Ráno mě probudilo hlasité pípání budíku s nechutí jsem ho vypl a vstal jsem z postele vešel do koupelny spáchal ranní hygienu a došel je své skříní.
Vzal jsem si černé uplé džíny s dírami na kolenou a bílé volné triko a nějakou větší mikinu vzal jsem si batoh a sešel schody dolů za mamkou, která už odcházela.
"Snídani máš na stole já, už musím běžet" řekla dala mi pusu na tvář a vyběhla ven z domu.
Já jsem se nasnídal vzal si boty a vyrazil do školy.
JIMIN P.O.V
Přicházel jsem ke škole a první koho jsem zahlédl být ten nový kluk chtěl jsem za ním jít, ale zastavilo mě silné obětí. Bylo to Tae, obětí jsem mu opětoval a pak si s ním stoupl k ostatním.
"Tak co Jimine jaké máš dnes po škole plány?" zeptal se mě Hobi a já jen pozvedl ramena "Nevím asi nic stejně nám dá ta kráva zas nějaký úkoly nebo budem psat zítra nějaký test takže půjdu domů" řekl jsem s neutrálním výrazem a Tae si toho očividně všiml.
"Stalo se něco?" zeptal se mě já se na něj jen podíval a řekl "Ne nic co by mělo?" mírně jsem se usmál podíval se na mobil na čas. "Hele kluci já už půjdu za chvíli zvoní" řekl jsem a odešel, ale v tu chvíli jsem si všiml, že se na mě někdo dívá otočil jsem se tím směrem a stál tam Jungkook.
Když jsem se na něj otočí začal si hrát s prsty a koukal do země tak jsem se otočil a pokračoval do třídy.
Bylo mi to divné už i ten první den co přišel se na mě díval jako na svatý obrázek. Došel jsem do třídy s myšlenkami jinde jsem si připravil a sedl si do lavice. Z mých myšlenek mě probudilo hlasité zvonění a už to zase začalo to mučení.
Už to bylo poslední hodina Matematika v duchu jsem si řekl to přežiješ pak už půjdeš domů do své postele a potom jsem se zase věnoval mluvení učitelky. Matika mi šla takže sem nemusel dávat pozor takže sem si položil hlavu na stůl a zavřel oči.
"Ták na skoušení půjde pan Park" uslyšel jsem svoje jméno tak jsem otevřel oči a uviděl jsem, že se na mě celá třída dívá.
Otráveně jsem vstal a šel k tabuly a napsal výsledek a odešel všichni na mě dívali s udivením "No dobře dnes za 1" řekla učitelka a já s nezájmem si sedl spatky do lavice.
Po chvilce začalo zvonit já si začala balit věci a vypadl ze třídy.
Na chodbě jsem potkal Taeho "Ahoj Tae" mávl jsem na něj a usmal se "Ahoj Jimine pozdravil mě nazpátek a i ten jeho obdélníkovým úsměv.
Společně jsme sešli schody a vypadly jsme konečně z tý prokletý budovy pak jsme se rozdělili a já se vydal domu, ale pak jsem si všiml toho kluka jak se schovává za stromem.
Došel jsem za ním a on se na mě vyděšeně díval "Ahoj Jungkooku" pozdravil jsem ho "A...Ahoj" zakoktal "Jen jsem se chtěl zeptat jestli by jsi nechtěl jít ven a nějak se víc seznámit" řekl jsem a jemu se rozzářili oči a přikývl "J...Jo klidně".
_____________________________________
- omlouvám se za chyby
- doufám, že se bude můj příběh líbit 💜
ČTEŠ
TRUST ME [JIKOOK]
FanfictionJungkook nastoupí do nové školy a doufá že tam potká svou druhou polovičku. -zvládne Jungkook nástup na novou školu? -najde ji? 🥀💜💛