+18 ''Bırak Ellerim Seni Hissetsin bebeğim!!"

223 18 14
                                    

Herkese merhabalar uzun sürenin ardından yine beraberiz KHS okuyucuları! Bu sefer sizin için ateşli ve o biçim sexi olacak. Vote vermeyi⭐️ yorum yapmayı beni takip etmeyin unutmayın. Sizleri seviyorum.

Good

Reading!

Not: Arkadaşlar cinsel içerik olacak midesi bulanan okumasın lütfen.... Multideki fotoğraf Shoptur dsggsgg

**

1 saat sonra Harry'nin ağzından: Annem ile barışmış herşey yoluna girmiş vaziyetteydi. Ben annem ile 2 saat konuşurken barbarayı unutmuştum, ortalıkla yoktu. Havuzun arka tarafına geçtim orada oturuyordu meleğim. Sadece havuzu izliyordu ve karnını okşuyordu öyle tatlı gelmiştiki bana yüzümde anında tebessüm oluştu.

"Barbara, aşkım burada ne yapıyorsun?" Bana doğru baktı ağlamışmıydı? Neden ağladı şimdi barbara? "Harry, ben.....ben" dedi ve bana sıkıca sarılıp ağlamaya başladı. Ne oldu şimdi? "Bana mantıklı bir açıklama yaparmısın güzelim? Neden şimdi ağladın birden bire? Ne oldu sana kim canını sıktı?" Bana baktı, yüzünde tebessüm oluştu ve burukça gülümsedi "Harry, bana bişey olduğu yok sadece, vefat eden annem geldi aklıma. Hani sen Bayan Cox'a sarıldın ya işte öyle" Dedi ve gülümsedi :)

Dudaklarına eğilim derken yüzünü geri çekti, " Bebeğim? Neden istemiyorsun?" Bana baktı "Burada olmaz Harry herkes görüyor bizi şimdi olmaz." Derin bir of çektim "pekala, tamam sen bilirsin ben biraz dışarı çıkacağım, şarap vs. Şeyler anlarsın ya"
Barbara sertçe yutkundu, "Tamam aşkım" Dedi ve yavaş yavaş yürümeye başladı ben kapıdan çıktım ve arabaya bindim " Siz Gece Göreceksiniz Bayan!!"

**
Barbara'nın Ağzından; odadan içeriye girdim ve üstümü çıkardım direkmen. Ben harry'i deliler gibi istiyordum ama onu öpersem daha ileri gidebilir diye korktum ve izin vermedim. Bakışı, gülüşü, kızması, kahkaha atması, endişeli olması, bunlar beni fazlasıyla etkiliyordu.

Üstümü tek hamle ile çıkardım karnımın üst tarafı çatlayacaktı ağrıdan. Of be meleğim sen bi doğsan da babacıkla birazcık yaramazlıklar yapsak ^^

Bebek yağı alıp karnıma sürmeye başladım rahatlatıyordu beni fazlasıyla.
Ve banyoya girdim ılık su yaptım ve küvetin içine girdim ve birazcık dinlenmeye karar verdim.

**
Barbara'nın Ağzından Devam;

(Saat akşam 6 buçuk)

Ow ne kadarcık dinlenmişim akşam olmuş!  Hemen acele ile küvetten kalktım. Karanlık olmuş ya bide çok yorulmuşum demekki. E, Harry'de gelmedi!?  Hemen sütyenimi ve kilodumu giydim, saç kurutma makinesini aldım ve saçlarımı kuruttum. Aman Tanrım!! Elektrikler gitti! Korkuyorum hemen bişeyler yapmam gerek! Harry, evet harryi aramam lazım yoksa şuracıkta düşüp bayılabilirim. 

Telefonu elime aldım  ve hoparlöre verdim *Aradığınız kişi şuan ulaşılmıyor sinyal sesinden sonra mesaj bırakabilirsiniz* Ah lanet olsun!
Harry nerde bu çocuk! Tam kapıyı açacakken boğazımda soğuk narin bir el hissettim. Derin bir nefes çektim ve dışarı verdim nefesi korkuyordum!

"Şşşhhh, eğer çığlık atarsan hiç iyi şeyler olmaz güzelim" sesi çatallı erkek sesiydi aaah barbara saçmalama kız olcak hali yok ya! "K-kimsin!? Ve benden ne istiyorsun!?" Kahkaha attı
"Ahahah seni istiyorum sexi şey! Seni parçalayarak becermek! İnletmek istiyorum adımı titreyerek haz içinde bağırmanı istiyorum bebeğim!" Ağlayarak korku içinde çaresizce sordum "Bana ne yapacaksın! Ne olursun yapma bak benim bebeğim var hemde karnımda lütfen bak Harry, çok deli bir insan yani demek istediğim seni bulduğu yerde öldürür!!" Gece lambasını açtı aa elektrik geldi!! Ama, ama, bu Harry!!! "Ya o kişi senin kocan ise!" Hiç fırsat vermeden ellerini boğazıma getirdi ve hafifçe sıktı

*Multi*

"Bırak Ellerim Seni Hissetsin Güzelim!!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bırak Ellerim Seni Hissetsin Güzelim!!"

Dudağıma yapıştı sert sert tempolu öpüyordu teni öyle soğuktu ki! Bende onu deliler gibi istiyordum.

Hem öpüşüyor hemde harrynin kemerini açmaya çalışıyordum, siyah
"Styles" yazan gömleğinide çıkardım
Ve yatağa koydum birden beni duvara itikledi ve boynumu emmeye başladı

"Harry! Imm!" Sonra inleyerek acı içinde bağırdı " H-hadi dayanamıyorum artık ereksiyonum seni istiyor!! Y-yap şunu aşkım!!"
Hemen başımı onaylarcasına salladım
Ve boxer'ını çıkardım, ilk başta ovaladım ellerimle ve sonra dilim ile yalamaya yani ıslatmaya başladım
"Ow aman tanrım bebeğim daha hızlı! Daha hızlı lanet olsun oww!!"

Sonra ağzıma aldım ve git gel yapmaya başladım, sonra saçımdan tuttu be tek hamle ile beni yatağa yatırdı gevşediğini birazda olsa rahatladığını yüz şekli belli ediyordu. Kilodumu çıkardı, gözlerimi sımsıkıca kapattım
"Bebeğim, acımayacak söz veriyorum bu ilkmiş gibi davranma başımızdan daha maceralı seksler geçti ^^"

Başımı öne eydim, ve kadınlığımda bir dil hissettim ve şiddetli bir şekilde çığlık attım "A-aman T-tanrım Harry!! Ahh!!" Derinlere inmek istemediğini biliyordum ama bu azda olsa canımı fazlasıyla yakıyordu.

"Sana hastayım aşkım!!!" Tanrım bu çocuk beni öldürecek "Harry çok a-acıyorr!!!!" "Adımı inle barbara!!! Lanet olsun adımı inle!!!!" Baya terlemişti Harry gerilmişti yani.

" Seni seviyorum, seni çok seviyorum Harry."  Harry'de inliyordu "ahhh, barbara, seni seviyorum!!"

"Lanet olsun yeter Harry! Yeter! Tanrı aşkına!!"

"Çok acı-" demeden sözümü öperek kesmemi sağladı. Gerçekten canım çok fazla yanıyordu.  Sonra aşağılara indi bikini bölgemin yanına morluk bıraktı ve boynumada bırakmıştı.

Ellerimi kıvırcıklarına daldırdım, ve acı içinde tırnaklarımı sırtına esir tuttum.
"Imm aşkımm!!" Sonra parmaklarını kadınlığıma yavaşça daldırdı, ve yavaş yavaş  git gel yapmaya başladı.

Birden kapı  açıldı "Harry bu louis!!"

Louis ise bağırarak konuştu;

SİZ NE YAPIYORSUNUZ BURDA!!!!

Görüşmek üzere!!!! ❤️❤️❤️❤️

Kaçış|| H.S Fanfic||  #Wattys2015 {düzenleniyor}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin