🥀23.kapitola🥀

56 5 0
                                    

Probudil jsem se se strašnou bolestí hlavy. Pomalu jsem si sedl na postel a zjistil, že už je večer. Podíval jsem se na hodiny, které ukazovaly 20:36. Jen jsem si povzdechl a šel si dát vanu. Vydechl jsem, když jsem ucítil tu horkou vodu a na chvilku zavřel oči. Nic lepšího na uvolnění neznám. Po nějaké té chvilce jsem si jen umyl vlasy a tělo, usušil se a vlezl zpátky do postele. Koukal jsem do stropu a přemýšlel co se to s mým životem děje. Bylo to jako, kdyby mi někdo podkopl nohy na schodech a já se skutálel zase zpátky na začátek aa musel to zase stoupat znovu. ( moje přirovnání be like :D)


Ještě nějakou chvíli jsem přemýšlel a pak už jsem se vydal do říše snů. Ráno mě vzbudilo hlasité pípání budíku, jen jsem ho s nechutí vypl a rozespale vstal a došel do koupelny. Tam jsem jen vykonal ranní hygienu a šel si vybrat nějaké oblečení. Dnes jsem si vzal modré roztrhané džíny a šedou mikinu, pak už jsem si vzal jen batoh na záda a šel do kuchyně. 

Velice jsem doufal, že tam ten chlap nebude. Docela jsem si oddechl, protože mamka už byla v práci a ten chlap už asi taky někam odešel. Jen jsem si vzal banán jako snídani. Pak už jsem na sebe hodil jen boty vzal si klíče a šel směr škola. Konečně jsem stál před školou a jen se na ni díval. Musím uznat, že se mi tam moc nechce, ale tak co. Aspoň, že už je pátek ( omlouvám se, ale vůbec netuším co mají za den tak doufám, že to nevadí jestli je to špatně :’D). Došel jsem ke své třídě a sedl si na svoje místo a připravil si věci na danou hodinu což v tuhle chvíli byla fyzika. 

Hodiny utíkaly strašně pomalu, ale naštěstí tady už byla poslední hodina. Konečně zazvonilo a já se sbalil a měl namířeno ven. Jenže to by nebylo ono kdyby mě někdo za kapuci nestáhl na záchody. Ano samozřejmě nikdo jiný než ti tři to nebyli. ,,Ale ale s kým se to zase setkávám” jen se ušklíbl a hodil mě na zem. Už jsem se nijak nebránil, protože to ani nemělo cenu. Byli na mě tři a už jsem se o to jednou pokusil ale dopadlo to pro mě hůř. 

Když asi byli spokojeni s tím co udělali jen si do mě každý ještě kopl a pak odešli. Nějak jsem se pokusil zvednout, ale moc se mi to nedařilo. Na konec jsem se s pomocí umyvadel postavil a opláchl si obličej, aby to nešlo tak poznat. Když už jsem se nějak upravil tak jsem se rozešel k východu. Hned jsem mohl vidět kluky jak si povídají.

 Měl jsem v plánu je obejít a jít se třeba projít nebo něco, protože se mi moc domů nechtělo, ale marně. ,,Ahoj Kooku, nechceš s námi jít někam?” zeptal se mě Tae. ,,No k-klidně pokud v-vám to nevadí” trochu jsem zvedl hlavu a můj pohled skončil na Jiminovi, který se na mě usmál. ,,Kdybys nám tu adil tak se tě neptám né” zasmál se Tae a chytl mě okolo krku a přitáhl si mě do obětí. 

Pak už jsme jen vyšli. Jen jsme chodili po parku a povídali si ,,Dá si se mnou někdo zmrzku?” zeptal se Namjoon. Tak jsme si šli koupit zmrzku a společně si sedli na lavičky. ,,Co chcete potom dělat?” zeptal jsem se. Všichni jen pokrčili rameny a lízali jsme zmrzku dál. Když jsme to dojedli tak jsme si jen povídali a ja se jen podíval na čas, bylo 17:21. ,,Hele kluci já už asi půjdu domů, když tak se můžeme domluvit třeba na zítřek nebo tak” na konci jsem se na ně usmál. 

Musím říct že za tu dobu co jsem se s nimi začal bavit tak mi dost přirostli k srdíčku a jeden z nich o trochu víc, ale tak co se dá dělat lásce se nikdo nevyhne. ,,Tak dobře, ale na ten zítřek by to možná šlo ne?” všichni jen přikývi ,,Hele a nechcete vytvořit skupinu a tam by jsme se nějak domluvili?” navrhl Yoongi ,,To je dobrý nápad” řekl jsem a už jsem se s nimi loučil. Už jsem mířil směrem k našemu domu. Jen jsem odemkl a vešel dovnitř. ,,Ahoj mami jsem domaa” vyzul jsem si boty a vydal se do kuchyně kde stála mamka a vařila večeři. ,,Ahoj Jungkookie” hned se na mě otočila a dala mi pusu na čelo. ,,Za chvilku bude jídlo tak si sedni ke stolu. 

Když jsme dojedli tak jsem zalezl do svého pokoje a hodil sebou na postel. Přišlo mi oznámení. TaeTae vytvořil/a skupinu s vámi a 5ti dalšími… 

TaeTae 🐯: 

čaukyy, jak se teda domluvíme na ten zítřek? :)

Chim 🐥:

já nevím je mi to celkem jedno         \_( ° - ° ) _/

Sunshine 🌞: 

mě asi taky :D

Joonie 🐙: 

no já mám zítra čas až od 15 

Jinnie 🌸: 

mě je to taky nějak jedno :|

Yoongi 😼:

Taky mi je to jedno....

                                                                                                                       Kookie 🐰: 
                                                                           takže třeba zítra v 16h u kavárny?

Chim 🐥: 

jo to by šlo :D

TaeTae 🐯: 

okk :)

Joonie: 

dobře 😺

Jinnie:

budu tam 🙃

Yoongi 😼:

Fajn snad tam budu 🤡

Když už jsme se nějak domluvili tak jsem si šel dát jen sprchu. Přišel jsem do koupelny a zamkl za sebou pro jistotu. Sundal jsem si ze sebe oblečení a zalezl si pod sprchu. Moje tělo se uvolnilo, když na ně dopadaly horké kapky vody. Už jsem ležel v posteli a projížděl sociální sítě. Když mě to přestalo bavit tak jsem se zachumlal do své peřiny a snažil se usnout. 

_______________________________________

- .....ups trochu po hodně dlouhé době zase kapitola 😅 doufám že se bude líbit

- omlouvám se za chyby 💜

- I PURPLE YOU 💜💜💜
  

TRUST ME  [JIKOOK] Kde žijí příběhy. Začni objevovat