|10|

2.2K 144 322
                                    

⭐Zostaw gwiazdkę⭐

Pov. Patryk

Jakąś godzinę temu Maciek poszedł do siebie. Aktualnie była jakoś pierwsza w nocy a ja siedziałem sam w ciemnym pokoju. Nie zamieniłem z moją mamą ani słowa na temat taty.

Usłyszałem powiadomienie z telefonu. Włączyłem urządzenie a na ekranie pojawił się komunikat "Maciek 🙋‍♂️ wysłał wiadomość". Odblokowałem telefon i wszedłem w naszą konwersację.

Maciek 🙋‍♂️

Jak się czujesz?

Ja

Nie najlepiej ale miło że pytasz

Maciek 🙋‍♂️

Jutro po szkole do ciebie przyjdę. Musisz narazie odpoczywać, najlepiej zostań w domu

Ja

Jasne, zostanę

Nawet nie miałem zamiaru tam jutro iść

Maciek 🙋‍♂️

To dobrze, teraz leć spać Patryczek

Wyśpij się w końcu a nie siedzisz po nocach jak zwykle

Ja

Tak tak mamo już idę spać

Dobranoc ❤️

Maciek 🙋‍♂️

Dobranoc ❤️

Wyłączyłem urządzenie i włożyłem je pod poduszkę. Położyłem się okryty kołdrą aż po szyję i próbowałem zasnąć. Przekręcałem się z jednego boku na drugi i tak przez dobre dwie godziny.

W końcu nie wytrzymałem i spowrotem usiadłem na łóżku. Przetarłem twarz dłońmi i znów sięgnąłem po telefon. Przypomniałem sobie słowa Maćka.

"Nie ważne co będzie się działo, która będzie godzina czy cokolwiek innego, obiecaj mi, że będziesz mówił o wszystkim co się dzieje"

Wszedłem w kontakty i wybrałem numer starszego. Za pewne śpi, trudno najwyżej go obudzę. Nie powinien być chyba na mnie zły. Kliknąłem na zieloną słuchawkę i wziąłem rozmowę na głośnomówiący.

Jeden sygnał, drugi, trzeci. Za czwartym odebrał.

- Co się stało? - spytał zaspanym głosem i ziewnął.

- O kurde obudziłem cię? Przepraszam - odpowiedziałem lekko się czerwieniąc na twarzy.

- Tia, ale na luzie mów co się dzieje, że dzwonisz - mówił spokojnym głosem.

- Nie mogę spać, potrzebuję z kimś pogadać. O czymkolwiek, po prostu chcę czuć twoją obecność.

- Nie ma sprawy - zaśmiał się delikatnie.

Tylko on | MxPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz