.Selammm ben geldim bebisler neyse sizi bekletmeden başlayak vote beklerim ona göre ^_^
1 gün sonra.
Barbara'nın ağzından: sabah olmuştu ne çabuk!
Elimle gözümü ovaladım ve karnımı okşadım.
Harrye baktım ah ne kadar sexiydi harry bu aralar çıplak yatıyor sadece boxerla. Harryi çok özlüyorum onu deliler gibi istiyorum. Neyse ben bu kafamdaki sexi düşünceleri atıp harry'nin dudaklarına masum bir öpücük kondurdumBana baktı ve gülümsedi. (Babylee midesi bulananlar lütfen okumasın sex var ama hani harryi rahatlatiyor;)
"Günaydın Kıvırcığım"
''Günaydın Kıvırcığım"
" Canım gece seni birisi aradı bir bayan istersen sen onu geri ara bende kahvaltı hazırlıyayım"
"Tamam canım^^"
Harryi dinlemek için yaptım bunu yoksa böyle bir şey yaparmıyım?!!
Kapıyı yavaş yavaş kapadım ve biraz araladım dinlemeye başladım.
"Evet tamam ama benim düşümem gerekiyor hım harika bir şey tam benlik bunu önceden yapıyordum kızlar mı? Ah tamam ben size saat 5 te uğrarım tamam görüşürüz"
"Kızlar ha anlamıştım ben bunda bi bokluk olduğunu ya sex yapıyordu harry önceden yoksa ben ve kızımızı aldatıyormu"
Üzgünce ve sinirlice aşağıya indim. Harryde şarkı söyleyerek aşağıya indi baya keyfi yerinde!!!
" bebeğim hadi gel omlet yapalım canım baya çekti"
"Canım saat 5te gezmeye gidelim mi hı ne desersin?"
"Ş-şey tatlım benim dışarıda küçük bir işim var gelirim ben gece"
"Tamam canım bende Max'e gideceğim biraz sohpet edeceğim hem bekâr adam değilmi bende gece gelirim küçüklük kardesim sayılır."
"Hiçbiryere gidemessin sen benimsin bana aitsin o adam da neyin nesi!!!?"
"O zaman sende bana nereye gidecegini söyle hemen!!!!!!"
"Söyleyemem olmaz!"
"Neden harry ne oldu bu kadın arayınca!"
"Birşey olduğu yok ortada sadece sen Karışma ve yemeğini ye!"
"K-kalbimi kırıyorsun!"
Dedim ve kapıyı çarpıp gittim.
Harry'nin ağzından: ben ne kadar kötü bir adamım boş yere prensesimin kalbini kırdım onu çok özledim şimdiden olmuyor onsuz acaba neredeydi?"
Kapı çaldı. "Kimo" dedim sinirli bir şekilde.
Kapıyı açtım sarışın sexi bir kız içeri girdi mini etekli karna kadar açık bluz, ve jartiyelli bir çorap giymişti tam bir orospuya benziyordu.
"Merhaba yakışıklı!" Dedi ve makas aldı yanağımdan ne cins bir kızdı bu
Sakın Barbara görmesin beni tanrının üzerine yemin ederimki beni şişler.
''Ne hakla evime giriyorsun?"
"Ben modellik için geldim telefonda konuşmuştuk ya ben oyum'' dedı ve aletimi sıkmaya başladı.
baya kötü olmaya başlamıştım aman tanrımmm! kötü oluyorum şuan.....
'' lan bırak benı benim karım var çocuğum olcak yakında sikerim seni burda''
'' bende onu yapmaya çalışıyorum!'' dedi ve daha da sıkmaya devam etti
duvara yapışmıştım sanki aman tanrım sıkma lan valla ölüyorum hassas benim penisim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış|| H.S Fanfic|| #Wattys2015 {düzenleniyor}
FanfictionAkla gelinmeyecek bir tehdit. Harry ve Barbara'nın hayatını mahvedecek kadarmıdır? Kötü insanlar! Mafyalar. Sizce etkilermi mahvedermi¿? ''Sizi Asla Bırakmayacağım Ne Olursa Olsun!'' ||Kaçış H.S Fanfic sizlerle,iyi okumalar.♡|| © Tüm Hakları Saklı...