potřeboval pozornost.

,,Nechceš tu dneska přespat, když je ten víkend?” prolomil příjemné ticho Jimin(upřímně nevim co jsem psala za poslední den, takže jestli není pátek tak se omlouvám :D). ,,N-no asi bych mohl, a-ale musím to napsat mamce, aby neměla strach” trošku ještě rozklepaně jsem odpověděl. Vzal jsem do ruky mobil, a napsal mamce, že dnes přespím u kamaráda, a aby neměla strach.

Mobil jsem položil zpátky na noční stolek a otočil se zpátky na Jimina. Chvíli jsme si koukali do očí, než jsem se rozhodl pro jeden krok. Zvedl jsem se na kolena a sedl si Jiminovi na klín,a zpátky spojil naše rty. Jimin byl chvíli překvapený mým činem, ale s radostí se po chvíli přidal.

Jimin mi jeho ruce položil na moje půlky, a silně je zmáčkl. Mírně jsem mu vdychl do rtů a trochu se pohl v bocích. To už jsem slyšel i Jiminův vzdych, jelikož jsem se mým kamarádem o jeho klín.

Když jsme se od sebe odpojili, a nabírali kyslík do plic, tak na mě byla zamířena jedna otázka: ,,Vážně to chceš?” mojí odpovědí jsem si byl jistý jako nikdy ,,Ano!”.

_______________________________________

- ahojky zase se vidime po dlohe dobe :d, ale ted jsem moc nemela cas tak doufam, ze mi to prominete :D

- doufam, se libi a omlouvam se za pripad ne chyby 𑁍𑁍

- I PURPLE YOUU ♡︎♡︎♡︎♡︎

TRUST ME  [JIKOOK] Kde žijí příběhy. Začni objevovat