Ráno mi začal zvonit budík, jen jsem se líně zvedl a vypnul ten otravný zvuk. Pomalu jsem se posadil a promnul si oči. Když jsem se zvedl a doplouži se do koupelny a vykonal ranní hygienu tak jsem na sebe jen hodil mikinu a obyčejné džíny a šel do kochuně. ,,Dobré ráno Jungkooku” ,,Dobré” pozdravili jsme se a já zase chytil křeče do břicha, ale snažil jsem se před mamkou dělat, že nic. ,,Já už zase musím jít do práce” povzdechla si. Jen jsem přikývl a snažil se dál skrýt bolest břicha.
Když jsem slyšel jak se zabouchly dveře hned jsem začal hledat prášek proti bolesti. Když jsem ho našel, rychle jsem ho zapil. Už jsem si jen vzal batoh na záda a vyrazil z domu. Po nějakých minutách jsem přišel před školu kde do mě někdo strčil. Jak jinak než Sehun a za ním stály Chen a Kai. Jen se začali smát a ještě si do mě každý kopl a pak odešli.
Jen jsem se zvedl a zamířil rovnou do třídy, ale zastavila mě něčí ruka. ,,Jungkooku potřebuju s tebou mluvit” hned jsem poznal, že je to Jimin. Jen co jsem slyšel jeho hlas tak se mi nahrnuly slzy do očí ,,Já-” nic jsem ze sebe nebyl schopný vydat a jen jsem se mu vytrhl a pokračoval do třídy se slzami v očích.
Dnes to utíkalo celkem rychle, už jsem čekal na poslední zvonění a pak už konečně volnost. ,,Jen vám dopředu oznamuji, že příští týden si napíšeme test na probranou látku” jen jsem protočil očima a začal si pomalu balit věci. Když už konečně zazvonilo tak jsem jen hodil batoh přes ramena a vyšel ze třídy ven. Venku před školou jsem uviděl Taeho jak na mě čeká.
,,Ahoj” vřele jsem ho pozdravil ,,Ahoj, tak můžeme jít?” jen jsem přikývl a vyšli jsme směr kavárna. V kavárně jsme si vzali horkou čokoládu a vyrazili si sednout do parku. ,,Jungkooku?” ,,Ano?” ,,Můžu se tě na něco zeptat?” ,,Hmm” jen jsem čekal co z něj vypadne ,,Jak to vlastně je mezi tebou a Jiminem? v poslední době jste se přestali bavit”, když to Tae dořekl tak jsem se zadusil čokoládou. ,,N-no jak to říct….. “ trochu jsem se odmlčel a přemýšlel jak mu to mám říct ,,Na té párty to všechno začalo, v poslední době se mi Jimin začal líbit. Když jsem se mu to pokusil říct tak mě odmítl řekl, že to takhle nechce a, ž-že chce zůstat jen kamarád a tak trochu se mě to dotklo, protože přeci jen jsem k němu začal něco cítit a a-” odmlčel jsem se, když se mi vybavila ta chvíle kdy mi to řekl. Po tváři mi stekla slza.
,,Tak teď už víš proč, ale slib mi, že to nikomu neřekneš” otočil jsem se na něj a koukali jsme si do očí nějakou tu chvilku ,,Neboj zůstane to jen mezi námi” vřele se na mě usmál a objal mě. Jeho objetí jsem přijal a po tváři mi steklo pár dalších neposedných slz. Když jsme dopili čokoládu tak jsme se šli projít po parku a jen letmo koukl na čas ,,15:23” řekl jsem si v duchu a rozmyslel si, že už asi půjdu domů, protože dnes mamka přijde dříve práce tak, abych byl doma.
,,Hele Tae já už asi půjdu domů” jen se na mě otočil a přikývl ,,Dobře tak si užij víkend a děkuju za hezké odpoledne” usmál jsem se na něj ,,Jo já taky moc děkuju za hezké odpoledne a neboj, zůstane to jen mezi námi” vřele jsme se na sebe usmáli a rozešli se každý svojí cestou.
Už jsem vstupoval do domu a uslyšel jsem zvuky z kuchyně. Opatrně jsem vešel do kuchyně a trochu jsem se lekl, protože se tam líbala s nějakým chlapem, ale, když mě zpozorovala tak ihned přestali. ,,J-Jungkooku, jak to že jsi doma tak brzy? já myslela, že jsi s kamarády venku” trochu nervózně se usmála a podívala se a toho muže. ,,N-no Tae už musel jít domů a-” přerušil jsem se kvůli tomu muži, hrozně divně se na mě díval a ke všemu mi byl hrozně povědomý. ,,Jungkooku tohle je Daehyun, jestli si na něj pamatuješ” jen jsem přikývl a chtěl odejít do pokoje, ale mamka mě zavolala zpátky.
,,Jungkooku, prosím umyj nádobí já ještě musím skočit do obchodu pro nějakou zeleninu a maso” jen jsem přikývl a došel do kuchyně a začal mýt nádobí. Jen jsem slyšel jak bouchly dveře a v domě nastalo ticho. Jediné co bylo slyšet byla tekoucí voda a nádobí otírající se o sebe. Ale najednou mě Dae chytil za ramena a přitiskl mě na zeď.
Vyděšeně jsem se na něj díval ,,Ty malej spratku! neser se mezi nás, je ti to jasný!” jen jsem přikývl a chtěl jít dodělat to nádobí, ale on mě nepustil ,,Jestli jí o tomhle řekneš, tak budeš mít tady ještě větší peklo než teď “ byl jsem zticha a jen pomalu přikyvoval. Když mě konečně pustil, tak jsem šel dodělat to nádobí.
Mamka už přišla domů, takže jsme začali připravovat večeři. Po večeři jsme se odebral do svého pokoje kde jsem se zamkl. Většinou to nedělám, ale ten chlap mi naháněl strach. Dnes jsem se rozhodl si dát jen sprchu. Zalezl jsem do koupelny, sundal ze sebe oblečení a zalez si pod sprchu. Vydechl jsem nad tou příjemnou tekoucí vodou po mém těle.
Když jsem vylezl ze sprchy tak jsem na sebe hodil nějaké tričko a boxerky a zalezl do postele. Chvilku jsem přemýšlel nad tím co mi ten chlap řekl ,,Budeš mít ještě větší peklo než teď “ prolétla mi hlavu ta věta. Jak jako větší peklo než teď? ptal jsem se sám sebe. ještě další chvilku jsem přemýšlel a pak už jen jsem se vydal do říše snů.
_______________________________________
- moc vám děkuju za to, že tohle ještě někdo čte 🥺 pro začátečníka jako jsem já je to pocta 🥺❤️💜
- omlouvám se za chyby 💜
- doufám že se bude líbit 😅💜
- I PURPLE YOU 💜💜💜💜💜
ČTEŠ
TRUST ME [JIKOOK]
FanficJungkook nastoupí do nové školy a doufá že tam potká svou druhou polovičku. -zvládne Jungkook nástup na novou školu? -najde ji? 🥀💜💛