🥀3.kapitola🥀

115 7 1
                                    

Když jsem za ní došel tak jsem jí začal pomáhat s vařením a nad tím přemýšlel kdo by tak mohl v tuhle dobu přijít. Dělali jsme kimchi mé oblíbené jídlo.

Když jsme to dodělaly tak jsem šel poklidit a pak už jsem slyšel zvonek. Mamka hned šla otevřít já jsem šel za ní a uviděl jsem nějakého muže. Mamka mu hned skočila kolem krku a oba se tam pár minut obímali.

Ten muž vešel dovnitř a zul si boty a pak semnou navázal oční kontakt. "Ahoj já jsem Dae-Hyun říkej mi Dae" představil se mi a podal mi ruku.

Já ji přijal "J..já jsem Jungkook" vykoktal jsem a přešel do obýváku.

"Dáš si s námi večeři?" zeptala se ho a on jen přikývl na souhlas a já se hned vydal do kuchyně a vyndal tři talíře a na dal na ně jídlo a přinesl na stůl.

Společně jsem se najedli a pak jsme si společně sedli na gauč a nastalo trapné ticho.

Pak ho někdo prolomil " A kolik ti vlastne je Jungkooku?" polkl jsem a odpověděl jsem "17" odpověděl jsem a tak jsem se začali bavit.

Když už byl dost hodin odešel jsem do svého pokoje zavřel jsem dveře a svalil se do postele. Nemohl jsem prestat myslet na Jimina a nemohl jsem se dočkat až ho zítra uvidím před školou.

Po chvilce přemýšlení nad Jiminem jsem vstal z postele a šel si dát sprchu. Sundal jsem ze sebe všechno oblečení a vlezl si do sprchového koutu a pustil na sebe horkou vodu. Umyl jsem si vlasy a tělo a vylezl ze sprchy.

Na sebe jsem si dal čisté boxerky a volné tryko na spaní. Vyfoukal jsem si vlasy a zalezl do postele.

Po nějaké době převalování jsem konečně usnul a vydal se do říše snů.

_______________________________________
Omlouvám se za chyby 🙃

Doufám, že se moje ff bude líbit 💜

A další kapitola až zítra 🥰

TRUST ME  [JIKOOK] Kde žijí příběhy. Začni objevovat