Selammmm ben geldimmmmmm neyse hadi uyarı
Bu bölüm çok ateşliiii hahah!
Barbara'nin ağzından: lafımı söyledikten sonra yukarı çıktım. Ve ağlamaya başladım. Ben daha küçüğüm hayallerim var ben Luke seviyorum eğer evlendiğimi duyarsa yüzüme bile bakmaz tanrım!
Ve hemen kapı çaldı nialldı: bebeğim kapıyı lütfen aç. Ben: abi lütfen git lütfen git. Niall yanıma oturdu: bak barbara belki o iyi birisidir hemen ön yargılanma bitanem. Ben: ama abi o yemekte bacaklarımı elledi abi çok korktum. Niall: bak bebeğim ben çok Üzgünüm ama çok Yakıştınız biliyormusun! Hemen koynuna girdim ve ağlamaya başladım: abi ya bana bir şey yaparsa.
Niall: bebeğim merak etme eğer sana bir şey yaparsa onu öldürürum. Hemen sarıldım.
Hemen Louis geldi: aaaa bensizmi sarılıyorsunuz
Ben: gel buraya benim canım abim. Ben: sizi cok seviyorum. Niall-louis: bizde seni çok seviyoruz dedi......
Harrynin ağzından kilise: hersey hazırdı. Ama varya iyiki o kızla evleniyorum, onu öyle bir becericegim ki mahalle duyacak yandım güzelim sen. Barbara gelin odasında idi. Annem: tatlım iyiki bu kızı aldık çok güzel bir kız. Ben:evet annecim. Hemen Mr.Ocanel geldi: Merhaba harry.
Ben: hoşgeldiniz buyrun. Louis: merhaba dostum çok yakışıklı olmuşsun. Ben: Sağol dedim gülümsedim........
*******
Harrynin ağzından devam: herkez gelmişti. Barbara çıktı louis ile, o bumuydu harika olmuştu. Herkezin gözü barbaradaa idi ve peder geldi.
Ben: Harikasın Bebeğim. Barbara: sende teşekkür ederim çok incesin harry. Dedi. Ama ağlıyordu.
Peder: evet hanımlar beyler ve gençler hepiniz hoşgeldini. Evet başlıyorum. Siz harry styles barbara austini karılığa kabul ediyormusunuz?
Ben: evet dedim ve herkez alkışladı. Peder: evet siz barbara austin harry stylesi kocalığa kabul ediyormusunuz? Evet itirazı olan ya konuşsun yada sonsuza kadar sussun. Hemen kapı açıldı lan bu lukeeeeeeee! Luke: itiraz ediyorummmmm!!
Barbara: Luke!? Luke: bebeğim evlenme onunla.
Ben: hadi bebeğim benimle sonsuza kadar evlen,
Ocanel: hadi bak barbara yoksaaaa! Barbara: luke seni çok seviyorum aşkım ama evlenmek zorundayım k-kabul e-ediyorum dedi. Babam: atın şunu dışarı!!, dedi ben: Harikasın. Barbara : sus lütfen sus. Ben: artık benimsin bebeğim benim.
Ben:gece başlıyorrrrr!
******
Düğün bitmişti ve ben çok içmiştim. Ben: bebeğimmmmmmğğğ ğögüslerin harika hadi benden kaçma. Barbara eve doğru koştu.Bende içeri girdim. Hemen üstümü değiştirdim.
Ben: bana bak eğer buradan bir kaç kızım varya seni öyle bir beceririmki ölürsün ben kız becermeye gidiyorum beni bekliyorlar. Barbara: p-peki s-sen n-nasıl i-istersen. Ben: güzellllllll! Bu arada çok sexsisin. Dedim ve sexsice sırıttım.
Hemen range rovera bindim ve yola koyuldumm.....
********
Barda bir inletiyordum ama her bastırdığımda barbara aklıma geliyordu. O kocaman sütyenini taşıran göğüsleri, mavi gözleri ve sütun gibi bacakları ile beni benden alıyordu. Ama çok masumdu o. Anna: ah aahhhh harry daha hızlı.
Bende barbara zannettim yani gözüme geldi ve daha hızlandım. Anna: Ahhh harry sen bu işte çok iyisin. Ben: b-ben biraz aşağıya ineceğim. Anna: neden harry. Ben: bana soru sorma! Hemen mavi dar pantolumu giydim ve beyaz gömleğimi giydim.
Ahh be güzelim insanlar düğün gecesinde evlendikleri kişi ile sexs yapar ama biz!? Neyse kaygan merdivenlerden aşağıya doğru inmeye başladım. Vee barmene seslendim: heyy lan bana bir tekila koy. Barmen: peki efendim dedi....
****** 4 haziran 2012 saat 4:45*******
Barbaranın ağzından: harry gittikten sonra koca villada yalnız kalmıştım ve bende uyuya kalmıştım
Tam kalkacakken sarhoş adam sesi duydum. Hemen cama koştum. Aman tanrım! Bu harrydi.
Harry: barbaraaaaaaaağğ bebeğimmmmmmğğğ kapıyı açcçç! Eyvah ben şimdi ne yapayım. Harry: aşkım hadii! Ben hemen kapıya koştum. Lanet olsun sütyenimle yatmışım. Hemen üstüme yeni şalımı aldım. Ve bahçeye koştum. Ve harrynin omzundan tuttum. Harry: bebeğimmmmmmğğğ seni çok özledim. Ben: sus harry sus. Hemen içeri soktum. Ben:ığuğğ harry iğrenç kokuyorsun hadi banyoya git. Harry: bir şartla. Ben: ne şartı.
Harry: sende benimle banyoya gelirsen. Gözlerim fal taşı gibi açıldı. Ben: olmaz olmaz yapamam hadi git sen yap. Harry hemen şalımı yırttı. Ben: ama onu daha yeni almıştım. Harry: ben sana alırım bebeğim. Hemen beni öpmeye başladı.
Ben:h-h-harry yapma lütfen hadi banyoya git.
Harry; ımmmmmm!!! Hemen beni kucağına aldı.
Ben: harry ben rgl oldum seninle olamamki!
Harry: güzelim eğer rgl olsaydın tuvalette kanlı pedlerini görürdüm. Lanet olsun doğru! Ben: e şey benim çişim geldi. Hemen harry odaya soktu ve kapıyı kilitledi. Ve dudağıma yapıştı. Ve eliyle kadınlığımıellemeye başladı. Ben: ahh yapma harry. Harry hemen sütyenimi çıkardı. Çok utanmıştım anlatamam size artık mosmor olmuştum. Harry göğüslerimi emmeye başladı.
Sonra ise pantolununu beyaz gömleğini çıkardı.
O kadar cezbediciydiki bakışları Tanrım!!
Penisini çıkardı ve ben gözlerimi kapattım.'Tanrım bu_bu çok büyük!' Sinsice sırıttı bana bakarak.
'Senin içine girecek ama Tanrıya dua etmelisin güzelim' dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Ve beni nazikçe yatağa yatırdı ve kilodumu çıkardı çok utanmıştım yanıyorum ah! Ne yapıyor bu!
Dilini kadınlığımda gezindiriyordu ve karnımda hareketlenmeler oluyordu. Artık her ikizimizde çırılçıplak olmuştuk. 'H-harry?' Şehvet dolu gözlerini gözlerim ile buluşturdu 'Evet bebeğim?'
'Ç-çokmu acıyacak?' Alnımdan öptü 'Hayır hiç hissetmeyeceksin tamamı? Güven bana ki haz olarak kalacak' gülümsedim ve tam derin bir nefes alacakken içimin dolduğunu hissettim ve harry içime girmişti boşluğumu doldurmuştu penisi ile.
'A-aman T-tanrım ah! Çok acıyor!' Derin derin nefes alıp veriyordum acıyordu ama harry'nin dediği gibi haz olarak vardı. Tırnaklarımı sırtına doğru esir tuttum oda inliyordu. Bu anın hiç bitmesini istemiyordum ama çok utanıyordum.'Tanrım! Harry lütfen yavaşla dayanamıyorum!'
Yaşım bir kızın seks yapacak kapasitesinde olduğunu sanmıyordum, bu konuda kendime güvenemiyordum. Karnımda hareketlenmeler ve kasıklarımda ağrı sızı hissediyordum, 'ow! Harry,harry, harry lanet olsun lanet olsun!!' Dudaklarını dudaklarım ile buluşturdu 'S-siktir adımı inle diyorum sana beni sevdiğini söyle adımı inle!!' Harry'de defalarca inliyordu. 'Seni seviyorum,seni seviyorum, seni çok seviyorum.'
İçime öyle sert giriyorduki ow! Tanrım bence yeter!! 'Immm harry!!' İçimde sıcak birşeylerin aktığını gördüm ve onun korkusuyla çığlıklarım 2'ye katlandı. 'Aman tanrım harry!!' İçime boşalmıştı. Ve içimden yavaşça çıktı ve kanlar akmaya başlamıştı derin bir nefes verdim ve biraz daha çığlık attım canım yanıyor ve kasıklarım ağrıyordu. Artık bir kadın olmuştum, harry'nin kadını içimde ona bir nefret olsada onu kalbim seviyordu ve bende sanırım. 'Canın yanıyormu?'
Gülümsedim 'Evet şimdi geçer umarım.' Elleri ile belimi kavradı ve üstümüze yorganı örtmeden önce kirliliğe attık kanlı çarşafı eli ile yine belimi kavradı ve üstüme yorganı örttü;'SENİ SEVİYORUM BİRTANEM!'
DÜZELTME YPTIM IYI OKUMALARRRR....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış|| H.S Fanfic|| #Wattys2015 {düzenleniyor}
FanfictionAkla gelinmeyecek bir tehdit. Harry ve Barbara'nın hayatını mahvedecek kadarmıdır? Kötü insanlar! Mafyalar. Sizce etkilermi mahvedermi¿? ''Sizi Asla Bırakmayacağım Ne Olursa Olsun!'' ||Kaçış H.S Fanfic sizlerle,iyi okumalar.♡|| © Tüm Hakları Saklı...