Merhabalar ben geldimm hadi go baslayak :)
2 ay sonra
Barbara'nın ağzından: doğumum yaklaşmışti. Oğlum olacaktı. Hemen aşağıya indim birden sancım geldi. Ben: ahhhhhhhh. Harry: bebeğim iyimisin? Ben: ah sancım geldi harry. Harry: tamam canım şimdi iyimisin? Ben: evet sanırım.
Hemen telefonuma mesaj geldi.#Luke!
" Siz bittiniz! aşkım Üzgünüm ama bunu yapmak zorundaydım artık siz bittiniz.
Gözümden bir damla yas aktı.
Harry: güzelim ne oldu.
Ben:harry luke bizi babama söylemiş.
Harry: ne yapmış dedin?
Ben:babama söylemiş hani ben hastanede.
Harry: seni benden kimse koparamaz oğlumuzuda.Hemen kapı çalındı. Harry: kim o lan!?
Mr: benim barbarayı almaya geldim by ocanel!
Ben: eyvah harry ne yapacağız?
Harry: seni kimseye vermem!
Ben: harry yolun sonuna geldik unutma seni seviyorum dedim ve dudağına yapıştım. Babam: kapıyı açın lan ! Hemen kapıyı açtım babam güçlü bir tokat attı ve yere düştüm ağzım kanıyordu. Harry: güzelim? Babam: sakına harry gelme artık karın yok ve bebeğinde. Ben: Harry beni bırakma bizi bırakma lütfen Harry. Harry: bebeğim lütfen gelicem güzelim gelicem aşkım gelicem baba lütfen bırakın bizi. Babam: o bizim namusumuz o yüzden siz yoksunuz. Harry: sen benim hâlâ küçük gelinimimsin bebeğim unutma.
Ben: baba lütfen ben seninle gelemem ya bebeğim?
Harry: lütfen baba. Babam:bebek doğarken gelir unutma bunu. Babam hemen beni arabaya bindirdi. Harry ağlamaya başladı. Harry: durun bir dakika! Babam: ne oldu? Harry: Bebeğimi oğlumu öpeceğim. Hemen karnıma eğildi. Ve öptü sonrada benim dudağıma yapıştı. Babam: yeter tamam yeter. Ben: kocacığım seni seviyorum.Harry: bende seni küçük aşkım seni seviyorum. Sizi alacağım unutma Bebeğimize oğlumuza bak.
Ben: t-tamam. Araba gitmeye başladı harry orada ağlamaya başladı. Bende arabada. Babam:hersey çok güzel olacak torunumuzla birlikte. Ben: senden nefret ediyorum baba neden beni ayırdın kocamdan haa ben yuva kurmuştum. Oğlumda olucak bıktım artık o beni gerçek seviyor baba hem bende onu seviyorum canımdanda çok.
Babam: yeter döverim seni yeter bak sana bir ceza vereyim de gör harryi madem bu kadar seviyorsun 1 ay görüşmek yok canım kızım. Dedi ve arabada kahkaha atmaya başladı.********* 1 saat sonra
Harry'nin ağzından: bebeğim gitmişti küçük aşkım gitmişti. Ben onlarsız ne yaparım tanrım?!
Ben ne yaptım sana ha bebeğim karım gitti.
Babam hemen yumruğu geçirdi: neden lan neden bebeği almadın. Ben: baba yeter onları seviyorum o benim karım küçük karım. Anladınmı lan beni?
Hemen luke geldi. Ben: lannnnn!! Luke: aa harry barbara nerede? Hemen yumruğu geçirdim babam kemerle bana vurdu. Ben: lannnnnn amına koyayım! Luke: atın lan bunu rutubetli odaya. Biraz hasta olsun. Ben: sen öldün luke benim ailemi elimden almak harry stylesi yıkmak ne demekmış göreceksin. Luke: he he dedi.******
Beni odaya atmışlardı hemen telefonumu çıkardım.
Telefonumun kapağında barbaranın gülümsemesi ve o mavi gözleri masumluğu vardi. Ağlamaya başladım oğlum karım hepimiz yok olduk.
.Barbara'nın ağzından: beni babam kelepçelemişti.
Ellerim kanıyordu Louis kapıda ağlıyordu beni kurtarmaya çalışıyor ama babam izin vermiyor ve louis babmla kavga ediyor. bu halime. Harry aşkım seni çok özledim bebeğim lütfen beni affet hemen telefonum çaldı harry arıyordu.Harry: bebeğim?
Ben: h-h-harry?
Harry: bebeğim sen iyimiisn yoksa bebeğimiz.
Ben: b-bizi m-merak e-etme. Donuyordum soğuktan.
Harry: b-bebeğim sen çok kötüsün ne oldu aşkım ne olur söyle.
Aglamaya başladım. Ben: harry babam beni kelepçeledi soğuktan donuyorum çok acıktım. Ben ve bebeğimiz ölecegiz galiba harry ben seni çok özledim. Kokunu herseyini özledim lütfen beni kurtar lütfen sana ihtiyacım var aşkım!
Harry: aşkım tamam gelirim sakına ağlama ben sana Kıyamam sizi kurtarmaya geliyoruz. Hadi bakalım kim küçük aşkını bırakmış dedi azda olsa güldüm. Ben:harry babam geldi seni çok seviyorum seni seviyorum aşkım. Harry: bebeğim kendine iyi bak görüşürüz.Babam:vay vay sevgili kızım ee nasılsın.
Ben: sakın dokunma bana!
Babam: siz artık olamassınız.
Ben: senden nefret ediyorum anladın mı beni onu seviyorum.
Babam:" HARRY'DEN AYRILACAKSIN O KADAR BARBARA!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış|| H.S Fanfic|| #Wattys2015 {düzenleniyor}
FanfictionAkla gelinmeyecek bir tehdit. Harry ve Barbara'nın hayatını mahvedecek kadarmıdır? Kötü insanlar! Mafyalar. Sizce etkilermi mahvedermi¿? ''Sizi Asla Bırakmayacağım Ne Olursa Olsun!'' ||Kaçış H.S Fanfic sizlerle,iyi okumalar.♡|| © Tüm Hakları Saklı...