Hadi go!
Harrynin ağzından: ne yani biz boşanıyormuyuz?
Barbara: hadi çık git yada ben gideyim.
Ben:bebeğim aşkım lütfen beni bırakma.
Barbara: Hayır harry bu saaten sonra seninle evli olamam! Baksana senin yüzünden hamile kaldım sancılarım git gide artıyor ölüyorum bu ağrıdan ben senin sürtüğün değilim bunu unutma sakına unutma şimdi git lütfen ( ağlayarak:( ben: t-tamam gidiyorum Elveda ama şunu unutma bana o gece haz vermıştin ve bebeğimize çok iyi bak. Dedim ve botlarımı giydim ve çıktım...*******
Saatlerdir barda içki içiyordum onlar benim için herşeydi ben gerçekten iğrenç bir adamım kendimden iğreniyorum. Hemen bardan çıktım yanımada küçük içkilerden aldım demir kutularda olanlardan. Arabaya bindim amerikalı bandanami taktım. Ve uçuruMa doğru sürdüm.
******
Uçuruma gelmiştim. Orada baya içmiştim ve bağırmaya başladım: Barbaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Dağlardan benim sesim yankı yapıyordu.
Hemen telefonum çaldı arayan nialldı.Ben: ne var?
Niall: Barbara nasıl bebek nasıl?
Ben: hiç iyiler ben şuan uçurudayım niall o benden boşanacağını söyledi ve ben kendimi intahar etmek istiyorum.
Niall: ne tamam beklee sakına bir delilik yapma harry sakına!
Telefonu kapattım arabanın koltuğuna fırlattım.
Hem içki içiyor hemde kahkahlar atıyordum.Orada oturup ağlamaya başladım.
********
Barbara'nın ağzından: harry gittikten sonra ağlamaya başladım b-ben harryi seviyormuyum sevmiyormuyum bilmiyorum ama kalbim harry diye çarpıyor. Birden sancım geldi ahhhhhhhh. Tanrım ya bıktım artık sancımdan! Birden telefonum çaldı arayan harrydi.
Ben: ne var?!
Harry: bebeğimmmmmmmğğğ ben artık gidiyorum hahahhshah.
Ben: ne demeye çalışıyorsun harry?
Harry: ölmeye gidiyorum hayatım uçurumdayım Bebeğimize çok iyi bak ona baktıkça beni hatırla.
Ben: Hayır harry lutfen yapma bizi bırakma! ( ağlayarak)
Harry: Hayır bebeğim sana inanmıyorum luke sana baksın seni öpsün bebeği sevsin.
Ben: Hayır harry lütfen yapma lütfen yapma neredesin geleyim yanına tanrı aşkına yapma.!
Harry:Hayır artık çok geç :(
Hemen telefonu fırlattım kapıyı açtım koşmaya başladım.
******
Yoldaki insanları iterek geçiyordum. Ayağım takıldı düştüm gözyaşlarım gözlerimi esir almıştı.
Karnımı tuttum ve koşmaya başladım.********
Uçuruma gelmiştim. Harry oradaydı. Ben: harry?
Harry: neden geldin. Ben: harry ben seni çok seviyorum senden boşanamayacağım asla sen benim yakışıklı kocamsın bebeğimin babasısın.
Harry: sana inanmıyorum diye bağırdı.Ben: aşkım lütfen seni seviyorum.
Bana o koyulaşmış gözleri ile baktı.
(MULTIDE)
Ben: harry lütfen bağırma gel hadi evimize gidelim. Dedim dudağına yapıştım.
Harry hemen beni itti hızlıca ve sertçe itti.Ve bir yere savruldum. Harry: b-bebeğim?
Ben: h-h-harry seni seviyorum dedim tüm gücümle. Ya ben ölüyordum yada bebeğim.
Harry"dayan aşkım " diyordu ağlamaklı sesiyle.
Gözlerim kapanmıştı.
HASTANE
HARRY'NIN AGZINDAN: hemen arabadan indim "sedyeeeeeeeeee" diye bağırdım. Doktorlar hemen "neyi var" ben: hamile ben kocasıyım ittim ve düştü kurtulacakmi doktor? Doktor: nasıl yani. Beyefendi karınız çok küçük yaşı nasıl hamile olur bünyesi kaldıramaz ya bebeği kaybederiz yada karınızı kaybederiz belkide ikiside kurtulur sadece Tanrıya dua et.. Hemen ellerimi başıma kenetledim ağlamaya başladım. Bebeğim lütfen beni bırakma.
*******
Niallar gelmişti hep bana vuruyordu ve ağlıyordu Louis kafasını duvarlara vuruyordu. Louis: mavi gözlü küçük kardeşim benim. Niall: harry eğer barbarama bir şey olsun seni öldürürüm!
Hemen doktor çıktı. Ben: evet doktor dedim kıpkırmızı olmuş gözlerimle. Doktor: karınızı ve bebeğinizi kaybettik tanrı rahmet eylesin. Dedi.Ben: neeeeeeee olamazzzz aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmm prensesimmmmmmmmmmmmmmmm!
Niall: BarbaraaaaaAaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Louis: şaka heralde bu bana kardeşimi getirin lannnnnnnnnnnn!
Hemen kapıyı açtım masum bebeğim orada yatıyordu. Hemen örtüyü kaldırdım. Ben: b-bebeğim hadi kalk hadi kalk güzelim lütfen kalk lütfen aşkım prensesimm kalk hadi kalk gidelim bak abilerinde geldi. Hemşire: ölüm saatini yazın. Ben:Hayır o ölmedi o Barbara styles ölmedi anladınmı beni! Hemşire: beyfendi zorluk çıkarmayın. Dedi hemen elini tuttum. tam fişi cekecekken IŞIK Yandı ve nefes almaya BAŞLADI güldüm. Hemşire: bu inanılmaz beyfendi sizi bırakmadı.
Hemen koşa koşa çocukların yanına gittim.
Ben: çocuklar barbara beni bırakmadı yaşıyor dedim hepsi bana sarıldı.
*******
2 gün sonraHarry nin ağzından: barbarayi taburcu etmişlerdi. Ben: bebeğim ben çok korktum sen öldün zannettim kahroldum. Barbara.
" BURDAYIM HARRY BURADAYIM AŞKIM SENI BIRAKMADIM"
DEDI VE BEBEGIMIZDE BIZI BIRAKMADI DEDI VE BARBARA ILE HUZURLU BIR UYKU CEKTIK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış|| H.S Fanfic|| #Wattys2015 {düzenleniyor}
FanfictionAkla gelinmeyecek bir tehdit. Harry ve Barbara'nın hayatını mahvedecek kadarmıdır? Kötü insanlar! Mafyalar. Sizce etkilermi mahvedermi¿? ''Sizi Asla Bırakmayacağım Ne Olursa Olsun!'' ||Kaçış H.S Fanfic sizlerle,iyi okumalar.♡|| © Tüm Hakları Saklı...