|5|

2.5K 162 305
                                    

⭐Zostaw gwiazdkę⭐

Pov. Patryk

Od ostatnich wydarzeń minął tydzień. Przez ten okres czasu Maciej przypruł się do mnie przynajmniej dwa razy.

Miałem kilka siniaków na nogach i dwa na rękach. Zawsze mogło być gorzej.

Nadal za wszelką cenę próbowałem dowiedzieć się jak najwięcej o starszym chłopaku. Nie było to łatwe, ze względu na to, że jedyne nasze "rozmowy" odbywały się w niezbyt ciekawych dla mnie warunkach.

Aktualnie siedziałem wraz z Kubą na geografii. Jedna, o ile nawet nie jedyna ciekawa lekcja na którą zawsze chętnie chodziłem. W przeciwieństwie do innych przedmiotów, rozumiałem dosłownie wszystko.

- Ej - szepnął Kuba szturchając mnie w łokieć na co odwróciłem wzrok w jego stronę - coś długo nie śledzisz Maćka. Odkochałeś się już? - zapytał przez lekki śmiech.

Tia, super żarty. Uśmiałem się do łez.

- Mhm tak tak, zakochałem się w typie który mnie bi - w tym momencie przerwałem.

Nie mogłem się wygadać. Miałbym przewalone jeszcze bardziej. Ani on, ani Marcin nie wiedzieli o sytuacji między mną a brunetem.

- Czemu przerwałeś? Halo Patryk - po raz kolejny mnie szturchnął - odezwij się.

- Nawet nie wiem co chciałem powiedzieć - zaśmiałem się co oczywiście musiał zauważyć nauczyciel.

- Ostatnia ławka, ciszej tam - powiedział patrząc się na nas.

Oczywiście cała reszta kalsy też musiała się spojrzeć. Jakby nie mieli swojego życia.

- Zapomniałbym - zaśmiał się sam z siebie - 25 maja, czyli za równy miesiąc organizowany jest międzyszkolny konkurs z geografii. Muszę zebrać grupę uczniów chętnych, więc jeśli ktoś chce się zapisać proszę przyjść do mnie na przerwie po szóstej lekcji. Będziecie pracować w grupie, każdy dostanie materiał który powinien przerobić i nauczyć się na pamięć.

W końcu jakiś konkurs dla mnie. Postanowiłem się zgłosić, co mi szkodzi. Zaraz po tym wybrzmiał dzwonek. Razem z Kubą spakowaliśmy się i wyszliśmy z klasy. Dołączył do nas Marcin i we trójkę poszliśmy pod salę w której mieliśmy mieć kolejną lekcję.

<<<Time Skip>>>

Szedłem w kierunku sali numer 13 aby zapisać się na konkurs z geografii. Przerobienie tego materiału nie powinno mi zająć jakoś dużo czasu.

Kiedy wszedłem do pomieszczenia usłyszałem znajomy mi głos. No nie, jestem w dupie.

- Dobrze, dziękuję Panu bardzo - powiedział brunet po czym skierował się do wyjścia.

- Poczekaj chwilę! - powiedział donośnym tonem Pan Krzysztof - a ty Patryk za pewne przyszedłeś się zapisać tak?

- Tak - odpowiedziałem nieśmiało omijając Macieja.

- Okej, proszę oto twoje notatki. Przydzieliłem ciebie i Maćka do przerobiienia materiału o elektrowniach w Europie oraz rzekach na Świecie. Najlepiej by było gdybyście pouczyli się tego razem - uśmiechnął się i zaczął zapisywać moje imię i nazwisko na kartce.

Tylko on | MxPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz