⭐Zostaw gwiazdkę⭐
Pov. Patryk
"Kocham Cię" - każdy uwielbia te słowa. Ja ich prawie nie znam...
Nigdy nie zostały wypowiedziane szczerze do mojej osoby. Smutne prawda?
Według mnie bardzo.
Nie wiem jak niektórzy w ogóle ich nie szanują. Trzeba docenić czyjąś troskę, nawet tą najmniejszą która wydaje się być błaha lub niepotrzebna.
Każde wsparcie jest najważniejsze na świecie.
Nigdy nie miałem wsparcia od nikogo. Zupełnie nikogo.
Rodzice? Nie interesują się mną ani trochę.
Dziadkowie? Nie żyją od kilku lat.
Reszta krewnych? Nie utrzymuje ze mną kontaktu
Przyjaciele? Nie mam ich.
Znajomi? Brak przyjaciół równa się z brakiem znajomych.
Koledzy z neta? Nawet ich nie mam.
Jestem chodzącym błędem. Największym na świecie nieudacznikiem.
Jeśli miałbym opisać siebie mógłbym powiedzieć, że jestem nikomu niepotrzebnym człowiekiem, nic nie wnoszącym do życia kogokolwiek.
Przemoc fizyczna i psychiczna? W moim starym liceum to była dla mnie najzwyczajniejsza codzienność.
Siniaki na nogach, rękach, nawet na brzuchu się znalazły.
Limo pod okiem? Oczywiście! Również było i to nie raz.
Czy ktoś zwracał na to uwagę? Jasne, że nie.
Najlepsze jest to, że nic tamtym ludziom nie zrobiłem.
Jednak wszystko co złe, było moją winą z w ogóle nie wiadomych przyczyn.
Druga połówka? Nigdy jej nie miałem. Wolałem się w to nie mieszać. Jedyne co bym zrobił to zranił osobę która rzekomo by mnie kochała.
Takie jest właśnie moje życie. Pełne przemocy ze strony rówieśników, brak jakiegokolwiek zainteresowania i miłości.
Jutro idę do nowej szkoły. Stres zżera mnie od środka. Głowa boli niemiłosiernie. Nawet tabletki już nie pomagają.
Mam nadzieję, że chociaż tam będę miał spokój.
Moim jedynym marzeniem jest mieć jedną osobę na wyłączność i żyć przy niej aż do grobowej deski...
__________________________________
Ohayo! Postanowiłam sobie napisać książkę bo mam nudne życie.
Mam nadzieję, że się spodoba. Jakoś niedługo wleci 1 rozdział.
Bay! 🦋
CZYTASZ
Tylko on | MxP
Fanfic16-nasto letni Patryk Skóbel wraz z rodzicami przeprowadza się do stolicy. Chłopak od dawna nie jest obiektem zainteresowania swoich opiekunów prawnych. Jego życie jest monotonne, bez jakichkolwiek konkretnych celów. Razem ze zmianą miejsca zamiesz...