[Zero] B-Beni Bu Sapığa Berdel Veremessiniz O Kadar!

2K 110 30
                                    

Selam bu yeni Hikayem neyse hadi okuyun fzla okuyun haa! Warning!: harry 21 yaşında Barbara 1٦

1 yıl sonra *^ Berdel zamanı

Mutli barbara karakter degişmedı hanı dıger kız 2. resmi

Merhabalar Ben Barbara Austin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhabalar Ben Barbara Austin. 18 yaşındayım ve ve üvey annem varr annemi küçük yaşta kaybettim. Ama abilerim var adı niall ve louis.

Hemen aşağıya indim sonra babam Üzgün surat ile yanıma geldi üvey annem ise gülüyordu yani sevinçten geberecekti orospu! Babam: kızım seninle konuşmam gerek ben: baba yaa ama!

Üvey annem: aaaa kızım otur bi kısmet ayağına kadar geldi. Ben: n-ne ne kısmeti ne ayağı yaa!

babam: kızım hani abin bizim yan komşumuz harryler varya niall gemma yı seviyor ve anneleri vermiyor onlarda birbirlerin delice SEVIYORLAR.

Ve bu yüzden seni harrye berdel vereceğiz ve benim paraya çok ihtiyacım var. Ben: h-hayır baba ben onunla evlenenmem o benden 4 yaş büyük baba nasıl verirsin haa ben onunla evlenemem!

Babam tokat attı annemde memnunmuşçasına güldü. Babam: bana bak onlar çok zengin hatta harry seni çok güzel bulmuş ve ne yaparsa karşı gelme kızım benim paraya ihtiyacım var.

Annem: aynen kızım baban doğru söylüyor. Şıllık
Seni! Ah iç ses. Ben: baba beni yani para uğruna Satacaksın yani sana inanmıyorum. Niall: bebeğim ben çok Üzgünüm. Ben: Üzgün olma abi olma ben o fasulye sırığı ile! Niall: o fasulye sırığı dediğin adam dünyanın en zengin adamı vede şanslısın harry seni seviyormus! Hemen ağlayarak odama çıktım benim yaşım daha çok küçük tanrım olmaz ben onunla evlenemem! Annem hemen seslendi: bitanem hadi harrylere gidiyoruz açık giyin. Hemen gözyaşlaramı sildim. Ben: tamam geliyorum.

Dedim ve giyinmeye başladım. Etek çanta ve siyah gömlek siyah hırka giydim ( multide;)

*****

Harry Styles ^_^

Annem herseyi hazırladı kızı çok merak ediyorum bencede evlenme zamanım geldi annem sapıklık yapmamam için uyardı hemen kapı çaldı gelenler onlardı ama kızı göremedim.

Kız en son girdi bay ocanel: Merhaba oğlum akşamlar. Ben: teşekkür ederim efendim buyrun. En son kız girdi uffffff anasını bu ne lan!

Bebek Yüzlü mavi gözlü Kıvırcık saçlı ve offf aman tanrım uffff kocaman göğüsleri vardı bacakları sütun gibiydi ama yaşı küçük gibi görünüyordu ama harika bir fiziği var.

Kız: m-merhaba b-ben b-barbara m-memnun o-oldum. Hemen bende uzattım: bende harry. Hemen kulağına eğildim: harika bir kızsın bebeğim hemde çokkkkk! Barbara: teşekkür ederim harry çok incesin. Annem: Merhabalar hepiniz evime hoşgeldiniz kızım bak senindee kocan bu yani harry dedi. Des: yani çocuklar harry ve barbara yarın evleniyorlarrrr. Barbara: n-ne o-olamazz!

Annem: neden kızım çok güzel bir kızsın. Dedi herkez kutlama yaptılar. Hemen barbaranin kulağına eğildim: geceyi sabırsızlıkla bekliyorum güzelim. Dedim ve sinsice sırıttım. Ve yemeğimizi yemeye başladık bende barbaranin bacaklarını ellemeye başladım. Barbara galiba kendini kasıyordu bende kulağına yeniden eğildim: gevşe bebeğim gevşe sadece bana güven dedim Barbara: sapık bırak beni! Ben: aaaa kocan olacağım böyle deme dedim.. niall: bak harry kardeşim benim herseyim ve lütfen ona bir şey yapma dedi ve barbara mavi gözleriyle bana baktı. Bende sinsice güldüm: tamam canım sen merak etme mavi gözlü benimdir. Dedim ve biraz benden uzaklaştı. Mr. Ocanel: aynen harry benim kızım dünyada tek varlığım ona göre çok iyi bak!!! Louis: aynen dostum benim kardeşim sana emanet. Dedi..

***

Barbara'nın ağzından: eve gelmiştik abilerim çok üzülüyorlardı en çokta louis. Zaten niall evleniyordu. Babam: çok yakıştınız kızım.

Annem: ya ya! Gerçekten çok yakıştınız.

Ben: ben onunla asla evlenmem o iğrenç bir insan abi lütfen beni bırakma. Louis: ben çok Üzgünüm bebeğim. Niall: bebeğim bak harry çok iyi eş olur sana. Bende hem ağladım hemde konuştum: yeter be yeter ben daha küçüğüm hayallerim var daha yeter be yeter abi baba lütfen ben onu istemiyorum. Babam tokat attı: bak evleneceksin zorundasın paramız yok! hemen louis'in arkasına saklandım. Louis: eğer bir daha kardeşime vurursan baba.. niall: bebeğim lütfen söyleme böyle seni her zaman görmeye geleceğim.

Ben: Hayır beraber yemek yerken bacaklarımı elledi hatta_o geceyi beklediğini söyledi. O-o çok sapık baba! abi ben evlenmem Hayır olmaz!

Babam: kızım artık sen styleslerin gelinisin bunu herkez biliyor sen harryninsin.

Bende hemen bağırdım:

" B-Beni Bu Sapığa Berdel Veremessiniz O Kadar!

Diğer bölümlerde gorusuruzzzzzzzzzz good day


barbara buda aynı :dd

barbara buda aynı :dd

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kaçış|| H.S Fanfic||  #Wattys2015 {düzenleniyor}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin