[Ten] Ben Bu bebeği istemiyorum sizden nefret ediyorum! Annemi istiyorum!

444 22 4
                                    

3 ay sonra.

Barbara'nın ağzından: harryle kavga ettik. Ve anne cox harrye kuma alacakmış ve bebeği onlar alacakmış. Neden ha neden! Ben:h-harry? Harry: söyle! Ben: sancım var lütfen yardım et. Harry: lan yürügit sen hep yaptın bak seni ben çok seviyordum. Ama sen beni bıktırdın. Ben:ben ne yaptım ha ben ne yaptım hep bana atınız hepsi bu bebek içindi oğlumu kimseye vermem! Harry: o benim bebeğim benden o bebek o gece benimle sex yaptın. Ben: b-ben gitmek istiyorum ben gidiyorum. Harry: nereye? Ben: sanane be karışma! Hemen saçımı çekti:ne demek banane lan! Biz neden böyleyiz barbara hani sen ben oğlumuzdu ha hani! Ben: ahhhhhhh tanrım.
Harry: iyimisin. Ben:bırak beni bana dokunma sakına dokunma sana bebeği vereceğim yeni karınla mutlu olursun. Harry: kimse senin yerini tutamaz. Dedi. Ben:bırak beni gideceğim.
Harry:canım tamam lütfen. Ben: git lütfen git yada ben gideyim! Hemen ayakkabımı giydim ve koşmaya başladım. Ah abi beni ne hallere düşürdün lanet olsun! Hemen bir bankta oturdum.
Harryden bir oğlum mu olacaktı bir sinir hastasıdan!

Niall'ın ağzından: harry beni aradı. Ve barbaranin kaçtığını söyledi. Kardeşim benim zavallı kardeşim. 19 yaşında hamile kaldı. Hepsi benim yüzümden oldu. Ufff tanrım! Gemma: ufff yaaa niall bir otursana. Ben:kes sesini lan! Gemma:tamam canım kızma. Ufff bıktım artık.
Tanrım!

********

Harry'nin ağzından: bu kız nerede! Lan yeter be annem hep annem! Sikicem bu işi amına koyim.
Birde bana kuma alacakmış ve suan yanımda.
Ben kendi karımı istiyorum. Ne güzel harika bir aile olmuştuk. Hep luke yaptı. Ve bana iftira attı.
Ben:olly lan olly? Olly: buyrun bay styles?
Ben:barbara nerede bul onu derhal? Olly: peki mr. Styles. Alexa: harry seninle birlikte olmak istiyorum hadi lütfen. Ben: git işine be sürtük ben neyin derdindeyim sen neyin derdindesin? Alexa harry ama ben senin karınım hatta çocuk yapmamız gerekirken sen burada o manyak küçüğü arıyorsun. Hemen boğazına yapıştım. ben: bana bak! Eğer bir daha ona küçük dersen ölürüsun bu 1 senden asla çocuk yapmam 2 benim aşkım barbara 3 ve benim oğlum olacak 4 kapa çeneni sikerek öldürürüm seni! Alexa: bana neden boyle yapıyorsun harry ben sana bir şey yapmadım ki! Tanrı aşkına yapma bana böyle.
Inan ama o kız 19yaşında ve senden hamile 8 aylık onun yerine ben olabilirdim o belki ölebilir de!? Ha ne dersin sen ben ve o kızın doğuran bebeği. Sadece üçümüz. Ben: bak seni öldürürüm kızım bak sen hak ettin lan! Pılını pırtını topla siktir git başka erkekler seni siksin! Alexa: sen göreceksin harry?! Ikinizde sen ve küçük orospu.
Hemen tokat attım ve yumruk attım. Sonra ağlayarak odaya koştu.... ah bebeğim biz ne hale geldik böyle!

Barbara'nın ağzından: suan kendim hastenedeydim. Bebeğimi kontrole geldim. Ben:şey merhaba ben barbara styles oğlumu kontrol etmek istiyorum. Hemşire: hanımefendi şaka yapıyorsunuz heralde siz daha çok küçüksunuz nasıl hamile olursunuz.
Ben: beni berdel verdiler, lütfen kontrol edin Bebeğimi. Hemşire tamam. Ücreti 35 $ . Ben: ama benim param. Hemşire: burasi özel hastane.
Ben: benim param yok henüz. Hemşire: olmaz kusura bakmayın lütfen. Hemen oturup ağlamaya başladım. Aman tanrım bu luke! Luke: bebeğim paranı ödedim. Ben: seni adi herif git buradan hadi! Ahhhhhhhhh hhhhhaaaaaa yardım edinnnnnnnnnnn! Bayıldım gerisi karanlık......

*******

Gözlerimi açtığımda doktor vardı. Ben: ne oldu bana!? Doktor: bayan styles neyiniz var bana anlatırmısinız? Ben: doktor bey ben 8 aylık hamileyim sancılarım çok var lütfen bana yardım edin lütfen doğrayım artık bu bebeği. Doktor: bayan styles sizim doğumunuz çok riskli ve sizi doğuma kadar burada tutacagız. Ben: tamam.
Doktor:geçmiş olsun peki kocanız? Ben: onu siz boşverin lütfen.

Harry'nin ağzından: ollyi iki saat bekliyorum.
Olly:efendim? Ben:he geldin sonunda evet karım nerede? Olly: şey karınız hastanede ağlarken gördüm oturmuş ağlıyordu sonra luke bey gelip parasını ödedi
Ben: ne dedin sen lan ne dedin! Barbara değilmi?

Olly: evet bay styles ve karınız çok çaresiz görünüyordu. Hemen montumu alıp özel hastenenin oraya gitmeye başladım.....

******

Özel hastaneye gelmiştim. Ben: merhabalar ben harry styles. Karım buradamı? Hemşire: hım hoşgeldiniz efendim evey Barbara styles öyle değilmi? Ben: ha evet. Hemşire: 102. Oda sağda.
Ben: çok sağolun. Hemen merdivenleri ikişer ikişer çıkmaya başladım. Kapıyı açtım. Yatıyordu tek başına sadece doktor vardı. Ben: merhaba ben harry styles karım nasıl? Doktor: Merhaba beyfendi barbara hanım hiç iyi değil stresli, bazen ağlıyor sancıları yüzünden, ve yaşı çok küçük beyfendi hemde çok küçük. Ben: tamam siz çıkın. Hemen yanına oturdum. Ben: meleğim. Ben çok Üzgünüm seni hamile bıraktım neden biz böyle olduk ha neden!? Seni çok seviyordum ama sen.... barbara ağlıyordu. Barbara: lütfen git harry lütfen artık biz diye bir şey yok ben sen yok! Küçük yaşta hamile kaldım. Senden iğreniyorum.
Yine kız becermişsin sen beni aldıktan sonra. Ben; yemin ederim yapmadım. Barbara: git artık git istemiyorum boşu boşuna geldin ben doğurunca alacaksın. Ben: Hayır anladınmı ha anladınmı?!

BARBARA AĞLAYARAK ŞU KELİMEYİ SÖYLEDİ.

" BEN BU BEBEGI ISTEMIYORUM ARTIK SIZDEN NEFRET EDIYORUM ANNEM

Kaçış|| H.S Fanfic||  #Wattys2015 {düzenleniyor}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin